2017-01-28, 01:18
Medlem
Kan man sätta ett gäng spelare på bänken i tio matcher och få lojalitetskemin eller måste jag spela alla tio matcher?
Citera
2017-01-28, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Kan man sätta ett gäng spelare på bänken i tio matcher och få lojalitetskemin eller måste jag spela alla tio matcher?
Du måste tyvärr spela med dem :/
Citera
2017-01-28, 01:32
Medlem
Kanon med halva pack priser men några fynd kan man nog glömma, tror ea har begränsat tillgången på 84+ spelare i dessa pack! Har någon lyckats plocka hem nån godbit ur dessa reapack?
Citera
2017-01-28, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Kanon med halva pack priser men några fynd kan man nog glömma, tror ea har begränsat tillgången på 84+ spelare i dessa pack! Har någon lyckats plocka hem nån godbit ur dessa reapack?

drog bailly i en 7500. inte över 84 men ändå värd 12k..
Citera
2017-01-28, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay

Dock så är det så jävla fult att det bara är halva priset om man köper för coins, och inte points. Läste här att det var halva priset, skyndade mig att köpa 2.2k points och inser att det ändå inte ger nåt
Citera
2017-01-28, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
De lär öka.. sen hur mycket är svårt o veta pga överflöd på marknaden..köpte 7 Telles för 10,250..
Sen har jag köpt 4-5 Lanzini.. sen 1 av varje av Calhanoglu, Draxler, Germain, Llorente o Matri.. inte mycket coins kvar tyvärr.. samt fullt i trade .....
Kmr SBC så lär man få ut 20k för alla de billiga

EDIT: Telles borde va drömmen för alla som vill tradea, i synnerhet med begränsad budget...går för 10,250 och discar är 10,1. Bara o köpa..går alltid att sälja för 12k även om jag tror att det går att få 15 för honom minst

Något annat bra tips inom discardklassen som kan vara värt att lägga vantarna på?
Har precis gett mig in på trading så alla tips mottages varmt
Citera
2017-01-28, 02:11
Medlem
Värt att nämna att IF 86 skrtel ligger på 14-14,5K nu. Den var väl på ca 28K i onsdags om jag inte hr fel?

köpt 4 st o hoppas på 20K per kort nästa vecka. Nån som tror på den dealen eller har jag blåst mig själv?
Citera
2017-01-28, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Värt att nämna att IF 86 skrtel ligger på 14-14,5K nu. Den var väl på ca 28K i onsdags om jag inte hr fel?

köpt 4 st o hoppas på 20K per kort nästa vecka. Nån som tror på den dealen eller har jag blåst mig själv?

Känns ändå lite risky och med att han kommer från en skitnation och spelar i en skitliga
Citera
2017-01-28, 03:18
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Skönt. Tre raka vinster i div.2 efter allt problem med glitch tidigare som missade att jag gick upp, på väg mot fjärde vinsten dör mitt internet för första gången någonsin... Orkar inte med min otur.
Citera
2017-01-28, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia

Nej. Dem måste delta i matchen antingen fråk start eller inhopp.

Jag brukar göra följande för att få upp loyaltyn på spelare ibland om det behövs:
Gör en trupp med spelarena du vill ha loyalty på. Starta en offlinematch mot TOTW-laget. När matchen startat så pausar du och går trycker på PS-knappen och väljer stäng programmet. Starta FIFA igen och upprepa proceduren 10ggr. En välkänd metod för att snabbt få upp loyaltyn. Tar väl 15-20 min max.
Citera
2017-01-28, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack
Känns ändå lite risky och med att han kommer från en skitnation och spelar i en skitliga

Håller med, men fortfarande bästa backen i turkiska ligan med detta kort. Finns nog flera turkar som kommer vilja slå till. Får hålla tummarna.
Citera
2017-01-28, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Nej. Dem måste delta i matchen antingen fråk start eller inhopp.

Jag brukar göra följande för att få upp loyaltyn på spelare ibland om det behövs:
Gör en trupp med spelarena du vill ha loyalty på. Starta en offlinematch mot TOTW-laget. När matchen startat så pausar du och går trycker på PS-knappen och väljer stäng programmet. Starta FIFA igen och upprepa proceduren 10ggr. En välkänd metod för att snabbt få upp loyaltyn. Tar väl 15-20 min max.

Varför stänga av spelet? Jag bara ger upp matchen och får min loyalty där ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in