Citat:
Ursprungligen postat av
Kilowattjagaren
Det ska finnas en Lena som också jobbade på SFV, hon har förmodligen också stoppat fingrarna i syltburken, tror hon jobbar för HSB nu.
Innan dess kliade nog Sackleen och Lena varandra under hakan, någonting är iallafall fel.
Hon har en tomt i Blekinge, vet inte om den är bebyggd med våra skattepengar, är det någon som har mer information om den, hur som helst borde åklagaren undersöka detta.
Är det någon som vet vad Lena heter i efternamn?
Nu har man fått hjälp med att lokalisera vem den där Lena är.
Lena Lindqvist
Lena är absolut är delaktig i den här härvan. Lena, Mikael Sackleen och Ingemar Bodin är de tre som varit drivande i allt detta. Jag misstänker att Björn Andersson också har fått någonting av kakan eftersom han satt i TV och ljög. Titta när han intervjuas på sitt kontor, han tittar på besvärade frågor upp till vänster, det är vanligt bland lögnare, framförallt lögnare som inte är vana att ljuga.
Här har vi supertrion!
Lena Lindqvist- tidigare på SFV
Mikael Sackleen- SFV Hans fru kanske bara är ett offer som blivit överkörd av Mikael.
Ingemar Bodin- RCB
Nu hoppas jag folk med mera information fyller på om den där Lena Lindqvist som hittills verkar ha gott under radarn och just nu sitter hemma och darrar.
Eftersom dom är släppta tror jag dom har erkänt annars skulle polisen hållit dom längre.
När det gäller SFV har jag egen erfarenhet av att företag/konsulter mer eller mindre blåser SFV på stålar, inte alltid men det händer, det drabbar ingen personligt utan bara skattebetalarna.