Citat:
Ursprungligen postat av
EU-migranten
Precis när jag postade såg jag ditt bidrag, och det där med det passerande tåget gillar jag! Själv har jag tänkt på att knulla VÄL synligt för bilarna på en vältrafikerad motorväg.
Hehe. Det där med tåg är ett bra minne. Det var fruns idé, det började med att hon flashade sina bröst för ett förbigående tåg. Vi var på en gräsmatta nära stadens tågstation och hade picnic och solade, hon hade bara bikiniöverdel och en kortkjol, när tåget kom stod hon upp och lyfte demostrativt upp bikiniöverdelen för tågpassagerarna. Det var tillräckligt upphetsande för att det ena skulle leda till det andra medan ytterligare två tåg passerade. Det är lite pinsamt att det var i vår egen "stad" men vi var unga och jag tror att de som åkte förbi förstod
Edit: Egentligen var det nog det minst vågade och perfekt för de som är lite blyga, tänk om vi blivit påkomna av grannarna i hyreshuset.
Sex vid motorvägen skulle också vara kul, det är lite mindre chans dock, vi är aldrig spontant vid motorvägen och min fru är inte någon som skulle uppskatta att planera något i denna stilen