2017-01-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Som svar på min egen fråga om någon råkar få tag på samma; innehåller mycket MDMA, räcker med en tablett. Låg/ingen centralstimulant. Misstänker något form av hallucinogent ämne iblandat då ens förmåga att gå reducerades mer än vanligt. Dessutom var ens ansiktsigenkänningsförmåga kraftigt reducerad och man blev mer paranoid än normalt (speciellt efter att MDMA-effekten försvann). I övrigt rätt så nöjd.
Jag har käkat samma batch - oh satan alltså!! Kan det vara MDA har jag hunnit tänka på? När jag började peaka såg jag typ hieroglyfer i neon som karvades i väggarna osv haha, o samtidigt var jag iaf E:ad till stenåldersnivå. Såg ut som att björkarna i sommarnatten var gjorda av silver haha.. Haha när jag vaknade dagen efter kom mitt E-sällskap in o ba "Fy fan vad skönt att du är vanlig, shit jag trodde du skulle vara så där väck resten av livet" hahahah - jag var helt lost! Kändes som att de satt i väldigt länge - speciellt de trippiga effekterna.. åt 1,5 iofs.
Citera
2017-01-20, 11:50
Medlem
produktenavsummans avatar
Harley Davidson i Göteborg, vet tyvärr inte vilken färg. Låter två för 100:- för bra för att vara sant? Känns lite sketchy med så låga priser. Tänkte isåfall droppa två på en gång för att kompensera eventuell dålig kvalité.
Citera
2017-01-20, 14:55
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av produktenavsumman
Harley Davidson i Göteborg, vet tyvärr inte vilken färg. Låter två för 100:- för bra för att vara sant? Känns lite sketchy med så låga priser. Tänkte isåfall droppa två på en gång för att kompensera eventuell dålig kvalité.

Det du gör då är att riskera ifall det är två knappar med pmma i sig så dubblar du dosen från farlig till livsfarlig. Skulle snarare börja med en halv än två ifall man är osäker.
Citera
2017-01-20, 21:18
Medlem
Droppa en E som va röd med avstängning logga på på stämplad. Kan meddela att den inte va nått mdma i den.
Citera
2017-01-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av produktenavsumman

Bara man vet färg
Så kan jag ge feedback
Citera
2017-01-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Droppa en E som va röd med avstängning logga på på stämplad. Kan meddela att den inte va nått mdma i den.

En röd rund med power off logga?
Ev bild?
Citera
2017-01-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
En röd rund med power off logga?
Ev bild?

Har ingen bild. Men det stämmer den va röd och rund med power off logga.
Citera
2017-01-22, 16:17
Medlem
Robotboyoos avatar
någon som provat blåa spöken? finns rätt många såna som cirkulerar på FS för ett billigt pris, sägs ligga på 200+mg men tvekar på att det är så.
Citera
2017-01-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
någon som provat blåa spöken? finns rätt många såna som cirkulerar på FS för ett billigt pris, sägs ligga på 200+mg men tvekar på att det är så.

Tvekar också på 200, gissar 170-190.. Men man kan ju alltid bli glatt överaskad.
Har inte provat dessa ännu dock.
Citera
2017-01-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Jag har käkat samma batch - oh satan alltså!! Kan det vara MDA har jag hunnit tänka på? När jag började peaka såg jag typ hieroglyfer i neon som karvades i väggarna osv haha, o samtidigt var jag iaf E:ad till stenåldersnivå. Såg ut som att björkarna i sommarnatten var gjorda av silver haha.. Haha när jag vaknade dagen efter kom mitt E-sällskap in o ba "Fy fan vad skönt att du är vanlig, shit jag trodde du skulle vara så där väck resten av livet" hahahah - jag var helt lost! Kändes som att de satt i väldigt länge - speciellt de trippiga effekterna.. åt 1,5 iofs.

mdma omvandlas till mda vid höga doser, så inget konstigt om det blir trippigt. men det skadar seratoninreceptorerna rätt hårt på de doserna, så vill man trippa finns det bättre saker där ute.
Citera
2017-01-26, 17:02
Medlem
Har kommit över några knappar röda och vita mitsubishi, vet någon något om dessa? Är dom farliga eller inte? bra/dåliga? Tacksam för all hjälp. Bor i Skåne
Citera
2017-01-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut00
Har kommit över några knappar röda och vita mitsubishi, vet någon något om dessa? Är dom farliga eller inte? bra/dåliga? Tacksam för all hjälp. Bor i Skåne

Bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in