2015-11-16, 14:17
Medlem
julernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalaxyS
Om du skulle dra en chansing hur mycket skulle du tro att mdma:n ligger på?
Killen garanterade 250-290 men är lite osäker? men dom ser väldigt lovande, groteskt stora

Och hur var dom lite mer exakt? Intresserad för sitter själv på ett par stycken exakt likadana

Skulle gissa på kanske 250. Jag har rätt hög tolerans, men blev positivt överraskad av effekten av en enda knapp. Ruset kändes dock lite kortare än vanligt, men det kan vara jag som hittar på.

Svårt att sova efteråt var det iaf
Citera
2015-11-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Skulle gissa på kanske 250. Jag har rätt hög tolerans, men blev positivt överraskad av effekten av en enda knapp. Ruset kändes dock lite kortare än vanligt, men det kan vara jag som hittar på.

250 har jag väldigt svårt att tro då du hade svårt att sova efteråt!
Citera
2015-11-16, 14:55
Medlem
Gula lejon, kan även vara kallade Lion+? Har tagit innan och kommer inte ihåg att jag fick nåt kärleksrus, mer speedad bara, men kompisen i helgen blev helt maxad på en. Konstigt nog inga stora pupiller under ruset och man såg inga vita kristaller i själva tabletten, kan det ha varit rc?
Citera
2015-11-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julernst

Okej tack!
Låter som de räcker att ta en till och börja med. Med vanliga brukar man få ta 1.5 för att få den där riktiga sköna känslan
Citera
2015-11-16, 17:17
Medlem
julernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks

Det kan väl ha att göra med vad det var utblandat med?
Citera
2015-11-16, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks

Kan ju vara lite vaket i dom fast det är mycket mdma? dom är stora.
Citera
2015-11-17, 20:04
Medlem
Röda/blå dödskallar, någon som har någon info? Puss och kram
Citera
2015-11-17, 22:03
Medlem
DoYouBleeds avatar
Nu har jag och flera polare provat Spirit of Life några gånger under ett par månader vid olika tillfällen. De flesta av oss är ganska överens om att dessa känns väldigt mycket svagare än 160mg. Kommer inte alls upp i det där ruset som är nice, utan blir bara lite gosig en stund och går över fort. Inga käkspänningar, ingen AT. Någon som håller med?
Citera
2015-11-18, 08:43
Medlem
Bedfellows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulloz
Testade dessa för ett par dagar sen. Kranen sa något om 180mg MDMA. De var iallafall riktigt jävla bra.Det var grymt att ta dem i hemma-miljö o bara njuta. Tog två stycken under loppet av kanske 6-7 timmar. Väldigt mycket eye wobbles och hade en del hallucinogena effekter, som jag aldrig tidigare känt av esctacy

Kan du reposta bilden? Tror jag har likadana!
Citera
2015-11-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimpz
Röda/blå dödskallar, någon som har någon info? Puss och kram

de påstås vara 180-220 men jag jar ingen aning undrar själv då jag fått tag i dessa
Citera
2015-11-18, 09:09
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoYouBleed
Nu har jag och flera polare provat Spirit of Life några gånger under ett par månader vid olika tillfällen. De flesta av oss är ganska överens om att dessa känns väldigt mycket svagare än 160mg. Kommer inte alls upp i det där ruset som är nice, utan blir bara lite gosig en stund och går över fort. Inga käkspänningar, ingen AT. Någon som håller med?

I min stad har spirit fått ett oförtjänt bra rykte (enl mig själv) visst det är en hygglig knapp, men inte värd sitt rykte! Fast då har även priset på de gula stuckit i höjden, medans knapparna som jag anser betydligt skönare, har gått ner i pris!

Så det har trots allt blivit en win-sit
Citera
2015-11-18, 14:22
Bannlyst
Har fått blå spöken och undrar mg på dessa?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in