2017-01-13, 23:15
Medlem
salxars avatar
Brist på reklam (förvisso har man fått förklaring till det)
Sidan fungerar knappt
Går inte att beställa nya kort
Avtal med Comviq där alla får hem ett kort med Comviq oavsett om du vill eller inte

Är WiFog nära konkurs? Någon som kan mer om ekonomi än retarderade gamle salxar som vet?
Citera
2017-01-22, 12:10
Medlem
Gretzzs avatar
Det finns inte längre några reklamfilmer att titta på, min undran är om Wifog har för avsikt att styra över allt till en betalmodell?

Wifog konkurs tror jag inte på just nu.
Citera
2017-01-22, 12:54
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretzz
Det finns inte längre några reklamfilmer att titta på, min undran är om Wifog har för avsikt att styra över allt till en betalmodell?

Wifog konkurs tror jag inte på just nu.

Wifog handlar ju numera i stort sett bara om reklamplattformen. Wifog Mobile har man ju egentligt släpp. De kan inte ha något som helst intresse av att ha kvar betalmodellen för Wifog Mobile heller då.
Citera
2017-01-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Wifog handlar ju numera i stort sett bara om reklamplattformen. Wifog Mobile har man ju egentligt släpp. De kan inte ha något som helst intresse av att ha kvar betalmodellen för Wifog Mobile heller då.

Det är nog väldigt få som kommer att titta på 2000 reklamfilmer per månad för att finansiera telefoni via comviq så jag tror knappast att de kan göra sig av med wifogs telefoni-kunder utan att gå i graven.
Citera
2017-01-22, 15:19
Medlem
Strandslendans avatar
Verkar som om de vill styra över helt till att man ska tjäna poäng genom att konsumera. Ska det vara så här med reklamen kommer min pott ta slut och då är Wifoghistorien över för min del.

För någon dag sedan fick jag hela tre poäng. De senaste två dagarna inget alls. Hos Comviq är det ju enorma poäng man måste upp i för att de ska räcka ens till månadsavgiften, känns helt meningslöst med Comviq. Hade från början två kort i familjen men med de försämringar som skedde så tog det för lång tid med att underhålla två kort, så ett av dem gav jag upp. Idag har jag ett, och med januari 2017 i åtanke så börjar jag skymta slutet i horisonten på det också. Hoppas på en räddande gul båt med lite reklam i februari, så att inte pessimismen får övertaget.
Citera
2017-01-22, 20:17
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Det är nog väldigt få som kommer att titta på 2000 reklamfilmer per månad för att finansiera telefoni via comviq så jag tror knappast att de kan göra sig av med wifogs telefoni-kunder utan att gå i graven.

De har ju inte gjort det ännu, men de har sedan en ganska lång tid tillbaka slutat med all utveckling av de funktioner man lovade tidigare.

De har dessutom uttryckt sig på sånt sätt att man förstår att Wifog Mobile är på väg bort. De kan naturligtvis ändra sig, men inget tyder på det.
Citera
2017-01-23, 07:20
Medlem
faasen,,drogs 200 poäng på varje kort i går kväll,, ,,,,((
Citera
2017-01-25, 15:46
Medlem
Det har dykt upp lite enkäter senaste dagarna men jag passar aldrig in i enkätens målgrupp. Nån som har nåt tips?
Citera
2017-01-25, 16:38
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Det har dykt upp lite enkäter senaste dagarna men jag passar aldrig in i enkätens målgrupp. Nån som har nåt tips?

I vår familj är det stort sett aldrig nån som passar in. Det är omöjligt att lägga upp en strategi. Det beror ju helt på vilka som har beställt enkäterna och vilket syfte det är med dessa. Om syftet är att enbart bekräfta att deras egen produkt är intressant, så kastas man snabbt ut enkäten om man svarar "fel".

Vi har ju alla i familjen olika Wifog-profiler, men det verkar inte spela så stor roll.
Citera
2017-01-25, 23:04
Medlem
Enydrions avatar
Nåt mejl i wifog idag om nåt som ska verifiera att man inte är en robot...
Citera
2017-01-26, 11:47
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Nåt mejl i wifog idag om nåt som ska verifiera att man inte är en robot...

Ja det är nog sista spiken i kistan för oss. Det går knappt att se på skärmen på en pekmobil. Då gör man "fel" och får göra en till och sen en till....

Nej tack. Det blir till att tömma Wifog-korten i familjen och gå vidare.
Citera
2017-01-26, 13:53
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bredbaren
Ja det är nog sista spiken i kistan för oss. Det går knappt att se på skärmen på en pekmobil. Då gör man "fel" och får göra en till och sen en till....

Nej tack. Det blir till att tömma Wifog-korten i familjen och gå vidare.

Ok det verkar ju segt, jag laddar mest på datorn dock. Lite snålt med reklam just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in