Citat:
Ursprungligen postat av
Trapizo
Citat:
Jaha....som jag skrev förut; Sture är med andra ord känd som "det godhjärtade bygdeoriginalet det går anekdoter om"..då har jag verkligen missuppfattat det hela...och när det gäller PAJ... systrarna umgicks alltså i flera år tätt med en "kuf i negativ mening"...hm..hm....
Vilken Berit? Den här tråden har blivit väldigt lång den senaste tiden...och så ska inte
du snacka om "fixerad" och "inte kapabel att reflektera över något annat". !!!!!
Jo, men det där, att göra något så fasansfullt drastiskt, att knivmörda för att "får inte jag henne, så får inte någon annan det heller" verkar för mig....tja.."psykopatiskt"...fast så impulsivt vete tusan om det här dubbelmordet är egentligen...PAJ skulle ha haft tillräckligt god tid på sig att lugna ner sig från det hans gäster gått ifrån hans lägenhet och till dess han letat upp sina offer i skogen...och kniven sen, varför ta med sig stor kniv om man inte tänker döda????
Det verkar tydligen som om den enda person som blivit grundligt undersökt av polisen i det här fallet är just "Sture".
Det där Kwast borde tydligen blivit bortsopad för länge sen!!

Ja faktiskt, de flesta på orten ser nog Sture som ett godhjärtat bygdeoriginal.
Men nu får du väl ändå ta och ge dig, det finns väl inget som säger att just Eva och Anneli uppfattade P-A som en kuf i negativ mening, vart får du allt i från? Däremot har ju uppenbarligen andra i hans omgivning gjort det och det är inget som du kan göra någonting åt.
Jag återgav som sagt endast det jag själv har fått berättat för mig och det finns säkert andra som skulle välja att beskriva P-A på något annat sätt, men ett av orden som några använde sig av var kuf.