Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Du tvingar mig förnedra dig gång på gång. Det är inte så att jag tycker det är kul att skriva det jag nu måste återupprepa: det handlar inte om "folk". Det handlar om dig. Du har väldigt stora problem att förstå väldigt enkla saker. Det är inte "folk" som har problem med detta, det är du.
Jag blir inte förnedrad av dina skriverier. Jag ser inte hur det skulle kunna inträffa.
Men som vanligt har du bara förvirrade personangrepp att komma med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Du går igång på data där VA har skrivit om vad en komiker hittat på. Det är extra dåligt med tanke på att siffrorna du sitter och leker med är så trivialt felaktiga att en uns förståelse för vår svenska ekonomi skulle räcka för att förstå det, helt oberoende av om du hade hört talas om komikern förut eller ej.
Nja, nu får du ta och skaffa iaf lite läsförståelse.
Jag citerar delar av en kort artikel, där några murvlar skrivit lite. Det är inget jag har "godkänt". Vi vet inte ens vad Nordström faktiskt sa. Du verkar ha fått för dig att artikeln gjort en 100% korrekt återgivning. Det är lite naivt.
(Men Nordström lär dra in en hel del stålar på sina gig. Tillräckligt för att köpa en BR som du inte har råd att hyra. Kanske upplevs som irriterande för dig).
Sedan är Nordströms gissningar om framtiden lite intressanta. Om nu befolkningsökningen tom skall öka så lär en eventuell set-back dröja några decennier. Har du positionerat dig väl för de kommande decennierna?
Den som har en BR i innerstaden ligger nog ganska bra till. (Notera nu att jag inte har det).
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Vänta nu för guds skull några månader innan du kritiserar andra användare för att sitta och gissa fram data. Annars får vi dra upp dina inlägg här igen, och precis som de första meningarna här är det inte speciellt kul för någon. Det är pinsamt.
Skulle ju faktiskt vara ett framsteg om en del började gissa data. Nu struntar dom fullständigt i verkligheten, och ägnar sig bra åt fria fantasier.
Det vore nog inte så tokigt att dra upp mina inlägg igen. Dom har mycket fakta och rationellt tänkande i sig. Det behövs mycket mer sådant i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Stackars lilla berra har gott om ensamtid, därmed tid nog att skriva noggrant och knyta en hård näve i fickan vars ilska sipprar rätt upp i huvudet. We get it. Det är jätte, jättesynd om dig berra77. Allt är samhällets fel. Dumma, dumma samhället som behandlar lilla dig så dåligt trots att du är så bra. Dumma bortskämda Trillske har råd att göra som han vill, trots att han är så dålig.
Om vi alla enas i att det är synd om dig, är du klar då? Du skitar nämligen ner värre än någon annan lyckas med i en tråd som är allt annat än ren.
Och där kom det bara personangrepp.
Har du öht skrivit något substantiellt i tråden någon gång. Det är mest bara personangrepp och förvirrat yrande.