Citat:
Ursprungligen postat av
niiicko
Tja grabbar.
Det är så sjukt många kunniga här inne. Jag har följt tråden ett tag och det är kul att se att man hjälper varann så mycket med investeringstips osv.
Dock så verkar alla ha så sjukt mycket coins. Jag har ingen möjlighet att investera i så dyra spelare som ni oftast pratar om.
Kan ingen kunnig hjälpa oss lite sämre spelare.
Jag har tex 100k på banken och ett lag med spelare som typ Smalling, Kante och Vardy. Och de är de vanliga korten.
Vore så kul att kunna köpa lite IF kort.
Så frågan jag ställer är hur jag kan få mina 100k att växa.

Finns ett antal IF-kort från innevarande veckas TOTW ute som går för discard. Badelj, Marcano, mfl. Kolla FUTBIN. De kommer garanterat ge avkastning. Förr eller senare kommer en sexig SBC som folk vll göra där IF-kort behövs och då kommer värdet gå upp. Under FUTMAS kunde du inte få IF-kort för under 20k, till exempel. Kaching, dubblat investeringen.
Men exakt när de kommer gå upp kan jag inte svara på. Har du flax på fredag när det kommer Lunar Event och kanske special-SBCer, har du otur får du vänta ända till TOTS (men troligen inte).
Kolla WL requirements i god tid före och köp spelare som passar requirements. Som denna vecka, italien och frankrike. Jag köpte 10 st Verratti förra veckan när han kom i TOTW (då finns inte NIF-kortet i packs) för 5k. Sålda för 7k denna vecka. Inte för att det är någon enorm förtjänst på det, men nästan 17k profit på dem iaf vilket är helt OK.