Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Du har väl själv sett personen som skrivit sekretessavtal ? Du har väl själv lagt märke till att jag nämnt flera som jag sedan sett på tv ?
Det här med sekretessavtal osv återkommer också ganska ofta.
Jag fick aldrig avge ett sekretesslöfte, däremot tjatade Säpo ganska mycket om hur hemligt allt var i början. Som vanligt utsattes jag för grovt råntvång.
Säpo utgav sig för att vara min enda räddning, jag hade inget annat att hoppas på. Jag påstods inte ha några rättigheter annat än Säpos dubbelspråk. Detta har jag aldrig erkänt, jag har ända sedan det här började hävdat att jag har rättigheter, även om de inte erkänns.
Säpo utgav sig för att vilja hjälpa, men de har inte gjort annat än lagt hinder i vägen för mig.
Dessutom har de bevisat att de är opålitliga. De har ljugit om så många saker att jag tappat räkningen, och det har rört sig om allvarliga saker. De har t.ex. påstått att personer har dött trots att de bevisligen är vid liv.
Dessutom har alla logiska skäl till sekretess försvunnit, i och med att kodspråket spridit sig till hundratusentals i Sverige.
Vore de verkligen oroade över att deras hemliga ritualer avslöjades, skulle de förhöra mig. Jag har lovat att de i så fall ska få veta vad de vill. Istället fortsätter de med den semi-offentliga dubbelrapporteringen. Kodspråket och deras hemliga ritualer sprider sig till fler och fler för varje dag som går.