Citat:
Ursprungligen postat av
Sir.
Även enligt denna metod kan man stämpla vem som helst som en stalker. Det är inget konstigt att folk ger ifrån sig ljud eller att de pratar i telefon. Att någon pratar i telefon när du är i närheten betyder inte att att de vill jävlas med dig. Världen kretsar inte kring dig helt enkelt. Försök att inse det.
Precis, då gick min poäng fram. Eftersom du själv förstår att dina tolkningar av inlägg på forum och artiklar i tidningar är övertolkningar, så kan du nu förhoppningsvis ta steget till att sluta med sådant trams.
Det är lätt för dig att säga. Jag håller med om att mina tolkningar ibland är orimliga. Men det innebär inte att alla är det. Särskilt inte när saker upprepas om och om igen.
Satt t.ex. och tittade på Sons of Anarchy. Markering vid repliken ”Försök inte. Gör det. Vapenvilan är över.” TV:n gav ifrån sig ett högt knäppande ljud, som alltid när de vill markera.
De markerar alltid vid liknande tillfällen så det var inget nytt, bara en bland många av dagens markeringar. Vad de ville ha sagt var: lär dig dubbelspråk, det finns inga omvägar. Och att det inte finns nån vapenvila mellan oss. Deras terror kommer att fortsätta.
Nå, det fanns ingen vapenvila mellan oss till att börja med, men däremot har jag försökt få det att upphöra med ett konkret erbjudande: möt mig i verkliga världen, inte i cybervärlden, så får ni informationen ni vill ha. Alltså: erkänn att det pågår en utredning och ställ raka frågor, så ska jag besvara dem ärligt. Det är en enorm eftergift från min sida, men tydligen inte tillräcklig. Det handlar bevisligen inte om information, det handlar om makt.
De vill fortsätta hemliga kodspråket tills jag dör. De har hamnat i maktens centrum nu och inget kan få dem att släppa taget.