2017-01-23, 19:34
Bannlyst
Vad ska jag göra jag har grannar som övervakar mig hela tiden dem har snot mat från mig och vart i min lägenhet! Dem trakkaserar mig ständigt och låter mig inte vara. Jag måste gå med jammer på kroppen och tänka varje gång jag lämnar lägenheten! Kan inte leva ett normalt liv

Dem övervakr en med chip dem kommunicerar med mig det har varit så här i flera år! Dem övervakar mitt internet. Flera gånger har jag hittat tracker i min dator!

Jag har haft chip i mina armar! Vad fan ska jag göra?
Citera
2017-01-24, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Vad ska jag göra jag har grannar som övervakar mig hela tiden dem har snot mat från mig och vart i min lägenhet! Dem trakkaserar mig ständigt och låter mig inte vara.

Bevis eller belägg för att grannarna har varit i din lägenhet, eller för den delen att de "trakkaserar" dig och/eller för den delen, att de snor mat från dig finns såklart ?

Citat:
Jag måste gå med jammer på kroppen och tänka varje gång jag lämnar lägenheten! Kan inte leva ett normalt liv

Du går med "jammer" på kroppen,men ändå så kommunicerar de med dig ? hur då exakt ?

Citat:
Dem övervakr en med chip dem kommunicerar med mig det har varit så här i flera år! Dem övervakar mitt internet. Flera gånger har jag hittat tracker i min dator!

Det är inte så att du menar att du hittat en "tracking cookie" i din dator ?

Citat:
Jag har haft chip i mina armar!

Bevis eller belägg för att du haft "chip" i dina armar hade du såklart på bilder på en hårddisk alternativt USB som "grannarna" snott eller manipulerat på annat vis ?

Nej du.
Utan ett enda bevis för att det du säger är sant, är det bara påstående om sanning,och det i sig gör inte en sanning.

Citat:
Vad fan ska jag göra?

på ett rent personligt plan tror jag att du är en av många i denna tråden som skulle må bra av att träffa en psykolog.
Innan du skadar dig själv eller andra.
Citera
2017-01-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Även ovan tolkning är, enligt de flesta, fullständigt orimlig.
Det är inte alls en orimlig tolkning. Nästa markering kom för övrigt en stund senare. Replikerna de markerade var ungefär: ”Vet du varför jag tar emot pengarna. För att jag ska kunna samarbeta med skurkarna.”

Vad de vill ha sagt är att de är medlare som står mellan mig och polisen. Det är en ren lögn, men den genomsyrar allt de gör. De behöver lögnen om good cop/bad cop för att motivera sin verksamhet. Vanliga polisen har aldrig stört mig. De känner knappt till min existens. Men enligt Säpo är det den öppna, vanliga polisen som står för terrorn.

De markerar alltid på liknande ställen.
Citera
2017-01-24, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager

Du har väl själv sett personen som skrivit sekretessavtal ? Du har väl själv lagt märke till att jag nämnt flera som jag sedan sett på tv ?
Det här med sekretessavtal osv återkommer också ganska ofta.

Jag fick aldrig avge ett sekretesslöfte, däremot tjatade Säpo ganska mycket om hur hemligt allt var i början. Som vanligt utsattes jag för grovt råntvång.

Säpo utgav sig för att vara min enda räddning, jag hade inget annat att hoppas på. Jag påstods inte ha några rättigheter annat än Säpos dubbelspråk. Detta har jag aldrig erkänt, jag har ända sedan det här började hävdat att jag har rättigheter, även om de inte erkänns.

Säpo utgav sig för att vilja hjälpa, men de har inte gjort annat än lagt hinder i vägen för mig.

Dessutom har de bevisat att de är opålitliga. De har ljugit om så många saker att jag tappat räkningen, och det har rört sig om allvarliga saker. De har t.ex. påstått att personer har dött trots att de bevisligen är vid liv.

Dessutom har alla logiska skäl till sekretess försvunnit, i och med att kodspråket spridit sig till hundratusentals i Sverige.

Vore de verkligen oroade över att deras hemliga ritualer avslöjades, skulle de förhöra mig. Jag har lovat att de i så fall ska få veta vad de vill. Istället fortsätter de med den semi-offentliga dubbelrapporteringen. Kodspråket och deras hemliga ritualer sprider sig till fler och fler för varje dag som går.
Citera
2017-01-24, 11:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Det här med sekretessavtal osv återkommer också ganska ofta.

Jag fick aldrig avge ett sekretesslöfte, däremot tjatade Säpo ganska mycket om hur hemligt allt var i början. Som vanligt utsattes jag för grovt råntvång.

Säpo utgav sig för att vara min enda räddning, jag hade inget annat att hoppas på. Jag påstods inte ha några rättigheter annat än Säpos dubbelspråk. Detta har jag aldrig erkänt, jag har ända sedan det här började hävdat att jag har rättigheter, även om de inte erkänns.

Säpo utgav sig för att vilja hjälpa, men de har inte gjort annat än lagt hinder i vägen för mig.

Dessutom har de bevisat att de är opålitliga. De har ljugit om så många saker att jag tappat räkningen, och det har rört sig om allvarliga saker. De har t.ex. påstått att personer har dött trots att de bevisligen är vid liv.

Dessutom har alla logiska skäl till sekretess försvunnit, i och med att kodspråket spridit sig till hundratusentals i Sverige.

Vore de verkligen oroade över att deras hemliga ritualer avslöjades, skulle de förhöra mig. Jag har lovat att de i så fall ska få veta vad de vill. Istället fortsätter de med den semi-offentliga dubbelrapporteringen. Kodspråket och deras hemliga ritualer sprider sig till fler och fler för varje dag som går.

Det är en som erkänt att denna utfört stalking flera gånger och skrivit på sekretessavtal men slutat då han har bra jobb nu , men att några av hans bekanta fortsatt med förevändningen om att det är bara ond / dåliga som förföljs .
Vill inte länka då han sitter i en sits som kan bli mycket ......

Vore intressant att se vad lagen säger om detta
Senast redigerad av Harfager 2017-01-24 kl. 11:12.
Citera
2017-01-24, 11:29
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det är inte alls en orimlig tolkning. Nästa markering kom för övrigt en stund senare. Replikerna de markerade var ungefär: ”Vet du varför jag tar emot pengarna. För att jag ska kunna samarbeta med skurkarna.”

Du missar poängen. För dig är det uppenbarligen en rimlig tolkning att SÄPO "markerar" genom att du får ljudstörningar när du tittar på TV.

För de flesta andra, inklusive mig själv, är det en fullständigt orimlig förklaring till ljudstörningar. Att de flesta andra inte har samma rimlighetsbedömning som dig är helt enkelt något du måste acceptera.
Citera
2017-01-24, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du missar poängen. För dig är det uppenbarligen en rimlig tolkning att SÄPO "markerar" genom att du får ljudstörningar när du tittar på TV.

För de flesta andra, inklusive mig själv, är det en fullständigt orimlig förklaring till ljudstörningar. Att de flesta andra inte har samma rimlighetsbedömning som dig är helt enkelt något du måste acceptera.
Jag anser mycket riktigt att det är en rimlig tolkning att Säpo markerar med ljudstörningar etc. Det är nämligen inte slumpvisa ljudstörningar, det är alltid markeringar på något av de teman jag nämnt tidigare i tråden. Strax efter att jag postade inlägget markerades det igen. Den här gången var det repliken ”Du har ljugit för mig hela tiden” som markerades. Inte med ljud den här gången utan genom att bilden på tv:n blev grön.

Man vill markera att det man sagt inte varit lögner (men det har det). Att det varit grönt helt enkelt.
Citera
2017-01-24, 11:53
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag anser mycket riktigt att det är en rimlig tolkning att Säpo markerar med ljudstörningar etc. Det är nämligen inte slumpvisa ljudstörningar, det är alltid markeringar på något av de teman jag nämnt tidigare i tråden. Strax efter att jag postade inlägget markerades det igen. Den här gången var det repliken ”Du har ljugit för mig hela tiden” som markerades. Inte med ljud den här gången utan genom att bilden på tv:n blev grön.

Man vill markera att det man sagt inte varit lögner (men det har det). Att det varit grönt helt enkelt.

Det du beskriver är möjligt att göra , men varför i hela världen filmar du inte bilden så att du får bevis ?
Citera
2017-01-24, 12:08
Medlem
Citat:
Det är lätt för dig att säga. Jag håller med om att mina tolkningar ibland är orimliga. Men det innebär inte att alla är det. Särskilt inte när saker upprepas om och om igen.

Satt t.ex. och tittade på Sons of Anarchy. Markering vid repliken ”Försök inte. Gör det. Vapenvilan är över.” TV:n gav ifrån sig ett högt knäppande ljud, som alltid när de vill markera.

De markerar alltid vid liknande tillfällen så det var inget nytt, bara en bland många av dagens markeringar. Vad de ville ha sagt var: lär dig dubbelspråk, det finns inga omvägar. Och att det inte finns nån vapenvila mellan oss. Deras terror kommer att fortsätta.

Nå, det fanns ingen vapenvila mellan oss till att börja med, men däremot har jag försökt få det att upphöra med ett konkret erbjudande: möt mig i verkliga världen, inte i cybervärlden, så får ni informationen ni vill ha. Alltså: erkänn att det pågår en utredning och ställ raka frågor, så ska jag besvara dem ärligt. Det är en enorm eftergift från min sida, men tydligen inte tillräcklig. Det handlar bevisligen inte om information, det handlar om makt.

De vill fortsätta hemliga kodspråket tills jag dör. De har hamnat i maktens centrum nu och inget kan få dem att släppa taget.

Exakt vad är rimligt i den tolkningen? Den är ju precis lika dåraktig som alla andra tolkningar du gör.

Det är inget konstigt att TV:n ger ifrån sig lite ljud som t e x knäppningar ibland. Och jag gissar (på goda grunder) på att du hade fått fram en "tolkning" oavsett om knäppningen lät när du såg på Sons of Anarchy eller satt och kollade på Svergies Mästerkock.

Citat:
Det handlar bevisligen inte om information, det handlar om makt.
"Bevisligen" är ett ord som du inte bör använda i det här sammanhanget.

Bevisligen rör det sig om vanföreställningar och inget annat.
Citera
2017-01-24, 12:18
Medlem
Citat:

Jo, det är sannolikt slumpmässiga tillfällen som din TV låter. Och då tar du tillfället i akt att bejaka dina egna vanföreställningar om att du är stalkad av Säpo. TV-tolkningarna är precis lika orimliga och luddiga som dina Word-tolkningar och artikel-tolkningar. Det är helt uppenbart bara en del av din psykiska sjukdom. Och jag har redan väldigt tydligt påvisat hur orimligt det är med dessa tolkningar i flertalet inlägg så jag tänker inte göra det igen.
Citera
2017-01-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det du beskriver är möjligt att göra , men varför i hela världen filmar du inte bilden så att du får bevis ?

Vad skulle det utgöra för bevis menar du att han filmar sin TV när den låter lite konstigt eller när bilden strular?
Om det skulle utgöra ett bevis så är alla som har en TV hemma gangstalkade.
Citera
2017-01-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Exakt vad är rimligt i den tolkningen? Den är ju precis lika dåraktig som alla andra tolkningar du gör.

Det är inget konstigt att TV:n ger ifrån sig lite ljud som t e x knäppningar ibland. Och jag gissar (på goda grunder) på att du hade fått fram en "tolkning" oavsett om knäppningen lät när du såg på Sons of Anarchy eller satt och kollade på Svergies Mästerkock.

"Bevisligen" är ett ord som du inte bör använda i det här sammanhanget.
Bevisligen rör det sig om vanföreställningar och inget annat.

Det är sant att jag förmodligen hade kunnat tolka något från Sveriges Mästerkock också. Det hade kanske till och med kunnat innehålla ett budskap till mig (nu lär anklagelserna om egocentricitet kommer haglande, men det får jag väl ta…). Det beror på hur säkerhetssystemet är designat. Jag har förklarat delar av det tidigare men här är en liten upprepning:

Det som pågår kallas för ett spel. Hur det började och hur det blev viralt vet jag inte, men det har förekommit spel många gånger tidigare.

Den som anordnar spelet kallas för bank. I det här spelet är Säpo bank. Det betyder att det är de som ger ut pengarna (informationen) som ska spridas till alla som deltar i spelet. Informationen ges via dubbelspråk.

De som tar emot informationen förväntas dela med sig av den till andra. Det kallas att blanda och ge. De flesta intellektuella känner till det här och deltar i spelet. Man tar emot informationen, sätter in den i ett nytt sammanhang (blandar) och delar ut den på nytt (ger).

De deltagande i Sveriges Mästerkock kan t.ex. mycket väl vara delaktiga i spelet.

Ibland är det referenser till kortspel, banken kallas då Huset. Ibland liknar man sig med en orkester, där pratkvarnarna kallar sig själva kören. Patetiskt nog kallas den som spelet gäller för Maestro, ungefär som om det var hen som styrde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in