2017-01-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Kane och Alli bra till för januaris spelare säger ni? Plus record breaker Rooney i helgen. Engelska IF lan vara vettigt.

köpte på mig några Sinclair, Shawcross och har en hög trippier som kan va värda att hålla på

EDIT: Kan va vettigt att satsa på Shawcross, 84 rating..lär krävas hyfsat hög rating för Kane eller Alli
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-23 kl. 19:25.
Citera
2017-01-23, 19:19
Medlem
Icardis TIF är nog helrätt att investera i.
Citera
2017-01-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstonBentley
Icardis TIF är nog helrätt att investera i.
krävs dock att hans vanliga kort blir 85.. gränsfall på honom alltså
Citera
2017-01-23, 19:49
Medlem
Vurte3Ns avatar
Vad är det för jävla fel nu då? Håller på med loyaltyn nu och droppar direkt, funkar i 14 matcher. Prövar spela en vanlig säsongsmatch vinner med 4-1.

sen får jag problem med något bla bla jätte snabbt och försvinner direkt gör rutjäveln. Inget registreras öht och jag blir utsläng till start menyn på fifa där man får välja: hem, spela, online, anpassa.

Vad e detta?
Citera
2017-01-23, 20:11
Medlem
Om Kane får nästa kort Zlatan har nu blir det högre än hans nuvarande Tif då (88)?
Citera
2017-01-23, 21:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
OTW Mustafi nu extinct på marknaden. Jobbigt läge om han missar TOTW för investerare
Citera
2017-01-23, 21:18
Medlem
_EmiL_s avatar
Bästa sättet att investera 150k just nu?
Tänker på kommande winter-upgrades och SBC.
Citera
2017-01-23, 21:18
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Om du går ut i dashboard och avslutar spelet några sekunder efter avspark får du ingen torsk alls. Det enda som räknas är en match på kontraktet. Tar lite längre tid att göra så, skulle säga 10-15min men man slipper massa förstörd statistik.

Ett tips är att logga ut och logga in från PSN. Går snabbare, man slipper starta om.
Citera
2017-01-23, 21:33
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
köpte på mig några Sinclair, Shawcross och har en hög trippier som kan va värda att hålla på

EDIT: Kan va vettigt att satsa på Shawcross, 84 rating..lär krävas hyfsat hög rating för Kane eller Alli

Köpte också på mig ett gäng Trippier och Shawcross. Shawcross mest för rating och Trippier är ju Spurs spelare också
Citera
2017-01-23, 21:37
Medlem
nitinitis avatar
Har sopföretaget fixat glitchen än?
Citera
2017-01-23, 22:05
Medlem
zRabbiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Som ovanstående skriver. Många kör kort hörna för att undvika att åka på kontringar. Dribbla eller kortpassa sig inåt. Brukar funka okej. Dem flesta av de jag möter gör också den varianten. Jag har hittat lite olika varianter. En variant som brukar funka är att slå en hård mot första stolpen där min gubbe nickpassar in mot straffpunkten. Brukar bli farligt iaf. Börjat göra lite mål på hörnor sista.

Tack för tipsen chefs, jag brukar inte gilla korta hörnor, troligtvis för att jag inte är något fan av om dem i verkliga fotbollslivet haha! Ska testa i helgen när man kan spela nästa gång. När du slår den hårt till gubben på första, kör du en genomskärare mot straffpunkten eller en vanlig pass?
Citera
2017-01-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Tack för tipsen chefs, jag brukar inte gilla korta hörnor, troligtvis för att jag inte är något fan av om dem i verkliga fotbollslivet haha! Ska testa i helgen när man kan spela nästa gång. När du slår den hårt till gubben på första, kör du en genomskärare mot straffpunkten eller en vanlig pass?

Jag trycker på fyrkant, kör PS4. På Xbox är det X. Ställer in siktet lite framför stolpen och en liten bit in i planen. Inte för hårt och inte för löst. Lagom hårt sen får man ju variera lite, lättläst om man alltid kör hörnan där. Får kolla så dem inte ställer en lång jävel framför ens gubbe där bara för då försvinner nog den chansen. Hehe har känt lite så också att det är lite tråkigt med korta hörnor, men det är ju faktiskt ganska användbart så kör på det ibland med.

Sen kanske det är en slump men sedan jag skaffade TIF Eriksen så har även vanliga hörnor in mot straffpunkten varit farliga. Jävla bra på fasta den gubben! Bara hunnit med tre matcher med honom än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in