2017-01-23, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
N'zonzi är en bra investering kan bara se honom fortsätta öka i pris. En av dem bästa CDMsen i Frankrike. Och Frankrike är ett riktigt populärt land folk bygger sina lag runt. Möter oftast franska/bpl lag i WL. Så satsa på N'zonzi =)

ja tror det med, köpte honom igår för 85k..idag går han för 90..kommer klippa några till om han går ner mot 85 igen
Citera
2017-01-23, 13:01
Medlem
Duston91s avatar
Någon som vet när SBC för dom stora ligorna kommer ut? Tänker främst på Bundesliga, La Liga, Serie A och Premier League..
Citera
2017-01-23, 13:07
Medlem
sonofnatures avatar
Tänka prova å kvala till weekends leauge i veckan , går det eller e det avstängt ?

Sen måste man spela 40 matcher på helgen ?
Citera
2017-01-23, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
http://www.futhead.com/17/squads/4108015/

vad hade ni gjort med detta? har ca 45k över också. kom med tips, Tevez IF för mig e magisk, 55 matcher, 49mål 16 assist.

PS4.

Ni får bygga om exakt hur ni vill formation osv spelar ingen roll men ingen 3 backs linje tack!
Tack för svar!

Hade bytt ut Cazorla mot Ben Afra och kört Toure på lägre chem. Alternativt också byta ut Toure mot Gundogan om du inte vill köra Toure på lägre chem.
Citera
2017-01-23, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Tänka prova å kvala till weekends leauge i veckan , går det eller e det avstängt ?

Sen måste man spela 40 matcher på helgen ?
Yes det funkar,
Stämmer 40 matcher från fredag till måndag morgon.
Citera
2017-01-23, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Hade bytt ut Cazorla mot Ben Afra och kört Toure på lägre chem. Alternativt också byta ut Toure mot Gundogan om du inte vill köra Toure på lägre chem.

Håller med byt ut Cazorla mot Ben arfa. Dock så kommer Toure endå vara kvar på full chem även om han byter ut Cazorla
Citera
2017-01-23, 13:24
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Yes det funkar,

Du måste ej spela 40 matcher! Det är upp till dig hur många du spelar men Max är 40.
Citera
2017-01-23, 13:25
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Yes det funkar,

gott tack

e det fredag morgon då eller? eller börjar det på kvällen

40 matcher e ju rätt mycket
Citera
2017-01-23, 13:25
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Du måste ej spela 40 matcher! Det är upp till dig hur många du spelar men Max är 40.

oki tackar
Citera
2017-01-23, 13:56
Medlem
Citat:
Håller med byt ut Cazorla mot Ben arfa. Dock så kommer Toure endå vara kvar på full chem även om han byter ut Cazorla

Ja ojsan! Ja då hade jag hållt kvar Toure.
Citera
2017-01-23, 14:35
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Dele Alli och Kane är väl huvudkandidater just nu va? Dele Alli 5 mål och 1 ass och Kane 5 mål och 2 ass. Kan inte komma på någon så här på rak arm som varit riktigt bra. Giroud gjorde ju drömmålet, har 3+2 denna månad. Sanchez 3+1. Det är väl Tottenham, Arsenal, Everton, Chelsea som gått bäst nu sista vill jag minnas. Köpt på mig lite billiga IF från England nu iaf, om det nu skulle behövas. Satt redan på ett tiotal MK Dons-spelare från en MM som inte blev av. Blir att spara dem då, ser att priserna redan börjat gå upp på dem efter helgen.

IF från England känns givet då det känns som om det står mellan Ali och Kane. Vem det än blir av dem så borde England IFs ge bra avkastning.
Citera
2017-01-23, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk

tyvärr så har aldrig ben arfa verkligen funkat för mig, Cazorla gör hur mycket poäng som helst, men hur e Gundogan vinner han några bollar då? anledningen till att jag bytte ut özil mot yaya är för yaya vinner hur mycket boll som helst, å e sjukt stark på fasta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in