2017-01-22, 22:28
Medlem
DenKristnaPunderns avatar
Varken eller. Gör du det?
Citera
2017-01-22, 22:31
Medlem
E30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKristnaPundern

Det står ju klart och tydligt att de slangade bensin? Vad skulle de annars göra vid bensinstationen mitt på natten med den utrustningen? Som resulterade i att de tände eld på sig själva?
Citera
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
En av de anhöriga (flickvännen *lin H*l*na Louis* *ld) till gärningsmännen har nu börjat utbrista "Hell Seger!".
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16113025_10211691957751926_1481597252794538230_o.j pg?oh=64fef56064c2d1d00020ecf752916d4d&oe=590FA677

Hon verkar, likt den mordhotande pappan, vara nazist(?)

En person skrev detta:
Citat:
Citat:
Jag får överhuvdtaget ihop hur du fungerar fröken Eld.
Du borde sörja, ta hand om de anhöriga och lägga tiden på dem.
Istället så tolkar man dina inlägg som en jävla attentionwhore och att du njuter av att branschfolket är arga på 2 pundare som fatalt gjorde bort sig. Hur fungerar du ens? Upplys oss eller är det bättre att vi vänder på steken, går vidare och tar ett bloss tillsammans?!
Du är en skam för din umgängeskrets när du ens yppar Hell Seger i en tråd om din döde kamrat. Fy fan så osmakligt!

Då tog hon bort sin kommentar. En liknande incident med henne hände tydligen också igår.

Elin Helena Louise Eld
Denna flamma till GM verkar vara eld och lågor inför kampen
Citera
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
De är långt från oskyldiga. De togs ju med hela huvudet i sylt...förlåt bensinburken menar jag.
Citera
2017-01-22, 22:36
Medlem
DenKristnaPunderns avatar
Jaså? Så det är första gången i Svensk historia där brottslingar blivit dömda på plats utan förhör m.m?
Märkligt...
Ännu en gång påvisar det att ni antingen inte kan eller förlitar er på det svenska rättsystemet.
Men då är det rättsystemet ni har problem med, men som ni lyckats riktat mot två individer istället för hela systemet.

Behöver inte säga mer än så.
Citera
2017-01-22, 22:40
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Jaså? Så det är första gången i Svensk historia där brottslingar blivit dömda på plats utan förhör m.m?
Märkligt...
Ännu en gång påvisar det att ni antingen inte kan eller förlitar er på det svenska rättsystemet.
Men då är det rättsystemet ni har problem med, men som ni lyckats riktat mot två individer istället för hela systemet.

Nu har jag sagt vad jag tror gällande skuldfrågan. Vad är din inställning?
Citera
2017-01-22, 22:49
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Skuldfrågan behöver knappast utredas, vi har facit liksom.
Det är väl bara andra lika körda polare och släkt till dessa stjärnor som förnekar det uppenbara.
Citera
2017-01-22, 22:50
Medlem
Citat:
Märkligt...

Men för helvete människa. Menar du på allvar att du tror någon av dessa gossar är oskyldiga till det hela? Det här fallet är rätt eldfast skulle jag säga!
Citera
2017-01-22, 22:50
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Skuldfrågan behöver knappast utredas, vi har facit liksom.
Det är väl bara andra lika körda polare och släkt till dessa stjärnor som förnekar det självklara.
Ja, givetvis. Men jag ville höra vad pundaren skulle snurra till.
Citera
2017-01-22, 22:53
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Ja, givetvis. Men jag ville höra vad pundaren skulle snurra till.
Japp, förstod det. Det var menat mot förnekelsepundaren
Citera
2017-01-22, 23:02
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Märkligt...

Anledningen till att det blossat upp ännu mer beror på att den överlevande gärningsmannen och deras närstående har eldat på situationen och börjat hota och utpressa att som andas och rör på sig.

Det kan de självfallet inte göra ostraffat. Att en dog tycker jag faktiskt var synd även om det var en brottsling. Jag lider med familjen ur det perspektivet.

Men hur fan har de mage att hota och utpressa folk så som de gör? Samhället kommer givetvis att straffa dem socialt när de gör så. De gör också andra kontroversiella grejer, såsom att håna andras utseenden, hånar invandrare (tycka vad man vill om dessa, men de har fan inte gjort något ont i det här ärendet) och heilar i en tråd om sin skadade och döda närstående.

Samhällets sociala delar dömer och straffar dem ytterligare på grund av detta. Det är inget fel i detta. De får fanimej ta och lära sig vett och etikett. Hade de inte betett sig som ett gäng inavlade rednecks så hade detta varit över för länge sedan. Man kan inte bete sig hur som helst mot samhället och samtidigt förvänta sig empati från samhället.

De visar tydligt att de inte lärt sig ett piss ens efter att ena har dött och andra fått skador för livet. De är ju inte friska.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-01-22 kl. 23:11.
Citera
2017-01-22, 23:04
Medlem
BufordT.Justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald-dick
Men för helvete människa. Menar du på allvar att du tror någon av dessa gossar är oskyldiga till det hela? Det här fallet är rätt eldfast skulle jag säga!

Det där keyboardkrigandet övergår mitt förstånd...

Om man under handlingen tar fyr och brinner på plats så till den milda grad att man avlider av skadorna ska det väldigt mycket till för att man ska ses som oskyldig. Som tidigare sagts så blev de tagna med fingrarna i bensindunken, så att säga.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in