2007-07-22, 14:47
Medlem
warlocs avatar
Någon som kan receptet på dressingen som är på McFeast?
Citera
2007-07-22, 14:57
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Det är väll i princip bara mager majonäs + en handfull e-ämnen och stabiliseringsmedel.
Citera
2007-07-22, 15:38
Medlem
Enitys avatar
såvitt jag vet så ska det bara vara majonäs på en mcfeast så testa att ha amerikansk majonäs som ser typ vit ut istället för "svensk" som ser gul ut.
Citera
2007-07-22, 15:51
Medlem
Superbowls avatar
kan finna här
www.topsecretrecipes.com/
Citera
2017-01-22, 15:59
Medlem
AsburyPerks avatar
Synd att så många har så dåligt fungerande smaklökar. Det förklarar väl varför det finns så mycket mat som smakar skit därute. Om man tror att såsen på en skandinavisk mcfeast är endast majonnäs då tycker jag fan synd om den personen.
Citera
2017-01-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsburyPerk
Synd att så många har så dåligt fungerande smaklökar. Det förklarar väl varför det finns så mycket mat som smakar skit därute. Om man tror att såsen på en skandinavisk mcfeast är endast majonnäs då tycker jag fan synd om den personen.

Fast nu är det ju en majonäs. Det är nog värre när folk tror att all majonäs smakar lika dant.
Citera
2017-01-22, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MickeJohansson
Fast nu är det ju en majonäs. Det är nog värre när folk tror att all majonäs smakar lika dant.

Nja, såsen på McFeast innehåller inte ägg.
Så det är inte majonnäs.
Citera
2017-01-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Nja, såsen på McFeast innehåller inte ägg.
Så det är inte majonnäs.

Precis, den dressingen på är på själva burgaren McFeast är äggfri, men dippen som också heter McFeast innehåller ägg.
Citera
2017-01-22, 20:17
Medlem
Jag har alltid tyckt att McFeast-dipen smakar väldigt sur majonäs, så jag hade utgått från en ljus majonäs (typ Hellmans) och blandat i vinäger.

Annars kan en idé vara att beställa dressingen som dip, har gjort det massa gånger fast med Big Mac-sås. Fast kanske lite knepigt nu när såsen faktiskt går att köpa som dip, men frågetecken uppstår om det nu är så att de innehåller olika ingredienser enligt posts ovan.

TL;DR - Se till att få tag på dressingen, prova dig fram. Utgå från majonäs + ngt syrligt
Citera
2017-01-22, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jelle86
Precis, den dressingen på är på själva burgaren McFeast är äggfri, men dippen som också heter McFeast innehåller ägg.

Och tråden handlade om dressing som är på en McFeast.
Citera
2017-01-22, 20:34
Bannlyst
Jag tror att du kommer ganska nära sanningen om du köper äggfri "majonnäs" som du kickar upp med ättika och senapspulver.
Citera
2017-01-22, 21:08
Medlem
Haha ja se på fan det är ju inte ens samma sås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in