Synd att så många har så dåligt fungerande smaklökar. Det förklarar väl varför det finns så mycket mat som smakar skit därute. Om man tror att såsen på en skandinavisk mcfeast är endast majonnäs då tycker jag fan synd om den personen.
Synd att så många har så dåligt fungerande smaklökar. Det förklarar väl varför det finns så mycket mat som smakar skit därute. Om man tror att såsen på en skandinavisk mcfeast är endast majonnäs då tycker jag fan synd om den personen.
Fast nu är det ju en majonäs. Det är nog värre när folk tror att all majonäs smakar lika dant.
Jag har alltid tyckt att McFeast-dipen smakar väldigt sur majonäs, så jag hade utgått från en ljus majonäs (typ Hellmans) och blandat i vinäger.
Annars kan en idé vara att beställa dressingen som dip, har gjort det massa gånger fast med Big Mac-sås. Fast kanske lite knepigt nu när såsen faktiskt går att köpa som dip, men frågetecken uppstår om det nu är så att de innehåller olika ingredienser enligt posts ovan.
TL;DR - Se till att få tag på dressingen, prova dig fram. Utgå från majonäs + ngt syrligt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!