2017-01-21, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 48an
Ursäkta en som inte hänger med Det ska vara en T*bias och A*dreas som har gjort detta men Chr har dött. Ja troligtvis har jag missat något.

Ursäkta min efterblivenhet, men vem är Chr?
Citera
2017-01-22, 00:17
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Ursäkta min efterblivenhet, men vem är Chr?

Verkar vara missförstånd i tråden om vem som är 27åringen i den här saken.

T*bias N*klasson 25 är dock klar och utskriven från Linköpings brännskadeklinik, enligt uppgifter i tråden.
Citera
2017-01-22, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Verkar vara missförstånd i tråden om vem som är 27åringen i den här saken.

T*bias N*klasson 25 är dock klar och utskriven från Linköpings brännskadeklinik, enligt uppgifter i tråden.

Yes.. Verkar vara namn som slängs upp på måfå.

Hittar inte T*bias N*klasson på ratsit överhuvudtaget vilket är mycket märkligt, eftersom i princip alla levande individer finns registrerade där.

Hittar en A*dreas J*cobsson i alla fall, men skall tydligen vara 24 år, så där föll han bort.
Citera
2017-01-22, 02:44
Medlem
BaconMedBacons avatar
Ok, bara för att ge lite info så att vissa spekulationer kan sluta.

27-åringen som skickades till Uppsala var 26 år. Han är numera avliden. Visst han spenderade sitt liv på att utföra diverse kriminella aktiviteter, och nej han hade inte en uppväxt som gjorde att han hamnade i kriminella kretsar. Alla val han gjorde i livet var hans egna och han har inte på något sätt hamnat i trubbel på grund av någon annan.

Personen i fråga var för övrigt en mycket bra vän till dem som stod honom nära och skulle aldrig någonsin göra någon av sina nära vänner skada.

Jag skriver det här för att visa att personen i fråga respekt. Jag vet att många idioter här inne tycker att straffet är proportionerligt med brottet, men jag ber er att tänka efter en gång till. Ni har egentligen ingen aning om varför persornerna i fråga har utfört brottet, ni har ingen aning om vilken knipa personerna befann sig i eller varför.

Jag rättfärdigar inte brottet på något sätt, men att önska livet ur någon utan att veta bakgrunden är lite väl magstarkt. Snälla, tänk efter innan ni är häftiga på internet för det påverkar riktiga människor.
Citera
2017-01-22, 02:47
Medlem
Citat:
Yes.. Verkar vara namn som slängs upp på måfå.

Hittar inte T*bias N*klasson på ratsit överhuvudtaget vilket är mycket märkligt, eftersom i princip alla levande individer finns registrerade där.

Hittar en A*dreas J*cobsson i alla fall, men skall tydligen vara 24 år, så där föll han bort.

Jodå, finns en 25-årig TN med skyddad adress
Citera
2017-01-22, 05:28
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaconMedBacon
Ok, bara för att ge lite info så att vissa spekulationer kan sluta.

27-åringen som skickades till Uppsala var 26 år. Han är numera avliden. Visst han spenderade sitt liv på att utföra diverse kriminella aktiviteter, och nej han hade inte en uppväxt som gjorde att han hamnade i kriminella kretsar. Alla val han gjorde i livet var hans egna och han har inte på något sätt hamnat i trubbel på grund av någon annan.

Personen i fråga var för övrigt en mycket bra vän till dem som stod honom nära och skulle aldrig någonsin göra någon av sina nära vänner skada.

Jag skriver det här för att visa att personen i fråga respekt. Jag vet att många idioter här inne tycker att straffet är proportionerligt med brottet, men jag ber er att tänka efter en gång till. Ni har egentligen ingen aning om varför persornerna i fråga har utfört brottet, ni har ingen aning om vilken knipa personerna befann sig i eller varför.

Jag rättfärdigar inte brottet på något sätt, men att önska livet ur någon utan att veta bakgrunden är lite väl magstarkt. Snälla, tänk efter innan ni är häftiga på internet för det påverkar riktiga människor.

Men att tala i gåtor som du gör ökar inte spekulationerna va?
JO det gör det, istället för att gå som en katt kring het gröt kan du väll
informera alla som spekulerar.
Varför utförde han brottet?
Vad för knipa satt han i?
Varför var han i knipa?
Det kan ju knappast skada någon om du lägger korten på bordet, förutom
den/dom som försatt 26 åringen då, för du skriver ju att det inte var hans eget fel.
Kanske någon borde straffas för att orsakat killens bortgång?
Citera
2017-01-22, 06:06
Medlem
[quote=BaconMedBacon|59676412]Ok, bara för att ge lite info så att vissa spekulationer kan sluta.

27-åringen som skickades till Uppsala var 26 år. Han är numera avliden. Visst han spenderade sitt liv på att utföra diverse kriminella aktiviteter, och nej han hade inte en uppväxt som gjorde att han hamnade i kriminella kretsar. Alla val han gjorde i livet var hans egna och han har inte på något sätt hamnat i trubbel på grund av någon annan. ---

En mycket sorglig historia. "Diverse kriminella aktiviteter"... Ja, du BaconBacon. Som man sår får man skörda.
Citera
2017-01-22, 06:06
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Men att tala i gåtor som du gör ökar inte spekulationerna va?
JO det gör det, istället för att gå som en katt kring het gröt kan du väll
informera alla som spekulerar.
Varför utförde han brottet?
Vad för knipa satt han i?
Varför var han i knipa?
Det kan ju knappast skada någon om du lägger korten på bordet, förutom
den/dom som försatt 26 åringen då, för du skriver ju att det inte var hans eget fel.
Kanske någon borde straffas för att orsakat killens bortgång?

Exakt, så tills vidare är dessa gossar simpla småtjuvar som majoriteten tycker att dom fick vad dom förtjänade.
Citera
2017-01-22, 06:27
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jodå, finns en 25-årig TN med skyddad adress

Det finns väl ingen som heter "25-åringen". Man har väl ett namn förutom åldern.

Citat:

Ingen adress: skyddad?, hotad?, knipa?, knarkskulder att betala med bensin?

https://www.ratsit.se/19920114-Tobias_Niklasson_/eRsz7DfyoqYLSUwmPSoHw71oshCfqqZ0meOB7VsqFsQ
Senast redigerad av PeterNoster 2017-01-22 kl. 06:35.
Citera
2017-01-22, 08:21
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Detaljer!

Vems ansiktsbok?

Finns en grupp på ansiktsboken som är offentlig.
Truckers Paradise

Där sitter polare och nu exet till han som dog och whinar och bråkar med argsinta übertruckers som inte gör annat än att hatar bränsletjyvar.

Jag har inte gjort annat än käkat popcorn hela helgen!
Citera
2017-01-22, 08:54
Medlem
Tragikomiskt.
http://www.pictures.se/9IU
Citera
2017-01-22, 09:15
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Finns en grupp på ansiktsboken som är offentlig.
Truckers Paradise

Där sitter polare och nu exet till han som dog och whinar och bråkar med argsinta übertruckers som inte gör annat än att hatar bränsletjyvar.

Jag har inte gjort annat än käkat popcorn hela helgen!
Skärmdump och postning här skulle vara trevligt, för oss som inte ansiktsbokar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in