Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Så vem skulle de ha skickat? Ge gärna ett enda exempel på någon journalist som
inte har en Trump-låsning? Vilket för övrigt gjorde Fredagen till en av livets höjdpunkter, att Trump vann och är installerad kommer driva dem alla till självmordets rand

Ja, håller med här, funderade en stund på att starta en tråd om att nu startar väl en självmordsvåg bland journalisterna, eftersom de skrivit att världen blir så fruktansvärd med Trump som president ... ( för det var väl inte lögner de skrev?)
Tack Peter för att du visat att mitt beslut att kasta ut TVn för 17 år sen var det rätta!
Om du får kicken från SVT( lär ju inte hända, tom svetsaren får ju behålla jobbet trots liknande inkompetens) så kanske SR har lediga jobb? (Jag slutade även med att lyssna på radio (P1) också förra våren.
Det är ju bra att SVT visar att man inte är opartisk, det är ju en ganska orealistisk ambition. Däremot borde man haft ambitionen att även ha några reportrar som varit lika mycket emot Obama...
som jag sagt tidigare exportera värdegrundsbegreppet till Nordkorea så blir Nordkorea som genom ett under inte längre en diktatur, utan en demokrati med en värdegrund...