• 1
  • 2
2014-10-25, 14:10
Medlem
Bertil85s avatar
Det borde st p psen tycker jag. Tror inte att dem skulle ljuga om det.
Citera
2014-10-26, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maestro6
Jag litar inte p tillverkare.
Drfr....

Men du litar p anonyma frmlingar p ntet?
Citera
2014-10-26, 20:15
Medlem
Svenska lantchips grddfil r nog den godaste snacksen jag har ngonsin tit. Orostade, osaltade, helt enkelt naturliga cashewntter kommer ven p toppen av den listan.

Jag antar att chipsen tillverkas olika, de frn OLW och Estrella funkar, men r inte alls lika goda. Jag tror nog att om du kontaktar deras kundsupport s kan de ge dig ett ngorlunda bra svar p varfr deras chips skiljer sig frn de andra.

http://www.lantchips.com/kontakt
Citera
2014-10-26, 21:32
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maestro6
Dom r min favorit men tillverkas det i Sdertlje och kommer potatisen frn Sverige?

Ls hr:

http://www.expressen.se/nyheter/sven...skilt-svenska/
Citera
2014-10-28, 10:09
Bannlyst
Originalet r godast av alla, lskar den salta smaken verkligen.
Citera
2015-01-09, 14:00
Medlem
Lantchips r min favorit, Klr alla andra alla dagar i veckan. Antingen ska det vara med smak av grddfil eller bara saltade i min mening. Gillar att det inte r ngon sammanpressad potatissmet utan skivad potatis som r riktigt krispig! En frdel r ocks att man inte smakar som en gammal avdankad kryddfabrik i munnen eftert som med mnga andra kryddblandningar som finns.
Citera
2015-01-09, 15:17
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Lantchips r min favorit, Klr alla andra alla dagar i veckan. Antingen ska det vara med smak av grddfil eller bara saltade i min mening. Gillar att det inte r ngon sammanpressad potatissmet utan skivad potatis som r riktigt krispig! En frdel r ocks att man inte smakar som en gammal avdankad kryddfabrik i munnen eftert som med mnga andra kryddblandningar som finns.

Lantchips med vitlksaioli r riktigt gott tillsammans. Men dremot luktar man vl inte direkt rosor i munnen eftert.
Citera
2017-01-16, 16:01
Bannlyst
Redigt gott och dom knns tunnare med.. kanske har fel.
Citera
2017-01-22, 06:57
Bannlyst
Gott som fan med lite dipp till.
Citera
2020-08-29, 16:58
Medlem
Vad fan har hnt? Nytt recept?

De tidigare s fina tjocka knapriga naturliga chipsen r nu tunna sprda chips. Har provat tv olika smaker och samma skick p chipsen
Citera
2020-08-30, 17:51
Medlem
Moldaviens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Vad fan har hnt? Nytt recept?

De tidigare s fina tjocka knapriga naturliga chipsen r nu tunna sprda chips. Har provat tv olika smaker och samma skick p chipsen

Hej,

t en pse s sent som i gr, och mrkte ingen skillnad mot hur de brukar vara. Kanske du som har haft otur? Eller jag som har ftt gamla chips?

Med vnlig hlsning,
Moldavien
Citera
2020-08-30, 18:14
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganThePirate
r inte lantchips en skiva av potatisen medan det genomsnittliga OLW- eller Estrellachipset r en potatismassa som tryckts?

Nej. Du tnker p Pringles
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in