• 1
  • 2
2017-01-19, 23:01
Medlem
http://www.expressen.se/gt/just-nu-k...tankt-knivdad/

En man blev knivhuggen av en kvinna i hisingen, vet någon mer specifikt vart?
Citera
2017-01-19, 23:10
Medlem
Ser ut att vara vid Långströmsgatan vid den pizzerian. Enligt bild från Aftonbladet
Senast redigerad av Conny3333 2017-01-19 kl. 23:12.
Citera
2017-01-19, 23:14
Medlem
Enligt polisen hände det i Jättestensområdet. Ett pistolskott från Biskopsgården. För övrigt heter det Hisingen, inte i. Hisingen är en ö.
Citera
2017-01-20, 00:48
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik prepositions-justerad // Mod
Citera
2017-01-20, 01:24
Medlem
Sam.Boyds avatar
.
"– Mannen har flera stickskador, men jag vill inte kommentera var på kroppen, säger Tommy Nyman, polisens presstalesman i Region Väst".

Allt tyder på ett fylledåd eller knarkkvarts bråk. En form av brott på utdöende.

Snart är det dags att sätta upp en riktig traditionelk svensk missbrukar kvart på Skansen.
Citera
2017-01-20, 02:11
Medlem
TubbyTommys avatar
Om någon undrar varför huspriser är lägre bron/tunneln bortåt.....well
Citera
2017-01-20, 02:43
Medlem
Universells avatar
Skulle inte förvåna mig om det visar sig att mannen gjort nåt jävelskap mot kvinnan,
och att hon bara ville försvara sig
Citera
2017-01-20, 03:34
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
.
"– Mannen har flera stickskador, men jag vill inte kommentera var på kroppen, säger Tommy Nyman, polisens presstalesman i Region Väst".

Allt tyder på ett fylledåd eller knarkkvarts bråk. En form av brott på utdöende.

Snart är det dags att sätta upp en riktig traditionelk svensk missbrukar kvart på Skansen.
Nähä? Vaf...?
Well. GM kanske gjorde metoden "Frölunda Fotbollsplan-Pojkbråk".

En kökskniv rätt in i röven:
In, vrid ett kvarts varv, ut igen.

Ingen anständighet.
Citera
2017-01-20, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny3333
Ser ut att vara vid Långströmsgatan vid den pizzerian. Enligt bild från Aftonbladet
Stämmer bra det. Ytterligare två personer som befann sig på brottsplatsen togs med för tillnyktring och senare förhör, uppger polisen på sin hemsida. Knivdådet utspelades således troligtvis i missbruksmiljö.
Citera
2017-01-20, 20:28
Medlem
Citat:
.

Förutom att traditionellt missbruk inte förekom i detta fallet. Snarare läkemedelsmissbruk
Citera
2017-01-20, 21:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longlivinghights
Förutom att traditionellt missbruk inte förekom i detta fallet. Snarare läkemedelsmissbruk

Tillnyktring stog det. Så en kombo av sprit och piller skulle jag gissa. Har du annan info.
Citera
2017-01-20, 21:28
Medlem
Citat:
Tillnyktring stog det. Så en kombo av sprit och piller skulle jag gissa. Har du annan info.

Känner BO och sprit ingår normalt inte i hans flora av intagna preparat. Men visst kan det ha funnits med i leken.
Benzo är mer troligt. Kanske tillsammans med annat läkemedel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in