Jag väljer två citat från dig eftersom de innehåller något konkret:
Citat:
Ursprungligen postat av
HumanMale
Det är ju lustigt att kompassen pekar norr trots att man befinner sig i den södra hemisfären av världen, Australien t.ex. Jag har själv varit där och använt en kompass och kan bekräfta att den inte pekar söderut varken runt ekvatorn eller nere i Tasmanien. Om det fanns en sydpol så torde väl kompassen svänga om mot syd vid ekvatorn redan, vilket den såklart inte gör utan den fortsätter att peka mot nordpolen även om man så står på självaste sydpolen, som ju självklart inte existerar över huvud taget.
Kompassens nordpil pekar åt norr, och dess sydpil åt söder. Det gäller över hela jorden och det borde du veta redan efter grundskolan.
Citat:
Ursprungligen postat av
HumanMale
Trevligt att se att av allt det jag skrev till dig så valde du att svara på ett inlägg jag skrev till en annan användare istället.
Änsendå? Vi har yttrandefrihet här på Flashback, var och en har full rätt att kommentera vilket inlägg som helst.
Så till alla de inlägg du har gjort här. Jag undrar, och jag menar på fullt allvar:
Menar du verkligen det du vräker ur dig?? Stora svepande anklagelser som helt saknar bevis och till och med saknar konkret innehåll! Bara fraser som att "all vetenskap är lögn" (även den som samlats sedan Hedenhös), "vartenda ord är fel" och "alla som skriver mot FE-hypotesen här är antingen hjärndöda eller betalda lögnare".
Tror du på detta själv? Eller
syftar du till att misskreditera FE-kramare och få alla andra som stöder den hypotesen att (också) framstå som tokstollar och dårfinkar?
I så fall lyckas du fullt ut. Dina inlägg här är bland de absolut dummaste jag har läst i den här tråden, och det vill inte säga lite!