Citat:
Det finns mycket om Trump att skriva om, inte minst hans skattesmitande och hans samarbete med Wikileaks och ryska hackers. Ingen kan förneka att de bloggar av Trumps stab som medvetet spred rena lögner om Clinton gynnade Trump i valrörelsen och kan ha avgjort. Det var jämnt i flertalet stater och elektorsrösterna hade därmed kunnat fördelas väldigt annorlunda.
Det finns mycket om Trump att skriva om, inte minst hans skattesmitande och hans samarbete med Wikileaks och ryska hackers. Ingen kan förneka att de bloggar av Trumps stab som medvetet spred rena lögner om Clinton gynnade Trump i valrörelsen och kan ha avgjort. Det var jämnt i flertalet stater och elektorsrösterna hade därmed kunnat fördelas väldigt annorlunda.
Trump utgick ifrån Wikipedia och Assange har sagt hela tiden att han inte har samarbete med varken ryssen eller Tromp. Om du gör lite bättre fotarbete kommer du att upptöcka att det finns en som heter seth rich. han tog fyra skott i ryggen för att han gav assange det var en del av hitlerys fall förutom att hon inte var tillräckligt smart att fatta hur rösterna är fördelade för hon var säker på att hon skulle vinna med minimal insats. det står också i wikipedia att när horde av muslimer som hatar vita anföll amerikanernas bas i Libyen så ville inte hitlery blir störd för att hon behövde sova. hade jag varit tromp hade jag satt en speciell advokat och rotat rätt på de där 33000 emailen och publicerat ett par om dagen på mina twitter bara för att ge tillbaka för all skit lögnare skapat under övergången. under 30 år har hitlery inte skapat något mn tromp har redan skapat fler jobb än vad clintons tillsammans har skapat. vem vill betala skatt i en regio där pengarna gå för at sponsra bidragspatrask och muslimer som hatar vita och homosexuella och som aldrig kommer att bidra?
Jag har stött på många korkade men du tar priset med ljusår. Det är ingen eloge.