Citat:
Klart du ska komma och briljera ut mig
Jag skyller på att min föreläsning inte var tillräckligt lång för att jag skulle kunnat skrivit mer...
Verkar som att vi är överens med läget, även jag är osäker på Joel men hoppas på det bästa, assisterande tränaren känns väldigt spännande och jag hoppas GIF fortsätter försöka utveckla spelet sitt som fungerade bra i våras.
Ganska många junisar uppe i A-laget så hoppas någon till kan ta steget.
Lukas Sahlin 97a, Filip Tägström 98a, Amaro 98a, Jonathan Morsay 97a.
Sedan har vi två 99or som var med i landslagstruppen(där vår U19 tränare är hjälptränare), i 00 hade vi 2 med i futureteam och bland 01 hade vi 3 i riktiga landslagstruppen. Så vi har en del talangfulla ungdomar.
GIF lockar ju de talangfullaste i närheten av Sundsvall och uppåt då vi har ett bra fotbollsgymnasium här.
Jag skyller på att min föreläsning inte var tillräckligt lång för att jag skulle kunnat skrivit mer... Verkar som att vi är överens med läget, även jag är osäker på Joel men hoppas på det bästa, assisterande tränaren känns väldigt spännande och jag hoppas GIF fortsätter försöka utveckla spelet sitt som fungerade bra i våras.
Ganska många junisar uppe i A-laget så hoppas någon till kan ta steget.
Lukas Sahlin 97a, Filip Tägström 98a, Amaro 98a, Jonathan Morsay 97a.
Sedan har vi två 99or som var med i landslagstruppen(där vår U19 tränare är hjälptränare), i 00 hade vi 2 med i futureteam och bland 01 hade vi 3 i riktiga landslagstruppen. Så vi har en del talangfulla ungdomar.
GIF lockar ju de talangfullaste i närheten av Sundsvall och uppåt då vi har ett bra fotbollsgymnasium här.
Helt klart ser det lovande ut på ungdomssatsningen! Roligt också att vi som förra året lär starta de flesta matcher med 3 kanske 4 egna produkter i många matcher! Känns som Tägström är den som komme få lite speltid denna säsong i och med att Ålander är borta vilket känns bra! Morsay lär även han få mycket speltid, men han har ju halvt redan kommit in i laget! Sahlin lär nog inte spela många sekunder om det inte skulle bli någon skadekris eller att vi skiter i att värva in en mittback till. Samma sak med Amaro. Men spännande oavsett och hoppas dom fortsätter satsa som dom gör nu och vågar släppa fram ungt!