2017-01-17, 19:02
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
SoO var väl typ en tant, men det var modigt att ge sig på henne. Inte så proffisgt att 12 blir gripna i en sådan "aktion" dock.

Och vad de gäller namnen på de anhållna så har folk som har nytta fått den listan, jag ser inte värdet att lägga ut den här. Men då jag haft med Gerleman att göra själv så var det mer en principsak, han är för fet numera för att kunna spela någon roll ens för AFA idag ändå. AFA får kanske satsa på att återvärva Peppe, men även han ser väl AFA som för oseriösa för honom.

Skiter fullständigt i hur många AFA är osv, det är däremot komiskt att du sitter och påstår diverse saker här men kan aldrig hänvisa till något som kan styrka dina påståenden.

Kan du inte outa dessa nio medlemmar då? En av dessa är ju en tidigare kommunpolitiker så denne kan vi hoppa över.
Citera
2017-01-17, 19:13
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Skiter fullständigt i hur många AFA är osv, det är däremot komiskt att du sitter och påstår diverse saker här men kan aldrig hänvisa till något som kan styrka dina påståenden.

Kan du inte outa dessa nio medlemmar då? En av dessa är ju en tidigare kommunpolitiker så denne kan vi hoppa över.

Vad skulle vara värdet av det (ens om jag kunde namnge alla av dessa sista sörjande)?

Men kul att du trodde att de var "50 pers" när de gav sig på tanten i Jönköping, det är mer än vad jag känner till (eller tror på).

Jag tycker det var imponerande att de ens blev 12 från hela landet (även om alla inte var "AFA:iter").
Citera
2017-01-17, 19:20
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Vad skulle vara värdet av det (ens om jag kunde namnge alla av dessa sista sörjande)?

Men kul att du trodde att de var "50 pers" när de gav sig på tanten i Jönköping, det är mer än vad jag känner till (eller tror på).

Jag tycker det var imponerande att de ens blev 12 från hela landet (även om alla inte var "AFA:iter").

Man kan ju vända på steken, vad skulle värdet vara av att sitta och påstå massa saker på nätet för att sen inte kunna styrka detta när man ber dig.

Du säger att du hellre delar med dig till andra, varför då ens påstå att du vet något. Låter lite som en uppmärksamhets sökande fjortis tjej.
Citera
2017-01-17, 19:42
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Man kan ju vända på steken, vad skulle värdet vara av att sitta och påstå massa saker på nätet för att sen inte kunna styrka detta när man ber dig.

Du säger att du hellre delar med dig till andra, varför då ens påstå att du vet något. Låter lite som en uppmärksamhets sökande fjortis tjej.

Värdet av att säga att jag vet vad jag vet (och i delar visa det)? Tja, få debatten och diskussionen att gå framåt. Men sitter du och vill runka över att få en handfull AFA-namn så kanske Flashback inte är dit du ska vända dig, eller hur?

Och denna information har jag givetvis gett till seriösa människor (du kan ju gissa några gånger), men att lägga ut denna info på FB är ju helt utan mening. Jag är liksom inte här för att ge en nolla som dig fakta som du ändå bara skulle förneka ("Nej men Han är ju Veeeeeeeekligen inte AFA"). Det ger noll och jag har inget att bevisa för förlorare (hehe, gå bara tillbaka i trådar här som "förnekar" att kniv-Joel är en pundare och barnmisshandlare).

Men kämpa på, var stolt över att du är en av de färre än 10 som fortfarande vågar vara internetkrigare, även om du inte vågar erkänna det!
Citera
2017-01-17, 19:52
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Värdet av att säga att jag vet vad jag vet (och i delar visa det)? Tja, få debatten och diskussionen att gå framåt. Men sitter du och vill runka över att få en handfull AFA-namn så kanske Flashback inte är dit du ska vända dig, eller hur?

Och denna information har jag givetvis gett till seriösa människor (du kan ju gissa några gånger), men att lägga ut denna info på FB är ju helt utan mening. Jag är liksom inte här för att ge en nolla som dig fakta som du ändå bara skulle förneka ("Nej men Han är ju Veeeeeeeekligen inte AFA"). Det ger noll och jag har inget att bevisa för förlorare (hehe, gå bara tillbaka i trådar här som "förnekar" att kniv-Joel är en pundare och barnmisshandlare).

Men kämpa på, var stolt över att du är en av de färre än 10 som fortfarande vågar vara internetkrigare, även om du inte vågar erkänna det!

Du kan ju inte förvänta dig att folk ska tro på saker du påstår när du inte kan hänvisa till något som styrker det, alla kan sitta på internet och göra det, kräver inte någon vidare kunskap om något.

Det är svårt att förneka fakta, inget du har påstått är däremot kan klassas som fakta, för att något skall kunna benämnas som fakta så krävs det ju att man kan falsifiera det. Det är precis motsatsen du sysslar med.
Senast redigerad av wurhan 2017-01-17 kl. 19:54.
Citera
2017-01-17, 19:57
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Du kan ju inte förvänta dig att folk ska tro på saker du påstår när du inte kan hänvisa till något som styrker det, alla kan sitta på internet och göra det, kräver inte någon vidare kunskap om något.

Det är svårt att förneka fakta, inget du däremot har påstått är däremot fakta, för att något skall kunna benämnas som fakta så krävs det ju att man kan falsifiera det. Det är precis motsatsen du sysslar med.

Jag skiter väl i om du "tror" på mig eller inte, pack som dig säger ju att allt är lögn oavsett bevis. Det är en mycket viktig del av hela den subkulturella vänsteridentiteten och trollandet.

Skulle du brytt dig om fakta så skulle du inte vara en wannabe vänsterligist.

Ochh hur ser du på fakta, ja jag har berättat att Gerleman var en av de anhållna - tar du dig till dig den faktan? Givetvis inte, då hade du ju varit en tänkande individ och inte i identitetsvänstern.
Citera
2017-01-17, 20:10
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Jag skiter väl i om du "tror" på mig eller inte, pack som dig säger ju att allt är lögn oavsett bevis. Det är en mycket viktig del av hela den subkulturella vänsteridentiteten och trollandet.

Skulle du brytt dig om fakta så skulle du inte vara en wannabe vänsterligist.

Ochh hur ser du på fakta, ja jag har berättat att Gerleman var en av de anhållna - tar du dig till dig den faktan? Givetvis inte, då hade du ju varit en tänkande individ och inte i identitetsvänstern.

Fast det är ju inte fakta, jag vet inte om du är underbegåvad eller ett troll men bara för att du påstår att en person är en av de anhållna så betyder det inte att det är fakta. Det skulle däremot vara fakta om du kunde hänvisa något som styrker ditt påstående.

Det som t.o.m motsäger ditt påstående är att personen du pekar ut som en av de misstänka är i 45 års åldern, polisen bekräftar däremot att samtliga är mellan 18-30 år.

Såhär ser dagboksbladet ut;

https://minfil.org/xaB3s0bbb2/J_nk_pings_TR_B_82-17_Dagboksblad_2017-01-11.pdf
Citera
2017-01-17, 20:32
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Fast det är ju inte fakta, jag vet inte om du är underbegåvad eller ett troll men bara för att du påstår att en person är en av de anhållna så betyder det inte att det är fakta. Det skulle däremot vara fakta om du kunde hänvisa något som styrker ditt påstående.

Det som t.o.m motsäger ditt påstående är att personen du pekar ut som en av de misstänka är i 45 års åldern, polisen bekräftar däremot att samtliga är mellan 18-30 år.

Såhär ser dagboksbladet ut;

https://minfil.org/xaB3s0bbb2/J_nk_pings_TR_B_82-17_Dagboksblad_2017-01-11.pdf

Som sagt, att en förlorare som du förnekar polisens egna uppgifter är inte förvånande, det är just det jag säger - ni få som är kvar skiter i fakta (som ni alltid gjort). Det är en del av er demokratihatande ideologi.
Citera
2017-01-17, 20:47
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Som sagt, att en förlorare som du förnekar polisens egna uppgifter är inte förvånande, det är just det jag säger - ni få som är kvar skiter i fakta (som ni alltid gjort). Det är en del av er demokratihatande ideologi.

Ännu en gång är det enbart du som påstår att polisen skulle ha nämnt detta namn för dig i ett telefonsamtal, finns inga som helst belägg för ditt påstående. Jag har däremot länkat till diverse artiklar som citerar polisen och motsäger ditt påstående.
Citera
2017-01-18, 12:31
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ännu en gång är det enbart du som påstår att polisen skulle ha nämnt detta namn för dig i ett telefonsamtal, finns inga som helst belägg för ditt påstående. Jag har däremot länkat till diverse artiklar som citerar polisen och motsäger ditt påstående.

Varför har du inte vågat ringa polisen själv utan måste enbart gå på vad borgerlig media skriver?
Citera
2017-01-18, 13:16
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Mats Gerleman har varit en av de ledande i den lilla AFA-gruppen kring Jönköping i många år och har fått flera fängelsestraff (och nu nog ett till). Han har också suttit i fullmäktige för MP (samtidigt som han var med i AFA). Idag är han också med i SAC (vet inte om han är ledande längre, men han var under lång tid i alla fall).

Men visst, det är nog troligt att han är så feg att han har skyddad identitet.

Nej, det har han inte. Din Mats Gerleman finns inte. Du vet inte vad du pratar om.
Anledningen till att det är uppenbart att du ljuger - samt även inte har koll på några som helst av dina påstådda uppgifter - är för att jag vet vem du syftar på. Men uppenbarligen så har du inte gjort tillräckligt med research för att känna till personens riktiga namn. Hade du haft en lista hade du vetat vad personen heter.
Sluta tramsa, sa jag.
Eller byt jobb, eftersom du ändå inte har tillräckligt med kompetens för att vara "journalist".
Senast redigerad av Brigata 2017-01-18 kl. 13:23. Anledning: Underbyggande av argument
Citera
2017-01-18, 13:19
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brigata
Nej, det har han inte. Din Mats Gerleman finns inte. Du vet inte vad du pratar om.

Så du menar att fega yrkeskriminella med skyddad identitet "inte existerar"? Mycket rolig konspirationsteori, undra vad hans föräldrar tycker om den dock.

EDIT: My bad, förnamnet skall tydligen vara Claes och inte Mats numera, enligt polisens uppgifter. Jag var lite slarvig och gick på vad han kallade sig själv tidigare, innan han blev för fet för att kunna fly från SoO-tanter. Sorry.
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-18 kl. 13:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in