2017-01-18, 13:24
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Så du menar att fega yrkeskriminella med skyddad identitet "inte existerar"? Mycket rolig konspirationsteori, undra vad hans föräldrar tycker om den dock.

Nej, jag menar att personen du pratar om inte finns, eftersom ingen i den utpekade politiska miljön eller historiken heter så.
Se tidigare inlägg.
Citera
2017-01-18, 13:25
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Så du menar att fega yrkeskriminella med skyddad identitet "inte existerar"? Mycket rolig konspirationsteori, undra vad hans föräldrar tycker om den dock.

EDIT: My bad, förnamnet skall tydligen vara Claes och inte Mats numera, enligt polisens uppgifter. Jag var lite slarvig och gick på vad han kallade sig själv tidigare, innan han blev för fet för att kunna fly från SoO-tanter. Sorry.

Jaha, då har vi rett ut den här saken. Du har alltså ingen lista.
Citera
2017-01-18, 13:29
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brigata
Jaha, då har vi rett ut den här saken. Du har alltså ingen lista.

Jag sa ju just att polisen gav mig förnamnet Claes, hur skulle jag kunna veta att polisen anhöll honom om jag inte fått uppgiften från just polisen.

Men låt mig gissa, du menar att alla poliser är nazister som i är i en universiell konspiration mot de mindre än 10 pers som fortfarande leker AFA?
Citera
2017-01-18, 13:32
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Nej, jag menar att personen du pratar om inte finns, eftersom ingen i den utpekade politiska miljön eller historiken heter så.
Se tidigare inlägg.

Nu anklagar du MP och SAC att ha/haft aktivister som inte finns, och att polisen flera gånger dömt en människa som inte existerar till fängelse för politiskt våld (han hamna iofs själv på sjukhus i en attack mot några SDU-tjejer i valet 1998) som inte existerar!

Ni blir fan roligare och roligare för varje inlägg! Du råkar inte fått ett samhallsjobb i öppenvården i Vetlanda själv?
Citera
2017-01-18, 13:34
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Jag sa ju just att polisen gav mig förnamnet Claes, hur skulle jag kunna veta att polisen anhöll honom om jag inte fått uppgiften från just polisen.

Men låt mig gissa, du menar att alla poliser är nazister som i är i en universiell konspiration mot de mindre än 10 pers som fortfarande leker AFA?

Vilket namn fick du egentligen - Mats eller Claes?

Nej, jag menar bara att du av någon helt outgrundlig anledning sitter och hittar på saker på nätet. Vilket också nu är bevisat, så diskussionen kring detta är faktiskt praktiskt taget avslutad. Du har ingen lista.
Citera
2017-01-18, 13:37
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Vilket namn fick du egentligen - Mats eller Claes?

Nej, jag menar bara att du av någon helt outgrundlig anledning sitter och hittar på saker på nätet. Vilket också nu är bevisat, så diskussionen kring detta är faktiskt praktiskt taget avslutad. Du har ingen lista.

Jag säger ju att Claes är namnet polisen gav mig, men att han tidigare kallat sig för Mats. Att folk i AFA skäms för sina åsikter är ju inte så ovanligt.

Om du vill kan du få se en bild på fettot (som ju inte existerar utan är ett spöke enligt dig). Något säger mig dock att du vet mycket väl ur denna förlorare ser ut.
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-18 kl. 13:40.
Citera
2017-01-18, 14:42
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Jag säger ju att Claes är namnet polisen gav mig, men att han tidigare kallat sig för Mats. Att folk i AFA skäms för sina åsikter är ju inte så ovanligt.

Om du vill kan du få se en bild på fettot (som ju inte existerar utan är ett spöke enligt dig). Något säger mig dock att du vet mycket väl ur denna förlorare ser ut.

Jag är helt ointresserad av att bevisa huruvida personen ifråga existerar eller inte. Mitt enda intresse i den här diskussionen är att avslöja hur lite du vet om den här saken, och att din utsago hela tiden har varit falsk.
Du har fram till precis nyligen hävdat att du har haft en lista i din ägo, i vilken en 45-årig Mats Gerleman figurerar, och du påstår att du fått den listan av polisen. Problemet är ju att ingen annan har hört talas om någon 45-åring i det utpekade fallet, och ändå har du envisats. När det visar sig att du hela tiden har haft fel namn får du plötsligt bråttom att ändra ditt påstående - ett påstående som från början inte borde ha varit inkorrekt om det nu hade varit så att du fått några namn eller haft någon lista.
Det är antingen detta, eller så kan du av någon anledning inte läsa din egen lista.
Slutsatsen är att ingen 45-åring - varken vid namn Mats eller Claes - är involverad, annat än i dina fantasier.
Citera
2017-01-18, 14:56
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Jag är helt ointresserad av att bevisa huruvida personen ifråga existerar eller inte. Mitt enda intresse i den här diskussionen är att avslöja hur lite du vet om den här saken, och att din utsago hela tiden har varit falsk.
Du har fram till precis nyligen hävdat att du har haft en lista i din ägo, i vilken en 45-årig Mats Gerleman figurerar, och du påstår att du fått den listan av polisen. Problemet är ju att ingen annan har hört talas om någon 45-åring i det utpekade fallet, och ändå har du envisats. När det visar sig att du hela tiden har haft fel namn får du plötsligt bråttom att ändra ditt påstående - ett påstående som från början inte borde ha varit inkorrekt om det nu hade varit så att du fått några namn eller haft någon lista.
Det är antingen detta, eller så kan du av någon anledning inte läsa din egen lista.
Slutsatsen är att ingen 45-åring - varken vid namn Mats eller Claes - är involverad, annat än i dina fantasier.

Allt jag sagt stämmer till 100 %, det enda sättet att attackera detta är ju att påstå att polisen ljuger (vilket iofs dfårar som dig påstår hela tiden).

Claes Gerleman, idag 41 år, blev enligt polisen anhållen - men det det du ju faktiskt redan innan jag skrev det, eller hur?
Citera
2017-01-18, 15:19
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Allt jag sagt stämmer till 100 %, det enda sättet att attackera detta är ju att påstå att polisen ljuger (vilket iofs dfårar som dig påstår hela tiden).

Claes Gerleman, idag 41 år, blev enligt polisen anhållen - men det det du ju faktiskt redan innan jag skrev det, eller hur?

Haha, är han 41 år nu helt plötsligt med? Stabil story, hördu.
Citera
2017-01-18, 15:25
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Haha, är han 41 år nu helt plötsligt med? Stabil story, hördu.

Ja jag Googlade honom och där stod det att han är 41 år idag (jag sa tidigare "kring 45 år", det var en uppskattning som var mycket nära), han bor i Jönköping och jobbar på ett samhallsjobb i Vetlanda - men det visste du ju redan eller hur?

Undra om han fortfarande är medlem i MP, att han är medlem i SAC vet jag ju. Två grupper som skiter i att deras företrädare misshandlar småtjejer och tanter samt hamnar i fängelse.
Citera
2017-01-19, 11:38
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ja jag Googlade honom och där stod det att han är 41 år idag (jag sa tidigare "kring 45 år", det var en uppskattning som var mycket nära), han bor i Jönköping och jobbar på ett samhallsjobb i Vetlanda - men det visste du ju redan eller hur?

Undra om han fortfarande är medlem i MP, att han är medlem i SAC vet jag ju. Två grupper som skiter i att deras företrädare misshandlar småtjejer och tanter samt hamnar i fängelse.

Ska man tro dig så vet du mer än polisen och Säpo.

Förövrigt är SAC ett fackförbund, de gör knappast bakgrunds koll på personer som vill gå med. Inte för att du ens kan bevisa att personen varit förtroende vald i MP eller innehar ett medlemskap i SAC.

Citat:
Enligt polisens första uppgifter tydde mycket på att de som gripits hade koppling till organisationen Antifascistisk Aktion, AFA.

Något som åklagaren inte kunnat fastslå under utredningen.

– Vi har inget säkert stöd för att de här personerna har någon koppling till AFA, säger Thomasson.

Bland bevismaterialet finns kläder som hittats på Kulturhuset, en film som visar en del av händelserna samt tillhyggen i form av armeringsjärn och slagträn.

Men utifrån filmen går det enligt åklagaren inte att identifiera personerna – och kläderna som hittats menar Thomasson kan ha legat på platsen sedan tidigare.
Citera
2017-01-19, 11:46
Medlem
malva123s avatar
http://www.jp.se/article/efter-storbraket-bevisen-racker-inte/

Så förundersökningen är nedlagt, skönt att rättvisan fungerar och de ungdomar som greps fick upprättelse. Kanske på plats för en ursäkt mot de anklagelser som riktats i tråden mot den här mats/claes degerman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in