Citat:
Ursprungligen postat av
XenaSupportGroup
Jag säger ju att Claes är namnet polisen gav mig, men att han tidigare kallat sig för Mats. Att folk i AFA skäms för sina åsikter är ju inte så ovanligt.
Om du vill kan du få se en bild på fettot (som ju inte existerar utan är ett spöke enligt dig). Något säger mig dock att du vet mycket väl ur denna förlorare ser ut.
Jag är helt ointresserad av att bevisa huruvida personen ifråga existerar eller inte. Mitt enda intresse i den här diskussionen är att avslöja hur lite du vet om den här saken, och att din utsago hela tiden har varit falsk.
Du har fram till precis nyligen hävdat att du har haft en lista i din ägo, i vilken en 45-årig Mats Gerleman figurerar, och du påstår att du fått den listan av polisen. Problemet är ju att ingen annan har hört talas om någon 45-åring i det utpekade fallet, och ändå har du envisats. När det visar sig att du hela tiden har haft fel namn får du plötsligt bråttom att ändra ditt påstående - ett påstående som från början inte borde ha varit inkorrekt om det nu hade varit så att du fått några namn eller haft någon lista.
Det är antingen detta, eller så kan du av någon anledning inte läsa din egen lista.
Slutsatsen är att ingen 45-åring - varken vid namn Mats eller Claes - är involverad, annat än i dina fantasier.