Citat:
Ursprungligen postat av
Sommarsune
Håller med. Hon skriver "åh nej, SD går framåt", men det som avslöjar henne är att hon verkar njuta lite för mycket över hur illa det går för övriga. Även om hon inte skulle vara SDare (än) så har hon ändrat uppfattning om sjuklövern, särskilt S, efter invasionen 2015.
Kul att fler har uppmärksammat Lenas kärlek till usla siffror för sjupartiet. Det var precis så det började för mig själv 2010. (Jag = tidigare sosse/Mp)
1. Först chocken över den nya gatubilden och sorgen över den odefinierbara osköna stämning som infunnit sig i vissa delar av hufvudstadens yttre nejder. Och våldet med skjutningar.
2. Aversionen över att inte 7k berättat vad vi egentligen valde när vi vurmade för MP och S och M och stridshingstar. Man börjar sakta ogilla de etablerade partierna och sågar dem gärna öppet.
3. Man pratar öppet om SDs otroliga tillväxt utan att säga att man alls tänker rösta på SD. Oj vad stora!
4. Man blir övertygad invandringskritiker (full SD, never looking back.) man ser sig i spegeln och tänker, HELVETE! Är jag en såndär SDare, shit, ja det är jag.
Vår älskade Lena är nu på steg 3.
Lena:
"Detta är ännu ett
styrkebevis för SD som
stärkt sin position bland väljarna
rejält den senaste tiden.
Sådär lät mina inlägg på Flashback ca 2012. Förtjusningen var enorm

Det ska bli ett sant nöje att följa Lenas SD-opinionsfärd framöver.
Jag ställer frågan igen, vet någon skön kalenderbitare vilken dag nästa undersökning kan komma?
/RingRing