2017-01-18, 00:44
Medlem
Prova att ta initiativ till sex tidigare på kvällen än när ni ska sova.
Citera
2017-01-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldschool-jag
Om ni varit tillsammans runt ett år så finner jag det naturligt att du visar dina känslor, allting annat vore ju märkligt.

Du har all rätt att åtminstone bli irriterad och besviken, kanske inte arg, (detta kan diskuteras.)

Men fallet kan också vara så att han verkligen är för trött. Dra ut på spa tillsammans eller åk iväg sen knullar ni som fan och får gnistan tillbaka där.

Okej.. ja jag har sagt att jag inte är van vid att bli nekad sex, aldrig varit med om det innan och att jag vill ha sex varje dag, då fick han panik och ba "förlåt att jag inte är som dina ex då" etc. Suck!!
Citera
2017-01-18, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Prova att ta initiativ till sex tidigare på kvällen än när ni ska sova.

Okej så du tror inte att det är något personligt?

Hur många här skulle säga nej till sex med någon de tycker är jävligt sexig? Är det normalt att säga nej? Kan man tycka någon är sexig men ändå säga nej?
Citera
2017-01-18, 00:48
Medlem
lakritcs avatar
Du får ta reda på om felet ligger hos dig eller hos honom. Som regel är en kille ytterst sällan "för trött" utan tar det som bjuds på studs.

Några möjliga anledningar:

Hög stress
Låga testosteronnivåer
Impotensproblem eller andra svårigheter att få upp den
Osäker i sig själv - obekväm med att visa sig naken?
Inte lika attraherad av dig, men lika attraherad av tjejer i allmänhet
Du är lite av en nymfoman?

Sex varje dag tycker jag själv (man) spontant låter trevligt.
Senast redigerad av lakritc 2017-01-18 kl. 00:55.
Citera
2017-01-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quaps
Okej.. ja jag har sagt att jag inte är van vid att bli nekad sex, aldrig varit med om det innan och att jag vill ha sex varje dag, då fick han panik och ba "förlåt att jag inte är som dina ex då" etc. Suck!!

Hahaha, skön brud

Alltså, hur länge sedan är det ni hade det sorts sexet som du behagar, & kan det inte bero på någonting i din pojkväns liv? Pratar ni inte ut tillräckligt eller vad är grejen?
Senast redigerad av Oldschool-jag 2017-01-18 kl. 00:56.
Citera
2017-01-18, 00:51
Medlem
knullJesuss avatar
Citat:

Hur många här skulle säga nej till sex med någon de tycker är jävligt sexig? Är det normalt att säga nej? Kan man tycka någon är sexig men ändå säga nej?
Ingen vill ha sex hela tiden. En gång i timmen hade antagligen varit för ofta för din smak. Din pojkvän tycker att en gång om dagen är för ofta. Det är en gradskillnad och borde inte vara så svår att förstå. Om det är jävligt viktigt för dig att knulla varje dag får du väl byta pojkvän.
Citera
2017-01-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldschool-jag
Hahaha, skön brud

Alltså, hur länge sedan är det ni hade det sorts sexet som du behagar, & kan det inte bero på någonting i din pojkväns liv? Pratar ni inte ut tillräckligt eller vad är grejen?

Det var de första kanske 3 månaderna, då hade vi sed varje dag och oftast flera gånger om dagen, jo vi pratar om allt, ingenting har förändrats vad jag vet. Det enda han säger är att han är för trött, en gång sade han att han hade ont i huvudet också.. han säger att han alltid vill ha sex men inte när han är för trött, vågar knappt ta initiativ längre för är rädd att bli nekad och känner mig så dålig och ful och osexig när jag blir det
Citera
2017-01-18, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullJesus
Ingen vill ha sex hela tiden. En gång i timmen hade antagligen varit för ofta för din smak. Din pojkvän tycker att en gång om dagen är för ofta. Det är en gradskillnad och borde inte vara så svår att förstå. Om det är jävligt viktigt för dig att knulla varje dag får du väl byta pojkvän.

Vad tror du omskärelsen har med detta att göra?
Citera
2017-01-18, 00:56
Medlem
Citat:

Behovet är olika men trötthet kan sätta stopp för vem som helst. Men funkar inte det så prata med honom, men utan att anklaga och inte när ni ska lägga er.
Citera
2017-01-18, 00:56
Medlem
JAg är 30 och fortfatande oskuld.. Jag hade lika gärna kunnat skjuta er båda två.
Citera
2017-01-18, 00:57
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Jag vill ha sex varje dag men min kille vill inte det, han är "för trött", känns som han inte är attraherad av mig när jag ligger i princip naken i sängen brevid honom och han säger att han bara vill sova, min sexlust är så mycket större än hans. Alla andra killar jag varit med har alltid velat ha sex hela tiden, vad skall jag göra/säga?

Hans lust kanske går i perioder !
Tror även han känner att du e desperat ! Sånt tänder ej män på.
Citera
2017-01-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
JAg är 30 och fortfatande oskuld.. Jag hade lika gärna kunnat skjuta er båda två.

Garvade där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in