2017-01-18, 01:00
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Ta det lugnt. Tycker att du ska vara glad om du får knulla 1-2 gånger i veckan. Och sluta för fan att inbilla dig saker som att du är ful och osexig bara för att han inte vill ligga varje dag. Skärp dig.
Citera
2017-01-18, 01:18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaps
Jag vill ha sex varje dag men min kille vill inte det, han är "för trött", känns som han inte är attraherad av mig när jag ligger i princip naken i sängen brevid honom och han säger att han bara vill sova, min sexlust är så mycket större än hans. Alla andra killar jag varit med har alltid velat ha sex hela tiden, vad skall jag göra/säga?

Om man är trött så är man inte alltid sugen på sex, varför är detta så svårt att förstå?
Citera
2017-01-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du får ta reda på om felet ligger hos dig eller hos honom. Som regel är en kille ytterst sällan "för trött" utan tar det som bjuds på studs.

Några möjliga anledningar:

Hög stress
Låga testosteronnivåer
Impotensproblem eller andra svårigheter att få upp den
Osäker i sig själv - obekväm med att visa sig naken?
Inte lika attraherad av dig, men lika attraherad av tjejer i allmänhet
Du är lite av en nymfoman?

Sex varje dag tycker jag själv (man) spontant låter trevligt.

En annan möjlig anledning kan vara att han är bisexuell och attraheras mer och mer av killar.
Citera
2017-01-18, 01:35
Avslutad
Sex är förvisso trevligt men varje dag, hela tiden ? Känns ju orimligt att ha så mycket sex. Är det inte mysigare att ha det några gånger i veckan så man hinner längta efter varandra. Kanske bara jag som är tråkig.
Citera
2017-01-18, 03:54
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Nej har inte gått upp i vikt, fixar mig alltid, ser bra och fräsh ut

Något är seriöst fel, ta upp det med din pojkvän, ställ honom mot väggen! Det är bättre att veta än att famla runt.

Vill man ha sex varje dag i ett förhållande så ska man ha det! Vad är det annars att bygga på?

Jag säger bara nej om jag är dödssjuk, då luktar jag nog inte så gott ändå. I annat fall: "Use my face as a bicycle seat, i am too tired..."
Citera
2017-01-18, 03:58
Medlem
TS har helt enkelt otur och fått sig en kille som inte har lika stor sexlust. Det kommer tyvärr inte att bli bättre med tiden. Så TS bör fundera på att bryta upp om det känns viktigt att ha dagligt sexliv.

Det här med att inte ligga på samma nivå i sexbehovet är väl ändå en av de vanligaste orsakerna till att förhållanden spricker?
Citera
2017-01-18, 04:11
Medlem
Citat:
Jag vill ha sex varje dag men min kille vill inte det, han är "för trött", känns som han inte är attraherad av mig när jag ligger i princip naken i sängen brevid honom och han säger att han bara vill sova, min sexlust är så mycket större än hans. Alla andra killar jag varit med har alltid velat ha sex hela tiden, vad skall jag göra/säga?

Hade sex med min exflickvän typ varje dag och blev nästan okontrollerat, missbruk typ. En dag när hon ville att jag skulle gå ner på henne så fick jag gammalt papper i munnen som hon uppenbart torkat sin pus med. Efter det tappade jag i princip all sexlust helt. Aldrig bra att bli för bekväm.
Citera
2017-01-18, 06:17
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahasapeemapetilon
Ta det lugnt. Tycker att du ska vara glad om du får knulla 1-2 gånger i veckan. Och sluta för fan att inbilla dig saker som att du är ful och osexig bara för att han inte vill ligga varje dag. Skärp dig.

Inte riktigt så enkelt. Alla har olika behov. Om du har behov av 8 h sömn per natt för att må bra men aldrig får sova så länge så är det inte rimligt av någon som bara behöver 6,5 h sömn att säga åt dig att vara glad för att du får 7 h varje natt.

Hypersexualitet (säger inte att TS lider av det, men det gör jag själv) är fan inte kul även om folk tror att det är "nice att vara kåt ofta" eller att "vara så potent" att man kan knulla en slampa 17 h med bara lite vattenpauser emellan. Potent my ass, det är en störning av något slag och kan vara fett debilitating samt fucka upp vardagen. Det sista som hjälper då är när du eller någon annan som inte tänker så långt säger "Tycker att du ska vara glad om du får knulla 1-2 gånger i veckan"

Anywho, kanske låter grinigare än jag är. I själva verket bara fett trött och sexuellt frustrerad så avrundar nu då det är dags för tvångsmässig onani och konsumtion av porrkategorier som de flesta inte ens vet existerar.

Off Topic: Let me know if you want a dick pic!

On Topic: TS - vill han inte knulla så ligger det något bakom. Depression, överarbetad, mentala blockeringar som oro över ekonomi etc ... ni behöver prata om det på något sätt. Tror det är enda sättet att komma vidare, att ni två kommunicerar direkt om detta. Vad tror du själv efter att ha läst alla svar och fått tid på dig att tänka lite kring det hela?
Citera
2017-01-18, 06:24
Medlem
Har samma problem som du. Träffar inte min kille tillräckligt ofta och när vi väl gör det så är han oftast nöjd efter att ha haft sex en gång medan jag skulle kunna ha sex igen efter 10 min.
Ja... vad ska man göra? Som jag ser det så finns det två alternativ- acceptera läget eller hitta en kille med lika stor sexlust.
Citera
2017-01-18, 06:31
Medlem
DjPuttes avatar
Dags att TS förstår en sak bara du är kåt som ett djur hela tiden måste då din kille vara det???

Har du någonsin frågat hur det är på jobbet många ggr är dessa saker relaterat med stress på jobbet och väl hemma då finns inte orken eller lusten, Men du verkar inte se eller bry dig om dyl saker utan rusar in på FB och frågar klart som sjutton alla ropar dumpa eller skaffa en KK!

Mitt råd snacka med killen din och kolla var problemet ligger!
Citera
2017-01-18, 08:51
Medlem
BigFatCones avatar
Han kanske är som jag? Jag tappar gärna intresset efter tre månader. Jag kan ha hur starka känslor för personen som helst men att just knulla med den personen känns "gjort" så att säga. Jag förstår att det är rätt vanligt att glöden försvinner över tid men att det som i mitt fall handlar om månader är ju trist för alla inblandade.

Ibland går det så klart fortare men då beror det till viss del på att vi inte är helt sexuellt kompatibla. Jag är trots allt inte tonåring längre och helt enkelt lite blasé. Men det är som sagt jag det.
Citera
2017-01-18, 09:16
Avslutad
Vad gör ni åt saken?
Ligger ni bara som en död fisk i sängen? Varför katerina duga upp den och börja rida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in