2017-01-17, 21:31
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om man är intresserad av att röra på sig då blir man inte fet.

2) Lägre kroppsfett ser alltid snyggare ut. Kvinnan måste ha en fit kropp + sex appeal också men om båda är lika kommer bf att avgöra.

3) Lol jämför, http://www.imagebam.com/image/76a980526600261

4) Hon är rejält fet jämför henne med de kvinnor som jag har postat.

5) Om muskler är snyggt beror helt på om det ser feminint ut.
Jo, även folk som rör på sig kan bli feta. Det beror på kaloriintaget. Du kanske skulle studera lite istället för att lägga all fin vakna tid på porr?

Du är magrare och fulare än de flesta.

Tyck vad du vill. Imo är Bianca Kmiec snyggare än du någonsin kan bli. Du saknar helt enkelt förutsättningarna.
Citera
2017-01-17, 21:35
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det är objektivt snyggare för att man ser mer detaljer på kvinnans kropp.

1) Pamela är ungefär 20% på den här bilden, jag är ungefär 17% kanske, http://www.imagebam.com/image/992072526600262

2) Den här fläskisen ligger på 25-30%, http://flexoffense.com/wp-content/uploads/2016/08/Bianca-Kmiec-18.jpg

3) Du kan se att 25% är fläskigt.

4) Lol det finns 0 vetenskapligt stöd för att kvinnor ska ha 20%+ bf.

1) Vad är din definition av vältränad?

2) Det är så man ser ut om man tränar + håller en bra diet. Titta på Linda Hamilton var hon anorektisk också, https://www.youtube.com/watch?v=Nanj8LCGuAU ? Det här är kanske 19-20% bf.

3) Den enda anledningen till att "jag ser ut att komma från Auschwitz" är att fetma har blivit normaliserat.

1) Det beror helt på hur stora musklerna är, https://www.youtube.com/watch?v=7j0J60Jd9tM

2) Ett fetto är inte en riktig kvinna. Om musklerna täcks av fett finns det ingenting att titta på

Citera där det står?
Det finns inte en objektiv sanning när det gäller tycke och smak. Hur många gånger ska det behöva förklaras för dig apan papan?
Linda Hamilton i T2 var varken snygg eller kvinnlig, däremot väldigt vältränad. Hon hade inte kvinnliga former alls och såg mer ut som en kille i peruk.

Just på den BK-bilden du länkar till ser man tydligt att hon är smärt och grymt fit. Markerade käkben utan stt ha drn roidade looken med bred manlig haka, grymt fin häck, välformade lår osv. Milsvidder ifrån dig ditt benrangel. Du får ju ett sugrör att framstå som Jabba the Hutt...
Senast redigerad av Cineasten 2017-01-17 kl. 21:40.
Citera
2017-01-17, 22:08
Medlem
Citat:
1) Pamela är ungefär 20% på den här bilden, jag är ungefär 17% kanske, http://www.imagebam.com/image/992072526600262

2) Den här fläskisen ligger på 25-30%, http://flexoffense.com/wp-content/uploads/2016/08/Bianca-Kmiec-18.jpg

3) Du kan se att 25% är fläskigt.

4) Lol det finns 0 vetenskapligt stöd för att kvinnor ska ha 20%+ bf.
Det är möjligt att du har lite lägre % men hon ser bättre ut än dig. En grej som spelar roll är hur fettet fördelar sig, titta på hennes arm så ser du att hon har synliga ådror i armvecket men mer fett på rumpan och låren. Jag kan sätta en slant på att du inte har synliga ådror där utan ditt fett har fördelat sig mer jämt på kroppen (alltså på armarna också).

Citat:
3) Den enda anledningen till att "jag ser ut att komma från Auschwitz" är att fetma har blivit normaliserat.
Ja det är sant (alla såg ut som dig på 40-talet) men det är snyggare att ha mer muskler och låg fett %, det är inte snyggt att ha låg fett % och lite muskler. Kolla på en man som har låg fett % och 0 muskelmassa så kommer du se att det ser sjukt ut och att fetma är snyggare än det. Det är också snyggare ifall fettet sätter sig på rumpa & lår istället för på magen.
Citera
2017-01-17, 22:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klacksparkan86
Med den logiken är auschwitz-judar snyggast på jorden. Idiot.

De hade inga muskler.

Citat:
Nej. Eftersom du inte klarar av att läsa vetenskapliga studier så länkar jag i stället American Council on Exercise:s rekommandationer:

http://www.builtlean.com/2010/08/03/ideal-body-fat-percentage-chart/

10-13 % är alltså essential.

Atleter till medelmåttor har 14-31.

Din rekommendation på 15 % är långt, långt ifrån mitten av ACE:s rekommendation.

Och de vet mer än du.

1) Men använd sunt förnuft hur många kvinnor har 10% naturligt? I princip 0. Därför går det inte att säga att en viss % är för lite för att det finns inte tillräckligt stort underlag för studier.

2) 15% är fortfarande högre än "essential" så vad är problemet?

Citat:
Springa snabbt, springa långt,lyfta tungt, hoppa högt, hoppa långt o s v. Du är för klen för något annat än möjligen att springa långt.

Nej. Du är klen och otränad. Därför ser du ut som du gör.

Jag squatar runt 50 kilo det är helt okay för en kvinna.

Citat:
Hahaha! KVINNOR SKA INTE HA DEFINIERADE MUSKLER.

Inte för hälsa och inte för attraktionskraft. Så gott som inga män föredrar kvinnor med väldigt väldefinierade muskler.

1) Jämför, http://www.imagebam.com/image/b118a4526969073 du kan se att man ser fit ut itstället för att se ut som en soffpotatis.

2) Det finns i princip 0 kvinnor som har väldigt väldefinierade muskler.
Citera
2017-01-17, 22:13
Medlem
Citat:
Jag squatar runt 50 kilo det är helt okay för en kvinna.
Nej det är värdelöst? Även om man inte är en stor kvinna.
Citera
2017-01-17, 22:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det finns inte en objektiv sanning när det gäller tycke och smak. Hur många gånger ska det behöva förklaras för dig apan papan?
Linda Hamilton i T2 var varken snygg eller kvinnlig, däremot väldigt vältränad. Hon hade inte kvinnliga former alls och såg mer ut som en kille i peruk.

Just på den BK-bilden du länkar till ser man tydligt att hon är smärt och grymt fit. Markerade käkben utan stt ha drn roidade looken med bred manlig haka, grymt fin häck, välformade lår osv. Milsvidder ifrån dig ditt benrangel. Du får ju ett sugrör att framstå som Jabba the Hutt...

1) Det finns en objektiv standard för vad som är en snygg kropp.

2) Hon var objektivt sett mycket mindre än männen eller hur? Samma sak gäller tjejerna i Baywatch.

3) De kvinnor som ni länkar till i tråden är mycket större eller hur?
Citera
2017-01-17, 22:30
Medlem
Citat:

2) 15% är fortfarande högre än "essential" så vad är problemet?
Essential betyder typ "du överlever med dropp"? det är inte hälsosamt för en man att gå under 8 ~ %, speciellt inte om man inte roidar för man får störda hormonnivåer.
Citera
2017-01-17, 22:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det är möjligt att du har lite lägre % men hon ser bättre ut än dig. En grej som spelar roll är hur fettet fördelar sig, titta på hennes arm så ser du att hon har synliga ådror i armvecket men mer fett på rumpan och låren. Jag kan sätta en slant på att du inte har synliga ådror där utan ditt fett har fördelat sig mer jämt på kroppen (alltså på armarna också).

1) Jag ser ingen vascularity alls på henne?

2) Alla har blodådror i armvecket?

Citat:
Ja det är sant (alla såg ut som dig på 40-talet) men det är snyggare att ha mer muskler och låg fett %, det är inte snyggt att ha låg fett % och lite muskler. Kolla på en man som har låg fett % och 0 muskelmassa så kommer du se att det ser sjukt ut och att fetma är snyggare än det. Det är också snyggare ifall fettet sätter sig på rumpa & lår istället för på magen.

1) Men vad tror du är muskler på kvinnor? Du har antagligen sett kvinnor på roids.

2) Men det snyggaste är att ha lågt fett?

Citat:
Nej det är värdelöst? Även om man inte är en stor kvinna.

Vad tycker du är rimligt för en kvinna under 50 kilo?

Citat:
Essential betyder typ "du överlever med dropp"? det är inte hälsosamt för en man att gå under 8 ~ %, speciellt inte om man inte roidar för man får störda hormonnivåer.

Jag har aldrig legat på 12% (jag ska testa det i sommar) men jag har legat på 14% utan problem.
Citera
2017-01-17, 22:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Det finns en objektiv standard för vad som är en snygg kropp.

2) Hon var objektivt sett mycket mindre än männen eller hur? Samma sak gäller tjejerna i Baywatch.

3) De kvinnor som ni länkar till i tråden är mycket större eller hur?
Nej. Tycke och smak apan, tycke och smak. Det är subjektivt. Studera och lär dig, lämna porrfilmerna åtminstone 5 minuter/dygn.

T.o.m Lasse Flinckman och Christer Lindarw ser mer kvinnliga ut än vad du gör. Det finns ingenting mer att kommentera.
Citera
2017-01-17, 22:40
Medlem
Citat:
1) Jag ser ingen vascularity alls på henne?

2) Alla har blodådror i armvecket?
2) Haha nope, jag hade inte det för än en bit in i tonåren och jag är man. Finns gott om kvinnor som inte har det. Posta en bild på ditt armveck?

Citat:
1) Men vad tror du är muskler på kvinnor? Du har antagligen sett kvinnor på roids.

2) Men det snyggaste är att ha lågt fett?
1) Muskler är muskler? Bara för att du inte ser konturerna så betyder inte det att dem försvinner, det är snarare tvärtom.

2) Ja men det är extremt svårt om inte omöjligt för en kvinna att ha låg % och muskler. Kolla på dig du kan inte ens squata 50.

Citat:
Vad tycker du är rimligt för en kvinna under 50 kilo?
Din vikt + 20 kg är ganska bra men inte imponerande.
Citera
2017-01-17, 22:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej. Tycke och smak apan, tycke och smak. Det är subjektivt. Studera och lär dig, lämna porrfilmerna åtminstone 5 minuter/dygn.

T.o.m Lasse Flinckman och Christer Lindarw ser mer kvinnliga ut än vad du gör. Det finns ingenting mer att kommentera.

1) Saker som proportioner, definition, balans mellan olika muskler, synliga ben, är objektivt.

2) Sluta vara butthurt.

Citat:
2) Haha nope, jag hade inte det för än en bit in i tonåren och jag är man. Finns gott om kvinnor som inte har det. Posta en bild på ditt armveck?

Det här är det dummaste jag har hört. Alla har blodådror i armvecket.

Citat:
1) Muskler är muskler? Bara för att du inte ser konturerna så betyder inte det att dem försvinner, det är snarare tvärtom.

2) Ja men det är extremt svårt om inte omöjligt för en kvinna att ha låg % och muskler. Kolla på dig du kan inte ens squata 50.

1) Posta en bild på vad du menar.

2) Men jag squatar min kroppsvikt.

Citat:
Din vikt + 20 kg är ganska bra men inte imponerande.

Du har inte koll.
Citera
2017-01-17, 22:59
Medlem
Citat:
Det här är det dummaste jag har hört. Alla har blodådror i armvecket.
Ja men inte så man ser dem tydligt.

Citat:
1) Posta en bild på vad du menar.

2) Men jag squatar min kroppsvikt.
1)

http://nomorefashionvictims.com/wp-content/uploads/2016/03/528818_w1020h450c1cx510cy248-713x330.jpg Jämför dessa med http://rajswim.com/wp-content/uploads/2015/05/bestsuit1.jpg hon längst till höger här (tanten). Du kan tydligt se att hon har större benmuskler trots att hon är en tant. Det är för att hon är fetare.

2) Men det är inte bra. Typ alla kan det.

Citat:
Du har inte koll.
Det är bara att kolla på youtube om du vill ha ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in