Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Om man är intresserad av att röra på sig då blir man inte fet.
Så jävla mycket skitsnack och okunskap från dig. Du gör verkligen bort dig.
Vi förbrukar inte mindre energi idag än för 40 000 år sedan. Ändå var folk på stenåldern mycket smalare än den moderna människan.
Kan du lista ut vad det beror på?
Citat:
2) Lägre kroppsfett ser alltid snyggare ut. Kvinnan måste ha en fit kropp + sex appeal också men om båda är lika kommer bf att avgöra.
Nej. DU tycker det.
Den absoluta majoriteten av alla män håller inte med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag talar om kvinnor. Hur många kvinnor cyklar till jobbet och så vidare? De flesta sitter på soffan och trycker i sig chips framför TVn. Argumentet är "om inte 15% är snyggt vad är snyggare"
15 % BF på en kvinna går an, men 20 % är bättre. Under 15 % är alldeles för lågt. 15-25 är bra; 20 % bäst.
Enligt mig. Vetenskapen föredrar något högre.
Citat:
1) Nej hon är inte vältränad hon är bara en tjockis som roidar.
Nej. Alla kvinnor du kallat feta i tråden är betydligt mer vältränade än du. Märker du inte att alla förklarar för dig att det är du som är sjuk och anorektisk och ser ut att komma direkt från auschwitz.
Citat:
2) Hur är hon snygg? Hennes muskler syns inte så det är bara fläsk.
Kvinnors muskler ska inte vara väldefinierad. Det är okvinnligt. En riktig kvinna har en rejäl muskulatur på rumpa och lår som täcks av ett hälsosamt lager fett.
Jag har redan länkat vetenskap som stödjer det jag säger. Du har ingenting att komma med, förutom sjuka åsikter och en anorektisk, ohälsosam kropp.