2017-01-17, 10:45
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Finns inga ord den här personen måste ha nåt riktigt fel i huvudet. Att han inte förstår det själv är lika skrämmande. Just att han säger att det var hans sätt och bearbeta händelsen på är helt jävla sinnes sjukt!!

Kan inte vara hans egna ord, i den mening att uttrycket är nåt han snappat upp i kontakt med soc eller psyk
Citera
2017-01-17, 10:46
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Den här avrättningen är så ondskefull och så utstuderad. Man anar en planerad hämndaktion. Den som avrättas har gjort en handling mot mördaren/mördarens anhöriga som är lika med döden.
Sk hedersmord står nog högt på dagordningen här.

Heder eller någon anser sig kränkt, att BO klivit över någon gräns där han måste straffas på hårdast
möjliga vis är uppenbart.

GM har ju väntat in BO när han gick av vid busshållplatsen samt att någon haft span när han gick från gymmet och ringde in GM till busshållplatsen.

Andra teorin är skulder/pengar. Mera långsökt i dagslägen, men helt klart en möjlighet.

BO kompisar sitter på info om vad som kan ligga bakom, bara hoppas någon öppnar munnen och
anonymt ringer in avgörande info. Om jag vore BO anhöriga skulle jag pressa kompisgänget till
100 % för att få fram motiv och möjliga GM.
Om telefonen är intakt kan polisen genom sms/mail/internettrafik se massor men frågan är vad som
har gått att få ut ?
Citera
2017-01-17, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Fick veta att jag fått fel info nu.

Omar har varit på HÄFÖ.
Men en till MT har varit inne på förhör och denne har ett ruttet register.
En Abdulaziz....

Mustafa Omar "kineskrögarmordet" Saeed?
Citera
2017-01-17, 10:57
Medlem
Är det ingen som reagerat på att det är V*lmir Kup* som tog bilden? Det tycker jag är högintressant.
Citera
2017-01-17, 11:01
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maliq
Är det ingen som reagerat på att det är V*lmir Kup* som tog bilden? Det tycker jag är högintressant.
Har du källa på det? Mycket intressant.
Citera
2017-01-17, 11:06
Medlem
Citat:
V*lmir Kup*? Yngre broder till V*ldet Kup*, ledare för K-falangen.
* = A
Senast redigerad av Meraki 2017-01-17 kl. 11:09.
Citera
2017-01-17, 11:08
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:

Vem är det?Känd gangster?
Citera
2017-01-17, 11:09
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseO
Jag förväntar mig att Morgan Johansson och Katrin Stjernfeldt Jammeh lämnar över sin lista med krav till demonstranterna.

1. Lämna över alla vapen ni har tillgång till.
2. Sluta kasta sten på blåljuspersonal.
3. De som vet något eller har sett något, ta kontakt med polisen.
4. Se till att era barn uppfostras till att följa svensk lag i första hand inte enligt traditioner och sharia lagar.

Dessa självklara punkter ska poängteras inifrån via imaner och andra med ledande ställning inom den muslimska sfären. För ska vi vara ärliga och inte pk så är både offer och förövare i dessa skjutningar som skett i Malmö i år och i december, muslimer.

Någonstans måste man inse att med krav så kommer skyldigheter, uppfyller inte den ena sidan dem så finns ingen anledning för den andre att göra det.
Att inte samarbeta med polisen, vilket inte Ahmeds släktingar verkar göra fullt ut, kan bero på flera orsaker.

Dels rädsla, man vet vem som kan ha gjort det och vad han eller hans släktingar, vänner har för våldskapital.

Misstroende mot polisen.

Man vill hämnas på egen hand.

Man löser problemet med sina egna lagar och regler. Tex blodspengar. Läs källa.

Källa: http://www.expressen.se/kvallsposten/mordarna-koper-sin-frihet-for-blodspengar/

För att vi ska få någon ordning på detta så måste vi vara överens om att svenska lagar gäller i Sverige. Och den som ser till att dessa efterlevs är polisen.
Citera
2017-01-17, 11:10
Medlem
Citat:
Finns där källa på det? Där är något ruttet i staten Rosengård.
Citera
2017-01-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joyxer90
Okej jo det är sant. Jävligt äckligt att skicka runt bilden på liket. Fyfan.

Lev hårt, dö ung, bli ett vackert lik, är en känd slogan.
Pojken uppfyllde väl bara det andra villkoret.
Citera
2017-01-17, 11:11
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmata01
Vem är det?Känd gangster?
Som Meraki skrev "V*lmir Kup*? Yngre broder till V*ldet Kup*, ledare för K-falangen.
* = A"

Bifogar länk.
http://barajageller.blogspot.se/2010/10/tonaringar-skottskadade-i-malmo-tva.html
Citera
2017-01-17, 11:14
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseO
Som Meraki skrev "V*lmir Kup*? Yngre broder till V*ldet Kup*, ledare för K-falangen.
* = A"

Bifogar länk.
http://barajageller.blogspot.se/2010/10/tonaringar-skottskadade-i-malmo-tva.html

Tack för info. Denna fotograf blir mer och mer intressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in