2017-01-16, 21:43
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är B*r**s? Om ni måste maska så skriv bokstaven inom parentes.

*=A

En brud som det ryktas om att bo haft sig med tidigare. Evt har hon en ny kriminell snubbe som kan vara pissed. Nån skrev att BO spritt dynga om henne.
Citera
2017-01-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
De kanske inte får begravas i ett än så länge kristet land?

Så kan det vara.
Citera
2017-01-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ifall han var rädd för det skulle han väl inte ha gett telefonen till polisen öht. Han skulle heller inte ha ställt upp på intervju i expressen. Kamerakillen har inget med mordet att göra, det kan vi vara ganska säkra på.

Nu vet jag inte så mycket om mobilspaning ska jag säga. Men hur vet du att han gett mobilen till polisen. Kan det inte vara så att polisen pejlat BO mobil och således tagit tillbaka mobilen?
Citera
2017-01-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Klan-mentalitet. De skiter fullständigt i BO. Bara de kan göra lite pengar.

Tycker det är så konstigt att klanmentaliteten överskridet Islams tio Guds Bud och ändå påstår sig både sunni och shia vara så religiösa. Systrar ska inte få dejta och fruar ska ha slöja, sånt håller man stenhårt på, men man får ljuga,döda och stjäla hejvilt.
Citera
2017-01-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Tror det är att han var en 16 årig till synes livsglad grabb, det gör att många genast kan relatera till sina söner och bröder.

Tror jag inte alls! Jag tror det beror på att det hela sker helt jävla öppet, och, ingen pratar. En sk. ögonöppnare?
Citera
2017-01-16, 21:48
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Hallå kan någon förklara varför denna tråd har så många kommentarer? andra blattedåd har max 300-600 inlägg.

Vad är det jag missat?

Ja jag har sett bilden, man ser inte mycket, han är skjuten i ansiktet, so what?

Har du själv blivit skjuten i pallet eller? Var det isåfall något du bara borstade av dig som om det var smuts på axeln för att du är en oerhört hård man?
Citera
2017-01-16, 21:51
Medlem
Citat:
Så kan det vara.

Att som muslim inte begravas i ett kristet land? Det finns inget kristet land för en muslim. Har du inte fattat det? Hela världen tillhör Allah. Kan du inte din koran?
Citera
2017-01-16, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Har du själv blivit skjuten i pallet eller? Var det isåfall något du bara borstade av dig som om det var smuts på axeln för att du är en oerhört hård man?

Har märkt att det är noll tidsfördröjning för publicering i denna tråden. Tror polisen finkammar denna tråden i detta nu, att GM ska avslöja sig.
Citera
2017-01-16, 21:54
Medlem
Citat:
De kanske inte får begravas i ett än så länge kristet land?

Jo det får man absolut, men shia muslimer vill helst bli begravda i just Najaf i Irak.
Citera
2017-01-16, 21:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lite märkligt. Såg ett inslag från Sydnytt där en irakisk tjej sa "jag trivs bra här! Malmö är precis som Bagdad". Men tydligen inte när man ska begrava någon.

Det beror ju på vad hon menade med det...

Det har blivit mycket farligt att som turist eller invånare röra sig i Bagdad på grund av de ofta förekommande bombningarna, skottlossningarna och kidnappningarna. Allt sedan 2003 har det inträffat sprängattentat så gott som dagligen. Oroligheterna efter kriget har sargat byggnader och infrastruktur svårt.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bagdad

Det låter lite som Malmö i mina öron i alla fall.
Citera
2017-01-16, 21:57
Medlem
Citat:
Vem är ett svin?
Läste senare att det inte var offrets pappa utan någon annan.från domen som kom upp här. Fast svin är han som gjorde det i alla fall.
Citera
2017-01-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ifall han var rädd för det skulle han väl inte ha gett telefonen till polisen öht. Han skulle heller inte ha ställt upp på intervju i expressen. Kamerakillen har inget med mordet att göra, det kan vi vara ganska säkra på.

Om inte hans uppgift var att just fotografera BO och se till att denna skrämmande bild spreds på sociala medier. Jag påstår inte att det var så men det är en möjlighet om man funderar på att detta kan ha varit ett planerat mord som syftade att sprida skräck i de som är emot IS. BO är skjuten i ansiktet och bilden som spridits har ett tydligt budskap, om man vill se det så. BO har tidigare på sociala medier tagit avstånd från IS. IS-anhängare är nog med och vill ha en avsevärd del av vad som finns att tjäna genom kriminalitet i södra Sverige. Men det kan också vara så att kamerakillen inte har med mordet att göra.I så fall förstod han inte bättre och det blev som det blev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in