2017-01-16, 21:16
Medlem
Den människan som ber om swish till "begravning" Fake profil som nyss laddat upp bilder och någon som är vänn med Ahmed verkade lacka i kommentarerna. Folk utnyttjar situationen med fake profiler och målvakter med swish 😂

Helt otroligt blattarna forsätter...
Citera
2017-01-16, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullkream
Tror det är lite oklart vilket gym, han va "stammis" på nåt men enligt folk här va han tydligen på något annat gym har jag för mig

Med andra ord så har jag ingen aning haha
Eller var han inte på något gym alls den dagen... ville inte bli körd och sen en timme? Känns väldigt kort tid tycker jag.
Citera
2017-01-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vi har ju i tråden fått reda på att BO har varit inblandad i äggkastning, hot och skadegörelse när man har kastat en sten genom bilrutan på en person som försöker fly ett hotfullt ungdomsgäng. I media beskrivs han som fläckfri läkaraspirant. Du ser inga problem med det? Varför tror du att media gör på det sättet? Finns det någon anledning eller är det slumpen?

Det var inte BO som var med på sten/äggkastningen. Hur mycket ni än försöker hitta dåliga saker om honom så har ni inte lyckats med ett enda.
Citera
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Han vill ha ett bevis på att han försökte hjälpa till, som sagt, varför förväntade han sig att anklagas för något annat?

Var detta helt enkelt ett simpelt rån på en mibiltelefon kan man ju fråga sig och bilden en trofé ? Det finns inte på kartan att en normalfuntad person agerar som "fotografen" gjorde. Han agerar ju konstigt på precis alla punkter, som om han är skyldig till något, men det kan ju förstås bara gandla om stölden också.

Ja, denna herre springer till en mordplats, tar den mördades telefon, tar foto på den mördade och försvinner när polisen kommer. Hur vet vi att det verkligen var HLR han utförde och inte att han dolde när han letade saker i BOs inerfickor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Sen ska väl hela jävla malmoe-klanen med hem och begrava Ascmed i Irak. Det blir väl ett charterplan som Drygeman betalar med våra pengar.
Varför ska de åka till Irak? En av Europas största muslimska begravningsplatser (kyrkogård) finns i Malmö!
Citera
2017-01-16, 21:18
Medlem
shponglads avatar
Hallå kan någon förklara varför denna tråd har så många kommentarer? andra blattedåd har max 300-600 inlägg.

Vad är det jag missat?

Ja jag har sett bilden, man ser inte mycket, han är skjuten i ansiktet, so what?
Citera
2017-01-16, 21:18
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Blir man mördad nuförtiden i Sverige om man uttrycker sig negativt om IS?
Det beror sig på om du är i ett område som tillhör shia eller sunni.
Citera
2017-01-16, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Xsegg
Det var inte BO som var med på sten/äggkastningen. Hur mycket ni än försöker hitta dåliga saker om honom så har ni inte lyckats med ett enda.
Han skrev ju på sin ask att han var med?
Citera
2017-01-16, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Hallå kan någon förklara varför denna tråd har så många kommentarer? andra blattedåd har max 300-600 inlägg.

Vad är det jag missat?

Ja jag har sett bilden, man ser inte mycket, han är skjuten i ansiktet, so what?

En ung kille som får sätta livet till pga av hat. Tror det är det många reagerar på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Det beror sig på om du är i ett område som tillhör shia eller sunni.
I Sverige alltså?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjuckaTjuck
Han skrev ju på sin ask att han var med?

Datumet på ask passade inte med artikelns datum.
Citera
2017-01-16, 21:21
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
I Sverige alltså?
I Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto