2017-01-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Till den sidan som AussieRedMan länkade till så står det att familjen inte vet någonting.
Jag vet inte om den finns kvar eller om jag blev blockad när jag ifrågasatte den...

En tjej skrev ju på Facebook att hon sett olika nummer man skulle swisha pengar till. så det tycks florera en hel del. Folk kan ju lätt bara tigga pengar i sin facebookstatus också, ingen kontrollerar ju vart de går.
Citera
2017-01-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Jag misstänker starkt att flera kriminella försöker utnyttja situationen, finns ingen vettig orsak att folk ska swisha till olika nummer annars. Situationen är fullständigt sanslöst bedrövlig, döda en ung kille, fota liket, råna liket och nu ljuga om att man ska samla pengar till hans begravning, vad händer???
Glöm inte bort de som la upp bilden med text om att han var en horunge osv i både gruppen och Ahmeds egna facebookprofil.
Citera
2017-01-16, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullkream
Köper folk hans berättlse? Hahah rena jävla skämtet att han inte vet hur bilden skickades vidare
Ha ha vilken rövarhistoria va ska jag vara elak tror jag anledningen till att försöka rädda var för att plocka honom på saker, sen kom han på att det nog inte var så smart med mobilen.
Citera
2017-01-16, 21:39
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
https://minfil.org/S575scb0bb/B3386-14.PDF

Detta handlar INTE om BO:s pappa!
OBS!

Läs för bövelen vad som egentligen står i posterna !

Detta är tjejen B*r**s pappa!

Vem är B*r**s? Om ni måste maska så skriv bokstaven inom parentes.
Citera
2017-01-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag vill nog påstå att det inte är direkt ovanligt om du ser på brottsfoton från kriminella kretsar -- man gör en markering, men det är inte detsamma som att det skulle handla om "hat".

Det är precis vad det är. Ens mor/far ska inte kunna titta på sin son en sista gång. Babbetradition, alltifrån söder om Rom (+Korsika).
Citera
2017-01-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Varför ska de åka till Irak? En av Europas största muslimska begravningsplatser (kyrkogård) finns i Malmö!

Lite märkligt. Såg ett inslag från Sydnytt där en irakisk tjej sa "jag trivs bra här! Malmö är precis som Bagdad". Men tydligen inte när man ska begrava någon.
Citera
2017-01-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
*=a
Ahmeds ex-flickvän
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ba*aa Zub*idi * = R + A
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
ehh det skjuts 15-20 åringar på löpande band i sverige, 99% kopplade till gäng/droger.

och tro inte att det inte berör mig, skottHÅLEN I VÄGGEN BREDVID MITT ica FINNS KVAR EFTER ETT MORD

så varför fucking 3000 inlägg? vårväderstorget tråden har typ 4000 inlägg och där sköts typ 15 pers

Tror det är att han var en 16 årig till synes livsglad grabb, det gör att många genast kan relatera till sina söner och bröder.

Jag vet inte, men jag tycker det är synd

Jag kände inte Ahmed men har nästan skapat en relation till honom bara genom att läsa i sociala medier om grabben
Citera
2017-01-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
En tjej skrev ju på Facebook att hon sett olika nummer man skulle swisha pengar till. så det tycks florera en hel del. Folk kan ju lätt bara tigga pengar i sin facebookstatus också, ingen kontrollerar ju vart de går.

Klan-mentalitet. De skiter fullständigt i BO. Bara de kan göra lite pengar.
Citera
2017-01-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Sök på nätet eller i tråden. Att sitta och uppmana till att fotot skall spridas ytterligare för att du är ett latarsel är inte okej.

Det är det visst det! Alla borde se detta! Det går ju bra att se andra konflikthärdar, eller?
Citera
2017-01-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Lite märkligt. Såg ett inslag från Sydnytt där en irakisk tjej sa "jag trivs bra här! Malmö är precis som Bagdad". Men tydligen inte när man ska begrava någon.
De kanske inte får begravas i ett än så länge kristet land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in