2017-01-16, 06:06
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Den senaste newsflashen är att JA påstås ha tre fastigheter som passar perfekt med påstått tunnelsystem.

https://youtu.be/_kbWFcgF1To

De med dålig läsförståelse bör läsa detta noga: Jag påstår just nu ingenting rörande huruvida detta är sant eller falskt.

Jag tycker att detta är intressant och bör utredas.
Självklart, "alla" är väl av åsikten att detta bör utredas (inte riktigt alla) och just tunnlarna är högintressant.
Det är riktigt många tunnlar i Washington, som är av intresse av flera olika anledningar. https://goo.gl/images/QmRr6l (Pics-länk)
(från borrningar på InstaPics, ockulism, ytan de frigör, det finns bilvägar under Washington som gör riktigt breda tunnlar. Mer obehagliga som likheten hos Podestas konst med barnen, en del är på vad som ser ut att vara en amerikansk subway-station och det finns sådana i närheten)

Tunnlarna i Washington ..de rensar ut den, från Connecticut Avenue (där Ping Pong & Gänget ligger).. De som rensar ut där verkar hata de där stället.
Så har vi ReallyGraceful som du länkade med de nya uppgifterna (hon är bra)
Och alltid sevärda: #pizzaunderground

DuPont Tunneln är en nerlagd linje som går upp mot Comet Ping Pong. (Namnet DuPont - när jag googlade - är (en av 13 av "Illuminatis blodlinjer" och ärligt talat vet jag inte vad Illuminati är riktigt bara nämner det) http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/dupont.htm

DuPont - våldtog sitt 3-åriga barn.
Domaren släppte han utan fängelsestraff för han skulle må dåligt av det.
DailyMail: Revealed-Multimillionaire du Pont raping three year old daughter judge decided not fair bars
(Sjukt)

DuPont Linjen - Google Maps Comet Ping Pong är alltså i närheten, och området där i mellan är väldigt intressant.

http://www.smithsonianmag.com/travel...air-180955206/

Vad jag försöker säga är: Yes, tunnlarna är väldigt intressanta, ska din länk imorgon
Citera
2017-01-16, 07:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
2017-01-07, 12:23 ..på fråga om Obama-koppling

2017-01-07, 15:22
Jag postar Instagram-länken.

2017-01-07, 15:37

Det verkar två av er kvar nu som sitter och citerar och använder varandra som källor.
Och ja, från och med nu ska du kalla mig snövit och ingenting annat.

Ja, den är tagen i Vita Huset? Nån har gjort en tavla av Alefantis jävla ping-pong bild? Finns för mycket sinnesjuk konst för att säga att den är dålig men vem fan gör en tavla av den, och vad har det med nått att göra?
Ingen aning - det var knappast jag som började prata om den..

Citat:
Varför säger du volvo 240 att Alefantis aldrig ens träffat Obama då? Citerade resten här nere och du verkar ju pluggar som fan under de de där timmarna. Nu tycker jag du ber volvo 240 om ursäkt
Menar du att de har träffats? Skulle väl vara på någon av julfesterna då ifall Obama närvarat, men som jag skrev - de har inte träffats vad det har framgått, dvs ingen har lagt fram något som tyder på att de någonsin ens hälsat på varandra.

Citat:
Du tycker väl inte det är konstigt att han hänger i Vita Huset? har man sugit av David Brock så är det ju helt legit att bli en av världens 50 mäktigaste en stad som D.C. eller hur du brukar resonera?
Nedan följer Jokers beskrivningar på Alefantis i Vita Huset:
West Wing Tour med Monica Lee minsann
Monica Lee var en pressasistent som höll i de "West Wing Tour" som Alefantis deltog i - vad är det som är "minsann" med henne?
Citera
2017-01-16, 07:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Självklart, "alla" är väl av åsikten att detta bör utredas (inte riktigt alla) och just tunnlarna är högintressant.
Det är riktigt många tunnlar i Washington, som är av intresse av flera olika anledningar. https://goo.gl/images/QmRr6l (Pics-länk)
(från borrningar på InstaPics, ockulism, ytan de frigör, det finns bilvägar under Washington som gör riktigt breda tunnlar. Mer obehagliga som likheten hos Podestas konst med barnen, en del är på vad som ser ut att vara en amerikansk subway-station och det finns sådana i närheten)

Tunnlarna i Washington ..de rensar ut den, från Connecticut Avenue (där Ping Pong & Gänget ligger).. De som rensar ut där verkar hata de där stället.
Så har vi ReallyGraceful som du länkade med de nya uppgifterna (hon är bra)
Och alltid sevärda: #pizzaunderground

DuPont Tunneln är en nerlagd linje som går upp mot Comet Ping Pong. (Namnet DuPont - när jag googlade - är (en av 13 av "Illuminatis blodlinjer" och ärligt talat vet jag inte vad Illuminati är riktigt bara nämner det) http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/dupont.htm

DuPont - våldtog sitt 3-åriga barn.
Domaren släppte han utan fängelsestraff för han skulle må dåligt av det.
DailyMail: Revealed-Multimillionaire du Pont raping three year old daughter judge decided not fair bars
(Sjukt)

DuPont Linjen - Google Maps Comet Ping Pong är alltså i närheten, och området där i mellan är väldigt intressant.

http://www.smithsonianmag.com/travel...air-180955206/

Vad jag försöker säga är: Yes, tunnlarna är väldigt intressanta, ska din länk imorgon

Det är väl bara att gå dit och undersöka dessa tunnlar, tunnelbanan, biltunnlar och även Du-pont-circle är ju öppna för allmänheten. Tror det skulle märkts om någon grävt ett hål i taket på nån av dem..
Citera
2017-01-16, 07:54
Medlem
Arbetarbroders avatar
GOOD NEWS!
Ryan Is Still On The Game!
Who the Fuck is Ryan?
Snubben som lokaliserade Pegasus och sen blev Dödhotad av James Alefantis och sen har jag ingen koll men han lever iallafall de va ju najs

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är väl bara att gå dit och undersöka dessa tunnlar, tunnelbanan, biltunnlar och även Du-pont-circle är ju öppna för allmänheten. Tror det skulle märkts om någon grävt ett hål i taket på nån av dem..
Det är tyvärr inte så enkelt. Man kommer till en viss punkt och sen är det stop. Inte för jag är nån är expert på tunnlar men de som är det. Urban Explorers eller vad de heter nu igen. Dessutom verkar Washington ha en underground av tunnlar som som överträffar de flesta andra städer.

"Grävt ett hål" menar du att om nån står och borrar ett hål i gatan så ringer väl nån polisen?
Kolla på videos där uppe så får du kanske ett him om tunnlar.

Har du missat hur Pegsus hittades? Vad gjorde dom där? Har du inte märkt det?

DuPont sträcker sig längst med hela Connecticut Avenue och uppenbarligen finns det mer och det vore ju lämpligt om polis kunde ägna sig åt.
(Nu hörde jag att det är en utredning på gång, menmen har nte hunnit kolla om de stämmer)
Och är inre om tunnlarna.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-01-16 kl. 08:16.
Citera
2017-01-16, 10:22
Medlem
LuluBrooksies avatar
Nu har jag ingen länk, men jag är säker på att jag läst att det här med dupont-tunneln bara är blaj, alltihop. Bilderna på någon "pizza express" som ska ligga där, var egentligen tagen från en nedlagd station i New Yorks tunnelbana.

Har också läst att om tunnlarna var på riktigt och som vissa verkar tro, skulle gå till Vita Huset, så skulle den bli bland de längsta tunnlarna i världen.

Att det trollats om tunneln med falsk info, och att ingen längre pratar om den, får iaf mig att känna att "spåret" är utdömt.
Citera
2017-01-16, 16:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
GOOD NEWS!
Ryan Is Still On The Game!
Who the Fuck is Ryan?
Snubben som lokaliserade Pegasus och sen blev Dödhotad av James Alefantis och sen har jag ingen koll men han lever iallafall de va ju najs

Det är tyvärr inte så enkelt. Man kommer till en viss punkt och sen är det stop. Inte för jag är nån är expert på tunnlar men de som är det. Urban Explorers eller vad de heter nu igen. Dessutom verkar Washington ha en underground av tunnlar som som överträffar de flesta andra städer.
Ja det tar slut eftersom DuPont-tunneln tar slut en halvmil från Comet - se nedan...

Citat:
"Grävt ett hål" menar du att om nån står och borrar ett hål i gatan så ringer väl nån polisen?
Den "populäraste" teorin brukar väl annars vara att hålet grävdes inne på Pegasus - inte ute på gatan... https://i.sli.mg/s3px8V.png

Citat:
Kolla på videos där uppe så får du kanske ett him om tunnlar.
? Vad försöker du säga?

Citat:
Har du missat hur Pegsus hittades? Vad gjorde dom där? Har du inte märkt det?
Nej jag har inte missat Ryans video - den har vi diskuterat flitigt här i tråden.

Citat:
DuPont sträcker sig längst med hela Connecticut Avenue och uppenbarligen finns det mer och det vore ju lämpligt om polis kunde ägna sig åt.
(Nu hörde jag att det är en utredning på gång, menmen har nte hunnit kolla om de stämmer)
Och är inre om tunnlarna.

Fullständigt nonsens.
Connecticut Avenue är ca 8,6 km lång.
Dupont Underground är en ca 800 meter lång tunnel som ligger under Dupont Circle: https://www.washingtonpost.com/graph...e-below.jpg?v2

Comet Pizza ligger mer än en halvmil från Dupont-tunneln..

Edit: och Pegasus ligger över 3 km från DuPont-tunneln...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-01-16 kl. 17:33.
Citera
2017-01-16, 20:07
Medlem
Tunnelsystem och aktiviteter under jord har existerat så länge människan funnits på planeten, och det vore väl ganska svagsint att inte tro att DC "Capitol of the world" skulle utnyttjat denna mänskliga vilja till erövrande av underjorden?
Vi kan diskutera fram och tillbaks hurvida detta är troligt eller ej gällande Pegasus exempelvis, och vad tunnlarna används till, om de nu finns.
Men som tur är så behöver vi inte vänta speciellt länge på svaret. Det finns givetvis en anledning till Trumps (hitintills) frånvaro i ämnet.
"Drain the swamp" kan mycket väl även tydas bokstavligen, kanske?

Från och med fredag är det nya tider som gäller, och om det finns tunnelspringande pedofiler någonstans i USA så kan vi alla räkna med att dessa kommer jagas till världens ände. Trump kommer inte lämna en enda sten ovänd och oundersökt i detta, thats a fact.

Som det ser ut nu har globalisterna enbart Europa som högborg, med britterna på väg ut ur dörren. Svetsarn kan nog bre en macka...Kanske. förutom det är det väl bara Merkel kvar snart, och hon är väl nära att brännas på bål av sitt eget folk?

Är det något "nytt" som hela den här pizzagate-resan lärt mig så är det att Hollywood är ett enda stort infesterat hål av pedofili och kriminalitet, skådespelare som jag i min enfald såg som "Good guys" radas ju upp en efter en efter en som riktiga rövhål, pedofiler och allmänna skamfläckar.
Sad! Som Trump brukar säga.

Fredag blir en festens och glädjens dag onekligen! Vad som följer därefter är "blottläggningen av världseliten", allt fram tills dess är bara spekulationer.
Citera
2017-01-16, 20:21
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ja det tar slut eftersom DuPont-tunneln tar slut en halvmil från Comet - se nedan...
Se ovan, jag har redan länkat över till Google Maps där man ser hur den hur tunnelbanan går.
I övrigt har jag ingen ambition att en diskussion om tunnelsystemet med dig, kommentarer som
Citat:
Det är väl bara att gå dit och undersöka dessa tunnlar, tunnelbanan, biltunnlar och även Du-pont-circle är ju öppna för allmänheten. Tror det skulle märkts om någon grävt ett hål i taket på nån av dem
och liknande, att det skulle ha grävt ett hål ute på gatan
Citat:
ute på gatan...
..blir helt enkelt en för lång uppgift att ens försöka.

Citat:
https://www.washingtonpost.com/graphics/local/dupont-underground/img/dupontcircle-below.jpg?v2[/url]
Edit: och Pegasus ligger över 3 km från DuPont-tunneln...
Google Maps om vi går enligt de öppna beskrivningar just på tunnelbanelinjen som man kan se på Google Maps så är det strax över en km från Comet Ping Pong.

Basen är att jag inte pratar om en EN specifik tunnel, utan tunnlarna, tunnelsystemet i Washington D.C.
Det är av intresse av alla de anledningar jag tidigare angett, och jag förväntar mig knappast att du ska helt plötsligt ska tycka det finns någonting av intresse i att undersöka om nått i PizzaGate egentligen.

Pegasus och Comet Ping Pong har dessutom tunnlar betydligt närmare, men nu tog jag ett exempel. Men dessa tunnlar är hursomhelst högintressanta.

Bilden du länkar till är från WaPo är över DuPont Circle
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-01-16 kl. 20:23.
Citera
2017-01-16, 20:42
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Tunnelsystem och aktiviteter under jord har existerat så länge människan funnits på planeten, och det vore väl ganska svagsint att inte tro att DC "Capitol of the world" skulle utnyttjat denna mänskliga vilja till erövrande av underjorden?
Exakt.
Baserat på vad de är för typer och de fördelar som finns med flytta saker under jord och att det är D.C ocksåvidare.

Citat:
Vi kan diskutera fram och tillbaks hurvida detta är troligt eller ej gällande Pegasus exempelvis, och vad tunnlarna används till, om de nu finns.
Men som tur är så behöver vi inte vänta speciellt länge på svaret. Det finns givetvis en anledning till Trumps (hitintills) frånvaro i ämnet.
Mr. Trump är väl hoppet, och han har ingen politisk anledning att undvika det här, det hade varit en dålig start på hans tid som President.

Citat:
Från och med fredag är det nya tider som gäller, och om det finns tunnelspringande pedofiler någonstans i USA så kan vi alla räkna med att dessa kommer jagas till världens ände. Trump kommer inte lämna en enda sten ovänd och oundersökt i detta, thats a fact.
Hoppas innerligt du har rätt. Och det är precis som du säger, det går att komma en viss bit med "online-reaserch" - "citizens investigation" och allt vad det kallas, det är tom effektivt i stora fall som detta fram till en viss punkt där man behöver en rättstats resurser för både undersöka och döma.

Citat:
Är det något "nytt" som hela den här pizzagate-resan lärt mig så är det att Hollywood är ett enda stort infesterat hål av pedofili och kriminalitet, skådespelare som jag i min enfald såg som "Good guys" radas ju upp en efter en efter en som riktiga rövhål, pedofiler och allmänna skamfläckar.

Ja, det har chockat mig också. Hela den här inblicken i den sjuka värld av pedofili som PizzaGate gett är riktigt mörkt, ritktigt vidrigt.
Samtidigt har man jag fått upp ögonen jag hade noll kunskap om innan, och de är det positiva i det här iaf (en slags mass-uppvaknande gällande pedofili runt om jorden närmast)

Citat:
Fredag blir en festens och glädjens dag onekligen! Vad som följer därefter är "blottläggningen av världseliten", allt fram tills dess är bara spekulationer.
Det var skönt med någon som var så positiv
(bara du inte blir besviken om tunnlarna inte genomsöks samma dag som Trump blir President)
Citera
2017-01-16, 20:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Trump har redan avskedat sin säkerhetschefs son för att han twittrade att han trodde pizzagate kunde vara sant, så där lär det inte finnas mycket att hoppas på för pizzahattarna..
http://www.theverge.com/2016/12/7/13...ton-conspiracy
Citera
2017-01-16, 20:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Se ovan, jag har redan länkat över till Google Maps där man ser hur den hur tunnelbanan går.
I övrigt har jag ingen ambition att en diskussion om tunnelsystemet med dig, kommentarer som
och liknande, att det skulle ha grävt ett hål ute på gatan
..blir helt enkelt en för lång uppgift att ens försöka.
Den enda som skrivit om att någon skulle grävt i gatan är du själv..

Citat:
Google Maps om vi går enligt de öppna beskrivningar just på tunnelbanelinjen som man kan se på Google Maps så är det strax över en km från Comet Ping Pong.

Basen är att jag inte pratar om en EN specifik tunnel, utan tunnlarna, tunnelsystemet i Washington D.C.
Det är av intresse av alla de anledningar jag tidigare angett, och jag förväntar mig knappast att du ska helt plötsligt ska tycka det finns någonting av intresse i att undersöka om nått i PizzaGate egentligen.

Pegasus och Comet Ping Pong har dessutom tunnlar betydligt närmare, men nu tog jag ett exempel. Men dessa tunnlar är hursomhelst högintressanta.

Bilden du länkar till är från WaPo är över DuPont Circle
Ja jag vet - jag skrev ju det... bilden och tunnlarna jag skrev om var DuPont-tunneln, det gjorde jag eftersom du skrev om DuPont-tunneln och felaktigt påstod att den gick längst hela Connecticut Avenue fast den inte ens täcker en tiondel...

Igår skrev jag om Harrison Dyars tunnlar eftersom JP länkade till en film som felaktigt påstod att de skulle vara 12,7 km fast de bara är några hundra meter långa..

Men nu är det tydligen tunnelbanan och lite spridda ospecifierade tunnlar som vi talar om istället?
Jaja, flytta målstolparna du - men under tiden kan du kanske fundera på om det inte borde märkas att ett gäng pedofiler smugglar barn på tunnebanespåren? Fast allra först kan du väl visa vilka tunnlar de skulle ha använt - ingen har ju ens lyckats visa att det finns några lämpliga tunnlar eller att man skulle använt dem..
Citera
2017-01-16, 21:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Är det något "nytt" som hela den här pizzagate-resan lärt mig så är det att Hollywood är ett enda stort infesterat hål av pedofili och kriminalitet, skådespelare som jag i min enfald såg som "Good guys" radas ju upp en efter en efter en som riktiga rövhål, pedofiler och allmänna skamfläckar..

Vilka personer och skådespelare från Hollywood är inblandade i den påstådda pizzagate-härvan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in