2017-01-16, 19:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
😂😂😂 Så han påstår att han gjorde HLR på stackars Ahmed i det tillståndet???
Det kanske inte finns några misstankar om att han begått mordet men resten är bara skitsnack. Det är inte så svårt för polisen att spåra vem som tog bilden och nu vill han försöka ursäkta sig själv.
Jävla avskum!!!!
Avskum är de som sköt, att ta en bild när något dramatiskt inträffar är numera en reflex hos de allra flesta sedan alla går omkring med en bra kamera i sin smartphone.
Citera
2017-01-16, 19:59
Medlem
Roobes avatar
Jag har lite svårt att förstå hur någon som säger sig göra HLR har tid att börja fota, och varför man vill bevisa (och för vem) att man var på plats. Givetvis har 23-åringen bara tagit bilder och sedan hittat på dumheter för att inte få fan.

Bilden är väl ändå inte så spridd men det kan hända att han insåg vad han gjort.
Citera
2017-01-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
https://minfil.org/S575scb0bb/B3386-14.PDF
Men detta är väl inte den mördades far?
Citera
2017-01-16, 20:01
Medlem
bullkreams avatar
[quote=Koksalt2|59622184]
Citat:
Ursprungligen postat av bullkream
Köper folk hans berättlse? Hahah rena jävla skämtet att han inte vet hur bilden skickades vidare[/QUOTE

Familjen kommer döda honom! Någon som sätter i mot?
Det tror jag med, han tog säkert bilden med BO mobil oxo
Citera
2017-01-16, 20:02
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Joo, men hur gör vi för att skydda dom mot sig själva?
Jag undrar också om de tror att det ser ut på samma sätt i hela Sverige?
Om jag varit bosatt i ett område med mycket kriminalitet och sett hur mina barn börjar strunta i skolan och umgås med kriminella så hade jag flyttat därifrån omedelbart.
De kan inte skylla på inkomsten för det viktigaste är att komma bort från miljön och inte att flytta till ett rikare område där det gamla området bara är en bussresa bort.
Lägenheter och hus är mycket billigare i mindre städer och även om mångkulturen letat sig dit också så är det mycket svårare att isolera sig bland sina landsmän.
Citera
2017-01-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Ba*aa's fader alternativt broder, hon var Ahmeds ex.
Citera
2017-01-16, 20:04
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Nej, detta har jag och ett par andra redan skrivit om ovan i tråden!
Detta handlar om tjejen B*r**s pappa.
Citera
2017-01-16, 20:04
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Vad jag har så svårt att förstå, är att invandrare nu står i radion och beklagar sig över att Sverige har blivit så otryggt. Det är ju inte svenskar som skjuter och kastar handgranater !
Påstår dom det? Eller är det du som har svårt att förstå att inte alla invandrare gillar våld och kaos?
Senast redigerad av FranzMarc 2017-01-16 kl. 20:08.
Citera
2017-01-16, 20:05
Medlem
KungensGrabbars avatar
[quote=Knuda82|59622207]
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2

Varför lägger dom inte ut bild på han

Undrar om det är samma kille som användare "malmo polis" outade, med bild och namn, när han blev sur tidigare i tråden.
Citera
2017-01-16, 20:06
Medlem
23 åringen stal mobilen från ett barn som dött minuterna innan och innan han lämnade platsen vänder han offret om och tar foto på hans sönderskjutna ansikte. Nu går 23 åringen ut i media och påstår sig ha gjort HLR och vill framstå som en hjälte? Har jag förstått det hela rätt?
Citera
2017-01-16, 20:07
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds
"Det finns människor i Sverige som tycker att det är "underbart" att få se bilder på döda barn.

Men bara särskilda barn.

Med särskilda namn."
http://www.expressen.se/kronikorer/atilla-yoldas/rasisterna-njuter-av-bilden-pa-dode-ahmed/

Citat:
Ursprungligen postat av Wheater
Var ju minst lika många som ville ha en bild på när Lisa Holm dog, men det fanns så vitt jag vet ingen.
Bara en annan PK journalist som tar tillfället i akt och vänder detta till, vad han tror, Sverigedemokraternas nackdel. Lär dock inte funka nu, som det inte funka när bilden på Allen/Allan florerade på internet(vilket aftonbladet la upp).
Samma sak med Elin Krantz. Den där journalisten är ett korkat rövhål som skriver ner sina egna önskedrömmar.
Citera
2017-01-16, 20:09
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Citat:
Han säger också att han inledningsvis hade offrets mobiltelefon på sig. Den fick polisen först senare.
– Jag omhändertog den bara för att den inte skulle försvinna. Men polisen känner till allt om detta. Jag har lämnat precis alla uppgifter i förhören.
Visst.

Då fick vi ju ett svar på var mobilen tog vägen efter dödsskjutningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in