2017-01-16, 19:41
Medlem
BO har alltså haft ett förhållande med en tjej vars fader är kriminellt belastad. Dömd för flera våldsbrott.

Är detta korrekt uppfattat? Kan vara hedersrelaterat.
Citera
2017-01-16, 19:43
Medlem
bullkreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
23-åringen var den som tog bilden på den döde Ahmed i Malmö.
Nu vill han förklara varför.
– Många säger att det var det dummaste jag gjort. Men det var ett sätt för mig att bearbeta den hemska upplevelsen.

Källa
Köper folk hans berättlse? Hahah rena jävla skämtet att han inte vet hur bilden skickades vidare
Citera
2017-01-16, 19:44
Medlem
Citat:
Moha*ed Sae*d O*är?
18-åring fick åtta år för mord

Sett till stavning och ålder är det fel person.
Citera
2017-01-16, 19:45
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime.News.Goinge
Jag såg det för sent, blev lite förvirring när vissa postade om BO's fader. Har editerat posten.
Det var inte personligt riktat till dig. Du råkade vara den senaste posten jag såg innan jag skrev om förväxlingen.

Jag försökte få igång en ny diskussion om det finns ett "flickväns-motiv".

Sedan undrade visst Meraki om B*r'**s pappas förekomst på Lexbase, och jag råkade ha några kronor kvar på mitt konto där.
Citera
2017-01-16, 19:46
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
– Många säger att det var det dummaste jag gjort. Men det var ett sätt för mig att bearbeta den hemska upplevelsen.

Källa
Citat:
Han säger också att han inledningsvis hade offrets mobiltelefon på sig. Den fick polisen först senare.
– Jag omhändertog den bara för att den inte skulle försvinna. Men polisen känner till allt om detta. Jag har lämnat precis alla uppgifter i förhören.
Visst.
Citera
2017-01-16, 19:47
Medlem
it-takes-2s avatar
Citat:
Bra grävt! Det finns nog en anledning att titta närmare på familjens förehavande. Kanske sonen fick plikta för någon annan släktings skit?
Enligt en irakisk taxichaufför, själv boende i området, som jag talade med i lördags fungerar det mycket riktigt så inom den arabiska gruppen. Han menade att man måste gå långt ut i släktcirklarna för att finna den som kan ha förargat någon annan. Han var oroad över utvecklingen och hade personligen besökt flera mullor i Malmötrakten för att be dem påverka ungdomarna i rätt riktning, vilket i det här fallet var bort från IS klor. Det hade han fått reda på av mullorna att han inte kunde begära. Han misstänkte tvärtom att de aktivt rekommenderar arabiska ungdomar att sympatisera med IS. Det finns ingen som helst ambition att integrera sig i Sverige hos dessa mullor, enligt taxichauffören som för övrigt arbetade som ingenjör i hemlandet. Kanske finns det, som någon spekulerat om, en mördare med koppling till IS om den mördade killen aktivt tog avstånd från IS på Facebook?
Citera
2017-01-16, 19:49
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Men visst måste väl även invandrare kunna få klaga på hur det blivit i samhället?

Joo, men hur gör vi för att skydda dom mot sig själva?
Citera
2017-01-16, 19:51
Medlem
eireanns avatar
Citat:

Källa
😂😂😂 Så han påstår att han gjorde HLR på stackars Ahmed i det tillståndet???
Det kanske inte finns några misstankar om att han begått mordet men resten är bara skitsnack. Det är inte så svårt för polisen att spåra vem som tog bilden och nu vill han försöka ursäkta sig själv.
Jävla avskum!!!!
Citera
2017-01-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av it-takes-2
Enligt en irakisk taxichaufför, själv boende i området, som jag talade med i lördags fungerar det mycket riktigt så inom den arabiska gruppen. Han menade att man måste gå långt ut i släktcirklarna för att finna den som kan ha förargat någon annan. Han var oroad över utvecklingen och hade personligen besökt flera mullor i Malmötrakten för att be dem påverka ungdomarna i rätt riktning, vilket i det här fallet var bort från IS klor. Det hade han fått reda på av mullorna att han inte kunde begära. Han misstänkte tvärtom att de aktivt rekommenderar arabiska ungdomar att sympatisera med IS. Det finns ingen som helst ambition att integrera sig i Sverige hos dessa mullor, enligt taxichauffören som för övrigt arbetade som ingenjör i hemlandet. Kanske finns det, som någon spekulerat om, en mördare med koppling till IS om den mördade killen aktivt tog avstånd från IS på Facebook?

Mitt citat är inte giltigt, det var förvirring i tråden angående en länkad dom. Som INTE åsyftade BO's fader. Det var fadern till någon tjej som BO eventuellt kan haft kontakt med om man ska tro på det som postats.
Citera
2017-01-16, 19:52
Medlem
[quote=bullkream|59622067]Köper folk hans berättlse? Hahah rena jävla skämtet att han inte vet hur bilden skickades vidare[/QUOTE

Familjen kommer döda honom! Någon som sätter i mot?
Citera
2017-01-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Det var inte personligt riktat till dig. Du råkade vara den senaste posten jag såg innan jag skrev om förväxlingen.
Jag försökte få igång en ny diskussion om det finns ett "flickväns-motiv".
Sedan undrade visst Meraki om B*r'**s pappas förekomst på Lexbase, och jag råkade ha några kronor kvar på mitt konto där.
Citat:
Mitt citat är inte giltigt, det var förvirring i tråden angående en länkad dom. Som INTE åsyftade BO's fader. Det var fadern till någon tjej som BO eventuellt kan haft kontakt med om man ska tro på det som postats.
Sorcar frågade mig om Ba*aa och hennes fader/broder i ett tidigare inlägg, varav jag svarade. Jag ber om ursäkt ifall någon missuppfattat det.
Citera
2017-01-16, 19:56
Medlem
Citat:

Källa

Det va ju omtänksamt av han att ta-hand-om grabbens mobil för att den inte skulle försvinna.
Där är väl förklaringen till varför grabbens jacka va öppnad, självklart tror jag på denna individs historia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in