Citat:
Ursprungligen postat av
OldFashioned
Du får tro bäst du vill, men det här är inte en fråga om tro. Läs vad som skrevs inför omröstningen ang. migration.
Nej, jag är ingen vänstervurmare, rätt långt ifrån faktiskt. Du är dock oförmögen att förstå problemet och då antar jag att det är enklare att bara skylla på svarta invandrare. Du förstår inte vad jag skriver heller för den delen, vilket är anledningen till att du tillskriver mig en massa åsikter som jag aldrig framhävt. Det är tröttsamt, men det hör till Flashback. Om man inte påstår att roten till allt ont är MENA-invandring så är man för obegränsad invandring och tycker att våldtäkter är bra. Låg nivå.
Du har för övrigt fortfarande inte förklarat vilka åtgärder UK kan ta till efter utträdet för att stoppa asylinvandring. Jag väntar på svar.
Avslutningsvis så var det inte en halmgubbe. Ditt påstående var att det är MENA-migration som ses som det primära problemet på grund av att det är några enstaka (i relation till befolkningen) som demonstrerar mot det. Det är en absurd argumentation.
Som sagt, visa mig på motstånd, från folkligt håll att det främst är Östeuropéer man är emot och inte MENA-invandringen. Det borde inte vara svårt, så övertygad som du är...
MENA-invandringen ÄR roten till det mesta, inte allt och det har jag ej heller hävdat. Jag har redan svarat - UK behöver bara stänga gränserna helt, om de nu vill. Kunde du inte läsa detta förut?
Jo, hela inlägget osade utav halmgubbar - absurd argumentation, var det, ja!