Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Haha läste nu att du också skrivit om detta.
Jag tycker det bästa är att Jocke är ledsen för att hans bröder inte ville ta hem en knarkare som smetade in sig i bajs offentligt, men nu kastar han ut sin bror för typ samma sak då?
Sen hänger han ut den broder som verkar helt normal som ett hjärnlöst våp under psykopaten Crilles våld
Jag börjar tro att han blev vän med bröderna igen för att hämnas och få mer material till boken. Bokjäveln kommer ju till och med på tal i detta bråk.
Så skulle det också mycket väl kunna vara! Att han vill ha mer material. Oavsett så är han ett rikspucko som bör omyndigförklaras snarast möjligt.
En luffare som skitit på sig i tv, spytt ner sig överallt, läckt en "porrfilm" med sitt skräp till flickvän, gråtit ut i videos där han snackar om sina drog och alkoholproblem, vilket svin han varit mot kvinnor och väldigt mycket mer, hur denna trasiga själ kan få för sig att han har rätt att hänga ut sin bror för att han gillar att dra en partynäsa(om han nu gör det) är över mitt förstånd. Och detta eviga tjat om att han inte fick en julklapp av sina brorsor... jösses. Snubben är väl 32 år snart och skryter om hur många miljoner han tjänar. Men det värsta va att han inte fick en julklapp.
Dom flesta av oss slutar väl bry sig om julklappar och födelsedagspresenter i 17-19-årsåldern. Men inte han haha.
Jag hoppas innerligt att Crille sitter på jävligt tung information om vilken nolla Jocke egentligen är och att han får sig en pungspark som raserar hela hans "karriär".