2017-01-16, 15:22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var har han gått ut och backat Chrille?
På Instagram uttryckte han bokstavligt att han backar Crille. Även att Jocke och Crille kommit överens om att lägga ner striden och radera alla bråkvideos, och det sket tydligen Jocke i och la upp en till video med skitsnack om Crille.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2017-01-16 kl. 15:29.
Citera
2017-01-16, 15:26
Bannlyst
trodde det bara var 10-12 åringar som följde honom, det verkar vara ett jävla tjaffs mellan två vuxna som barn skriver om? har jag fel?
Citera
2017-01-16, 15:29
Medlem
Citat:
Var har han gått ut och backat Chrille?

https://www.instagram.com/p/BPUoWXID9UG/?taken-by=jakobberg

Jockibois kompis Gustav har nu gått ut och backat jockiboi

https://www.instagram.com/p/BPUt5xYFHX4/?taken-by=bjorklundgustav

"Jocke väljer & lägga ner helt och det tycker jag är bra, det är vuxet till skillnad mot sina bröder."

Det var ju Jocke som började när han la ut en video om sin bror där han anklagade crille för allt möjligt utan bevis. Jag har verkligen svårt att förstå hur denne Gustav kan tycka detta är vuxet och moget gjort Hur föräldrar kan låta sina barn följa dessa människor är fan en gåta.
Citera
2017-01-16, 15:49
Medlem
Joakim har köpt brödernas youtube-kanal för 100 000kr.

Bilden var utlagd på Christofer Bergs snapchat. (Användarnamn: mettnett)
Senast redigerad av SweOs 2017-01-16 kl. 15:55.
Citera
2017-01-16, 16:01
Medlem
Scarabeos avatar
Det är rätt uppenbart vem av bröderna som är en av Sveriges, om inte Sveriges, största ynkrygg haha.
Lilla Joakim som frågar efter relationsråd från 8-12 åringar och hans trashiga brud som frågar om tips på hur hon ska få honom glad igen.
Har aldrig följt dom här snubbarna, men hela instagram och Facebook exploderade för ett par dagar sedan så va tvungen att följa detta "bråk".

Märker att Jocke och Jonna nämner hans jävla bok hela tiden, att sanningen kommer komma i den bla bla bla. Tror det är stor chans att det är påhittat bara för att göra reklam för denna jävla boken.

Men om det är ett bråk på riktigt så är jag säker på att Jakob och Crille är dom som talar sanning. Speciellt Jakob.
Jocke skyller på allt när Crille lägger upp printscreens att dom är photoshoppade osv, vill gräva ner stridsyxan trots att det va han själv som började snacka om att Crille är kolatorsk, försökte tvinga i den där retarderade grannjäveln koks i Örebro, mordhotat och bla bla bla.

Han säger att Crille kränker Jakob i alla videos, det kallas att skoja. Jag och mina kollegor kan hålla på sådär hela dagarna och skratta. Kalla varandra saker som är långt grövre än det Crille kallar Jakob och vice versa. Men lilla Aspie-Jocke fattar inte sånt. Han tar allt på allvar och blir kränkt och gråter ut till sina 10 åriga fans.

Så jävla tragiskt att jag ens kommenterar om detta då jag egentligen har vettigare saker att göra men jag är så satans urbotat trött på denna Jockiboi och hans jävla crew att det går fan inte vara tyst längre.
Citera
2017-01-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
https://www.instagram.com/p/BPUoWXID9UG/?taken-by=jakobberg

Jockibois kompis Gustav har nu gått ut och backat jockiboi

https://www.instagram.com/p/BPUt5xYFHX4/?taken-by=bjorklundgustav

"Jocke väljer & lägga ner helt och det tycker jag är bra, det är vuxet till skillnad mot sina bröder."

Det var ju Jocke som började när han la ut en video om sin bror där han anklagade crille för allt möjligt utan bevis. Jag har verkligen svårt att förstå hur denne Gustav kan tycka detta är vuxet och moget gjort Hur föräldrar kan låta sina barn följa dessa människor är fan en gåta.

Gustav som gjorde blackface? https://svenskayoutubers.files.wordpress.com/2017/01/youtuber-blackface-01.jpg Sen säger han typ "nämen ojdå jag älskar ju invandrare och jobbar med en snubbe som är lite chokladig"

Förresten är jag lite fascinerad av Jockes ständiga försvarskort att folk manipulerar chattar dom haft med honom på Facebook etc.
Citera
2017-01-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Men om det är ett bråk på riktigt så är jag säker på att Jakob och Crille är dom som talar sanning. Speciellt Jakob.
Jocke skyller på allt när Crille lägger upp printscreens att dom är photoshoppade osv, vill gräva ner stridsyxan trots att det va han själv som började snacka om att Crille är kolatorsk, försökte tvinga i den där retarderade grannjäveln koks i Örebro, mordhotat och bla bla bla.

Haha läste nu att du också skrivit om detta.

Jag tycker det bästa är att Jocke är ledsen för att hans bröder inte ville ta hem en knarkare som smetade in sig i bajs offentligt, men nu kastar han ut sin bror för typ samma sak då?
Sen hänger han ut den broder som verkar helt normal som ett hjärnlöst våp under psykopaten Crilles våld
Jag börjar tro att han blev vän med bröderna igen för att hämnas och få mer material till boken. Bokjäveln kommer ju till och med på tal i detta bråk.
Citera
2017-01-16, 17:03
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Haha läste nu att du också skrivit om detta.

Jag tycker det bästa är att Jocke är ledsen för att hans bröder inte ville ta hem en knarkare som smetade in sig i bajs offentligt, men nu kastar han ut sin bror för typ samma sak då?
Sen hänger han ut den broder som verkar helt normal som ett hjärnlöst våp under psykopaten Crilles våld
Jag börjar tro att han blev vän med bröderna igen för att hämnas och få mer material till boken. Bokjäveln kommer ju till och med på tal i detta bråk.
Så skulle det också mycket väl kunna vara! Att han vill ha mer material. Oavsett så är han ett rikspucko som bör omyndigförklaras snarast möjligt.
En luffare som skitit på sig i tv, spytt ner sig överallt, läckt en "porrfilm" med sitt skräp till flickvän, gråtit ut i videos där han snackar om sina drog och alkoholproblem, vilket svin han varit mot kvinnor och väldigt mycket mer, hur denna trasiga själ kan få för sig att han har rätt att hänga ut sin bror för att han gillar att dra en partynäsa(om han nu gör det) är över mitt förstånd. Och detta eviga tjat om att han inte fick en julklapp av sina brorsor... jösses. Snubben är väl 32 år snart och skryter om hur många miljoner han tjänar. Men det värsta va att han inte fick en julklapp.
Dom flesta av oss slutar väl bry sig om julklappar och födelsedagspresenter i 17-19-årsåldern. Men inte han haha.

Jag hoppas innerligt att Crille sitter på jävligt tung information om vilken nolla Jocke egentligen är och att han får sig en pungspark som raserar hela hans "karriär".
Citera
2017-01-16, 17:10
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Vilket svin som hänger ut sin bror för att vara kokainmissbrukare
Citera
2017-01-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Så skulle det också mycket väl kunna vara! Att han vill ha mer material. Oavsett så är han ett rikspucko som bör omyndigförklaras snarast möjligt.
En luffare som skitit på sig i tv, spytt ner sig överallt, läckt en "porrfilm" med sitt skräp till flickvän, gråtit ut i videos där han snackar om sina drog och alkoholproblem, vilket svin han varit mot kvinnor och väldigt mycket mer, hur denna trasiga själ kan få för sig att han har rätt att hänga ut sin bror för att han gillar att dra en partynäsa(om han nu gör det) är över mitt förstånd. Och detta eviga tjat om att han inte fick en julklapp av sina brorsor... jösses. Snubben är väl 32 år snart och skryter om hur många miljoner han tjänar. Men det värsta va att han inte fick en julklapp.
Dom flesta av oss slutar väl bry sig om julklappar och födelsedagspresenter i 17-19-årsåldern. Men inte han haha.

Jag hoppas innerligt att Crille sitter på jävligt tung information om vilken nolla Jocke egentligen är och att han får sig en pungspark som raserar hela hans "karriär".

Tror inte det kommer spela så stor roll. Jockiboi kommer bara säga att det är photoshoppat och flaskt. Så kommer hans fans tro på det och skriva till crille
"de e photoshoppat å du juger, jocke e snel å best å du e en jugare"
Citera
2017-01-16, 17:31
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Tror inte det kommer spela så stor roll. Jockiboi kommer bara säga att det är photoshoppat och flaskt. Så kommer hans fans tro på det och skriva till crille
"de e photoshoppat å du juger, jocke e snel å best å du e en jugare"
Ungefär så kommer det sluta ja, det tror jag också.
Men man kan ju alltid hoppas.
Förstår dock inte varför Crille inte kan vara hemma? För att 12-åringar mordhotar honom? Inte en enda vuxen karl skulle ens ha en tendens att bli darrhänt om det så va en hel armé snorungar som skrev sånt på internet.
Och skulle det vara vuxna folk som skulle komma hem till han så är det knappast något att bekymra sig om. Hade blivit mer skakis om 5 flashbackare bankade på min dörr än om 500 Jockiboi fans i alla åldrar hade gjort det.
Citera
2017-01-16, 18:12
Medlem
Scarabeos avatar
http://imgur.com/yQ1S4Nw

Lite smått och gott vad som komma skall från Crille.
Givetvis kommer Jockiboi och hans riddare att säga att det är photoshoppat men vi friska vet att så inte är fallet.

Verkar som att grannen Alex drogar av fri vilja av det man kan läsa. Lite svårt att zooma med den kvalitén.
Edit: Efter att ha läst mer på bilden så verkar det som att Alex becknar också. Och Jocke vet om det eftersom han själv frågar "om det va dom där gamla medicinerna du hittade som du sålde".

Hahaha heja Crille!
Senast redigerad av Scarabeo 2017-01-16 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in