2017-01-15, 21:45
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
This. Deras "bråk" genererar väldigt många views som i sin tur generar till fler subs som i sin tur ger mer pengar från youtube.
Fast om så vore fallet, hur ska dom kunna lösa detta och gå vidare/förklara för fansen vad som hände? Iofs så är fansen 12 år och knappast svårt att komma på någon förklaring som dom köper, men ändå
Citera
2017-01-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Fast om så vore fallet, hur ska dom kunna lösa detta och gå vidare/förklara för fansen vad som hände? Iofs så är fansen 12 år och knappast svårt att komma på någon förklaring som dom köper, men ändå
De kommer sedan göra en försoningsvideo alt. en video där de (Jocke & Jonna) ligger i sängen och myspyser medans de pratar in i kameran om vilket stöd fansen ger dom och hur mycket de betyder för Jocke & Jonna och avsluta videon "Hata inte, sprid kärlek <3".
Citera
2017-01-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Man måste alltid offra för att vinna.

Jag är tveksam i detta fall..
Citera
2017-01-15, 22:14
Medlem
Scarabeos avatar
Någon som hört mer om när Chrille skulle lägga upp sin video där han bevisar att Joakim ljuger? Enligt han själv skulle den kommit upp idag men han he ännu inte levererat något vad jag vet.
Citera
2017-01-15, 23:17
Medlem
RickyBlazes avatar
Allt är uppgjort, ni som inte ser det tycker jag synd om..
Citera
2017-01-16, 02:48
Medlem
Detta är redan uppgjort innan det skedde…skådespeleri på en högre nivå från alla inblandande men det fattar inte merparten här för ni är unga och naiva. Chrille ska dessutom åka till USA och vara borta några veckor/månader och då sker det här påpassligt innan så han hade ändå inte kunnat varit hos Jocke den tiden och filmat. Varför skapar man då såna här situationer ? Svaret är pengar… samma sak med Jockes sk porrfilm han oooops råkade släppa av misstag, även det var inget misstag, det var planerat, för han får mer uppmärksamhet och mer visningar på det = mer pengar. Samma sak detta med krisen med Jonna, det var aldrig någon kris, även det var uppgjort för att det ska ”hända något” för att skapa drama. Den vanliga grå vardagen är inte så intressant så då får man skapa sånt här för det ska hända något. De som känner Jocke privat offcam vet hur det hela är men framför kameror så är det skådespeleri. Gillar man Jocke ser man han oavsett, men detta är en business så det handlar bara om visningar och pengar. Ta inte detta så seriöst för det är som en drama serie på tv, det handlar om att locka tittare.
Citera
2017-01-16, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Någon som hört mer om när Chrille skulle lägga upp sin video där han bevisar att Joakim ljuger? Enligt han själv skulle den kommit upp idag men han he ännu inte levererat något vad jag vet.

Imorgon (idag) enligt snyftbild på snapchat
Citera
2017-01-16, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar

Dom "hatade" ju Therese Lindgren men nu säger dom massa positivt om henne i diverse namedropping-situationer
Citera
2017-01-16, 13:28
Medlem
Nu har den enda vettiga brodern i den skeva familjen gått ut och backat Crille. Tror absolut mer på Bröderna Berg än vad jag gör på jockiboi. Killen som skämt ut sig själv fullständigt i både TV och sin blogg och även hängt ut tjejer som slynor känns inte direkt pålitlig. Och seriöst, hur gammal var han när han tatuerade in att han älskar horor? Har han verkligen förändrats eller har han bara förändrats framför kameran? Även om hans fru och vänner backar honom så säger inte det så mycket då dom också förlorar följare och pengar om folk börjar hata jockiboi.

Detta var bara mina tankar och jag tror fortfarande jockiboi kommer "vinna" eftersom alla hans fans är små barn som saknar kritiskt tänkande och tror på allt jockiboi säger.
Citera
2017-01-16, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Nu har den enda vettiga brodern i den skeva familjen gått ut och backat Crille. Tror absolut mer på Bröderna Berg än vad jag gör på jockiboi. Killen som skämt ut sig själv fullständigt i både TV och sin blogg och även hängt ut tjejer som slynor känns inte direkt pålitlig. Och seriöst, hur gammal var han när han tatuerade in att han älskar horor? Har han verkligen förändrats eller har han bara förändrats framför kameran? Även om hans fru och vänner backar honom så säger inte det så mycket då dom också förlorar följare och pengar om folk börjar hata jockiboi.

Detta var bara mina tankar och jag tror fortfarande jockiboi kommer "vinna" eftersom alla hans fans är små barn som saknar kritiskt tänkande och tror på allt jockiboi säger.

Jocke ÄR sociopat. Uppfyller alla kriterier för det. Är även övertygad om att han är narcissist. Förklarar varför han går så all in för att försvara sin heder och beskylla andra för exakt allting han har råkat ut för. Tycker även han brusar upp för att försvara sig på ett otäckt sätt, brodern är nog inte guds bästa barn heller men han behåller åtminstone sitt lugn när han argumenterar. Narcissistens värsta rädsla är ju att rasa framför sin publik och att inte anses vara så gudalik och stor / stark / snäll som hen framställer sig som. Det syns väl även i Jockes döda blick framför valfritt videoklipp? Får kalla kårar så fort jag ser honom. Hemskt otäckt. Har mycket att säga om Jocke men orkar fan inte hålla på med det här.
Citera
2017-01-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Jocke ÄR sociopat. Uppfyller alla kriterier för det. Är även övertygad om att han är narcissist. Förklarar varför han går så all in för att försvara sin heder och beskylla andra för exakt allting han har råkat ut för. Tycker även han brusar upp för att försvara sig på ett otäckt sätt, brodern är nog inte guds bästa barn heller men han behåller åtminstone sitt lugn när han argumenterar. Narcissistens värsta rädsla är ju att rasa framför sin publik och att inte anses vara så gudalik och stor / stark / snäll som hen framställer sig som. Det syns väl även i Jockes döda blick framför valfritt videoklipp? Får kalla kårar så fort jag ser honom. Hemskt otäckt. Har mycket att säga om Jocke men orkar fan inte hålla på med det här.

Ja och så säger han att folk inte ska hata på hans bröder, vafan trodde han skulle hända när la upp den videon? Jag kan verkligen se framför mig hur han sitter och flinar och njuter samtidigt som han läser alla hatkommentarer som hans bröder får.
Senast redigerad av tomatsosen 2017-01-16 kl. 14:33.
Citera
2017-01-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen

Var har han gått ut och backat Chrille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in