Citat:
Ursprungligen postat av
tomatsosen
Nu har den enda vettiga brodern i den skeva familjen gått ut och backat Crille. Tror absolut mer på Bröderna Berg än vad jag gör på jockiboi. Killen som skämt ut sig själv fullständigt i både TV och sin blogg och även hängt ut tjejer som slynor känns inte direkt pålitlig. Och seriöst, hur gammal var han när han tatuerade in att han älskar horor? Har han verkligen förändrats eller har han bara förändrats framför kameran? Även om hans fru och vänner backar honom så säger inte det så mycket då dom också förlorar följare och pengar om folk börjar hata jockiboi.
Detta var bara mina tankar och jag tror fortfarande jockiboi kommer "vinna" eftersom alla hans fans är små barn som saknar kritiskt tänkande och tror på allt jockiboi säger.
Jocke ÄR sociopat. Uppfyller alla kriterier för det. Är även övertygad om att han är narcissist. Förklarar varför han går så all in för att försvara sin heder och beskylla andra för exakt allting han har råkat ut för. Tycker även han brusar upp för att försvara sig på ett otäckt sätt, brodern är nog inte guds bästa barn heller men han behåller åtminstone sitt lugn när han argumenterar. Narcissistens värsta rädsla är ju att rasa framför sin publik och att inte anses vara så gudalik och stor / stark / snäll som hen framställer sig som. Det syns väl även i Jockes döda blick framför valfritt videoklipp? Får kalla kårar så fort jag ser honom. Hemskt otäckt. Har mycket att säga om Jocke men orkar fan inte hålla på med det här.