2017-01-16, 16:54
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Tänk på att det är blattar som fotat och lagt ut bilderna. De bara är såna.

Jo, klart att det lär vara en blatte som fotat. Mest tänker jag för att detta skedde i Rosengård faktiskt.

Den nya svenska vita generationen, som är vår framtidshopp, den kan du få gratis av mig den med. Det är ju bara sopor det också, hade lika gärna kunnat vara en av dessa vita fåntrattar som fotat.
Citera
2017-01-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds
"Det finns människor i Sverige som tycker att det är "underbart" att få se bilder på döda barn.

Men bara särskilda barn.

Med särskilda namn."
http://www.expressen.se/kronikorer/atilla-yoldas/rasisterna-njuter-av-bilden-pa-dode-ahmed/

Var ju minst lika många som ville ha en bild på när Lisa Holm dog, men det fanns så vitt jag vet ingen.
Bara en annan PK journalist som tar tillfället i akt och vänder detta till, vad han tror, Sverigedemokraternas nackdel. Lär dock inte funka nu, som det inte funka när bilden på Allen/Allan florerade på internet(vilket aftonbladet la upp).
Citera
2017-01-16, 16:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Vad de vet - ja. Men Blocket och Tradera m.fl gör så att det är enklare att sälja stulna saker. Det är sällan det efterfrågas kvitto och liknande. Har själv varit med om en annonsör som skrev att kvitto fanns men som ursäktade sig vid köptillfället att h*n tappat bort det. Innan köp såg jag att personen sålde flera objekt av samma märke/modell. Tackade nej och gick. Det är nog ovanligt att den breda massan inser att man köper stulet.
Ja, det förekommer nog att människor köper stöldgods utan att inse det -- men i det handlar det ju inte om i det här fallet. Han var ju fullt medveten om att det inte handlade om ärliga jackor ...
Citera
2017-01-16, 16:59
Medlem
Vem är Omar Said?

Någon som vet vilken koppling han hade till Ahmed?
Citera
2017-01-16, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensGrabbar
Jo, klart att det lär vara en blatte som fotat. Mest tänker jag för att detta skedde i Rosengård faktiskt.

Den nya svenska vita generationen, som är vår framtidshopp, den kan du få gratis av mig den med. Det är ju bara sopor det också, hade lika gärna kunnat vara en av dessa vita fåntrattar som fotat.

Är du inte lite väl hård mot den nya vita generationen?
Det är ju faktiskt den äldre generation som skänkte bort Sverige till judarna som i sin tur propagerade för ett folkombyte som idag är pågående.
Det är ju våran generation som kommer få beta högst pris för att ni kapitulerade.
Citera
2017-01-16, 17:02
Medlem
bullkreams avatar
Har följt tråden sen början och tänkte bara flika in lite

Han värkar ju gilla flash life

Kan han och hans polare sparat ihop till 1 hekto kokain eller nåt liknande som dom skulle späda ut

Nån visste att dom hade bränt ca: 40-50k (alt att dom skulle köpa)

Varför dödar man en mitt bland folk och rätt tidigt när folk e ute?

Antingen va nån fett arg på han

Eller så hade han nåt som nån ville ha och kunde inte vänta för då kanske det skulle va borta efter kvällen typ 1 hekto eller nåt?

Rena spekulationer från mig

Ha en trevlig kväll
Citera
2017-01-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullkream
Har följt tråden sen början och tänkte bara flika in lite

Han värkar ju gilla flash life

Kan han och hans polare sparat ihop till 1 hekto kokain eller nåt liknande som dom skulle späda ut

Nån visste att dom hade bränt ca: 40-50k (alt att dom skulle köpa)

Varför dödar man en mitt bland folk och rätt tidigt när folk e ute?

Antingen va nån fett arg på han

Eller så hade han nåt som nån ville ha och kunde inte vänta för då kanske det skulle va borta efter kvällen typ 1 hekto eller nåt?

Rena spekulationer från mig

Ha en trevlig kväll

Brukar inte vara så att man avrättar någon för att man ska råna någon på 50k, hade räckt med pistolhot i så fall. Och hade han gjort bort sig hade nog ett samtal varit lägligt innan man väljer att avrätta honom.

Låter långsökt
Citera
2017-01-16, 17:07
Medlem
bullkreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denobemannade
Brukar inte vara så att man avrättar någon för att man ska råna någon på 50k, hade räckt med pistolhot i så fall. Och hade han gjort bort sig hade nog ett samtal varit lägligt innan man väljer att avrätta han.

Låter långsökt
Tyckte nån sa att man betalade typ 10k för en avrättning i malmö

Visst långsökt, men dom flesta jiddrar om hans jacka ville bara komma med en annan teori
Citera
2017-01-16, 17:08
Medlem
bagarn29s avatar
Jag har sett den bilden som fanns på en facebookgrupp. Den var inte så farlig, jag ser värre i nästan alla nyhetssändningar från bl.a Aleppo.

Är det värre för föräldrarna om barnet blir mördat på Rosengård än i Aleppo?
Citera
2017-01-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullkream
Tyckte nån sa att man betalade typ 10k för en avrättning i malmö

Visst långsökt, men dom flesta jiddrar om hans jacka ville bara komma med en annan teori

Dom överdriver. 10k är småpengar i den världen och tror det är få som vill riskera att sitta 10-20 år för 10k.
Beställningsmord är en bättre teori än att nån skulle döda han för hans jacka om det var det du menade. Men frågan är vad killen kan ha gjort för att någon ska vilja slösa pengar på att ta hans liv.
Citera
2017-01-16, 17:16
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har sett den bilden som fanns på en facebookgrupp. Den var inte så farlig, jag ser värre i nästan alla nyhetssändningar från bl.a Aleppo.

Är det värre för föräldrarna om barnet blir mördat på Rosengård än i Aleppo?

Föräldrarna till barnen upplever nog lika färgstarkt, förutsatt att det är sina egna barn vi snackar om.
Men det är ju som med allt, ju större eller ju längre bort någonting är - desto mindre bryr sig folk av olika anledningar. Man blir ju inte berörd på samma sätt. Annars så skulle vi alla i denna tråden sitta och skriva/läsa trådar från alla mord i t.ex. hela Afrika, eller USA för den delen. Det finns ju en del att välja från..
Citera
2017-01-16, 17:16
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/2017-01-16/storfynd-av-vapen-efter-bilkontroll

Citat:
– Det är lite olika kaliber på männen. Namnen kan kopplas till tidigare händelser. Vi får se vad utredningen visar och vad de har haft för planer med beväpningen, säger Lars Förstell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in