Citat:
Ursprungligen postat av
Malmosounds
Så korkat att jag inte ens vet var jag ska börja. På vilket sätt tror du att Sverige håller på att förvandlas till ett islamiskt kalifat? Nämn ett enda tecken på det!
F.ö. alla er här som tycks stå upp för svenska kulturen och avsky den "muslimska". Tycker ni att ni framstår som goda kulturmän när ni smutskastar en mördad 16-årig pojke!? Jag är för all del stolt över att vara svensk men vissa här får mig att skämmas.
Inte Sverige, Malmö.
Killen själv var ju väldigt religiös verkar det som. Han skulle inte tillåta sin syster att dejta, när han gifter sig så måste han fru bära slöja. Hans åsikter som muslim är vad jag avskyr, vem faan var han att bestämma det?
Islamismen ökar i Sverige och i invandrartäta områden så ser man redan förtryck överallt.
Länkar till hans islamistiska åsikter finns här i tråden om du undrar.
Som kvinna med två döttrar har jag all anledning att vara emot islamism.
Det är tragiskt att han blev mördad och jag mår dåligt när jag tänker på vilken dödsångest han måste haft efter att ha blivit skjuten i benen och sett mördaren komma mot honom, att du förmodar något annat får stå för dig.
Men så länge politikerna inte vågar vara ärliga så kommer inget att förändras i Malmö och det kommer att se allt värre ut.
Arbetslösa familjer med barn som börjar strula borde man tvångsflytta till mindre samhällen så att de får en chans att försöka bli en fungerande del av samhället.
Kvinnor måste tvingas gå på sfi så att de kan bli involverade i barnens skolgång.
Ahmed hade med all säkerhet levt idag om inte våra politiker tillåtit dessa utanförskapsområden att växa sig allt större.
Frågor på det?