2017-01-16, 12:07
Medlem
neuron-drones avatar
Handlar väl inte om politik direkt och inställning till sex. Det är när det blir bebis som det är relevant. Och tidigare så födde en kvinna faktiskt fler barn än idag. Om en kvinna idag föder två barn och gör två aborter är det endast fyra graviditeter och förr så var väl sju-åtta det normala.

Alltså har vi renare finare mödrar och barn idag.

Anledningen till att den förstfödde räknades högst var att han var det barn som var mest perfekt. En sådan tanke får man självklart inte yttra i ett modernt samhälle. Men alla har vetat det genom tiderna, det är bara nu som den förstfödde inte ses som speciell. Att det skulle vara den förstfödde pojken var däremot en mindre bra idé, eftersom han egentligen inte var förstfödd med en storasyster. Det hade varit vettigare att ge förstföddstatus till barn oberoende av kön.

En pojke har större chans att vara bög med många storebröder. Första pojken har alltså en större risk att få leva ett normalt liv, något som varit viktigt bl a hos kungligheter. Det finns andra saker som också dyker upp oftare hos småsyskon, men man vill inte ofta erkänna det. De är oftare sjukliga. Men faktiskt oftare mer individualister, mindre anpassade, mer kreativa, och det kan inte bara förklarats som hittills av miljön. Så det finns både negativt och positivt vari skaran man är född.

Blir det inga graviditeter så berörs inte kvinnan även om hon har sex med olika män rent genetiskt. Däremot ökar en enda graviditet risken för autoimmuna sjukdomar hos kvinnan, eftersom barnets genetiska material kan sätta igång en reaktion. Precis som en sjukdom eller ett gift kan sätta igång denna process.
Citera
2017-01-16, 12:16
Medlem
Autobahn76s avatar
Är det detta som kallas naturens hämnd?
Citera
2017-01-16, 12:19
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Detta var ett märkligt inlägg—det är ju inte TS påståenden? Vad är det som gör att du inte vill ta till dig forskning?

Det är inte ens forskningens påståenden, då detta handlar om bananflugor. Det är TS som förvränger en forskningsrapport för att skambelägga fritt sexuella kvinnor.

Det syns ju också på flera inlägg i tråden här. Man bemödar sig inte att läsa, direkt fram med slampkortet och man är glad att "slampmätare" kanske finns i framtiden.

Bananflugor, människor, samma sak.
Citera
2017-01-16, 12:31
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Det är inte ens forskningens påståenden, då detta handlar om bananflugor. Det är TS som förvränger en forskningsrapport för att skambelägga fritt sexuella kvinnor.

Ok, då förstår jag. Jag trodde du vände dig emot det som stod i forskningsartiklarna, inte TS egna text.

EDIT: Vänta, va? Det var ju inte dig jag citerade i första inlägget—varför svarar du? Du vet väl inte vad emmagbg vände sig emot?
Citera
2017-01-16, 12:45
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det kan ju förklara varför slampiga morsor får slampiga döttrar. Naturen är underbar på att skallra bort svaga människor och djur.

Inte nog med att du är en cuck, du har dessutom lässvårigheter.

Det står klart och tydligt att det inte finns några bevis på att det är samma sak med oss människor som med bananflugor.
Citera
2017-01-16, 14:00
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Ok, då förstår jag. Jag trodde du vände dig emot det som stod i forskningsartiklarna, inte TS egna text.

EDIT: Vänta, va? Det var ju inte dig jag citerade i första inlägget—varför svarar du? Du vet väl inte vad emmagbg vände sig emot?

Kan ha varit förhastad och då ber jag om ursäkt, poängen var att TS bild av det hela är fel.
Citera
2017-01-16, 14:43
Medlem
GyllenePeniss avatar
Skånska tjejer måste ju ha tusentals olika arabers DNA i sig? Ska man undersöka den här teorin är det ju bara att grabba första bästa skånska tjej och köra lite DNA tester osv..?
Citera
2017-01-16, 14:48
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Ja, det här har jag läst om tidigare, så har man oskyddat sex med en tjej så kommer lite av ens egna gener att föras vidare sen om hon skaffar barn med någon annan.

Det är ju inte så mycket att bry sej om däremot, för även om hon till exempel skulle ha haft oskyddat sex med tusentals negrer tidigare så kommer inte barnen att bli negrer bara för det, för så mycket påverkar det inte.

Tänk dej alla dessa gangbang brudar som tar stock i alla hål....trevligt för Faderkandidaten att granska "sin" bajsbruna unge,och undra vilken slags bajsblandning den bär på....
Citera
2017-01-16, 14:52
Medlem
GyllenePeniss avatar
OM det här är sant, så har alla ni som läser/skriver här en del av mitt DNA ifall ni har en Svensk mamma.
Citera
2017-01-16, 14:57
Medlem
Det är kanske dags för västerlänningar att tänka seriöst på konsekvenserna.
Citera
2017-01-16, 15:02
Medlem
Hiemss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CPU

Eller hur. Typ se till att folk lär sig läsa i skolan. Med tanke på hur textbaserat vårt samhälle är kan konsekvenserna bli katastrofala.
Citera
2017-01-16, 15:06
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CPU
Eller så gör de som araberna och knullar bara med släktingar. Det har ju gått riktigt bra!

Trist att ingen moderator ändrar trådens titel, den är ju helt missvisande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in