Citat:
Min egen teori om vad som kan ha hänt!Ja så va det ja . Där satte dom ihop en "röd tråd som dom fogade samman
Även på Lisa H fallet ( även starka DNA) så för att få ihop tidsramen för mordet (som var tight) fick dom fram en röd tråd så allt passade in till slut.
Men tycker ändå när man läser FUP här så känns MG solklar allt pekar på denna kille 😕
Även på Lisa H fallet ( även starka DNA) så för att få ihop tidsramen för mordet (som var tight) fick dom fram en röd tråd så allt passade in till slut.
Men tycker ändå när man läser FUP här så känns MG solklar allt pekar på denna kille 😕
Klockan är sent och alla gästerna har droppat av .En är kvar och det är Magnus "vän T .M vill gå och lägga sig och ber T gå, han ringer till D flera ggr om skjuts men inget svar.Då provar M att ringa och inte heller något svar.M kanske sager till T att han vill gå och lägga sig och låsa om sitt Hus !! Och det är då bråket börjar ...T är full och förbannad .M klär av sig och hoppar i sängen laddar mobilen och tror T har gått ... men han är kvar och det blir slagsmål , Antligen klev M upp eller så drog T honom ur sängen och får tag i sänglampa och slår M i huvudet... av samtalet av döma verkar ju M någolunda klar i huvudet men inser att han blöder mycket från huvudet och genom bandaget.Det hade ju tom runnit ut blod i liksäcken och andra vätskor så han måste haft rejäla sår i skallen. Det jag inte fattar? Vem har lindat hans huvud ? Inte kan väl T tagit sig tid till det mitt under misshandeln? Varför väntar han med att utdela resten av slagen ? Isåfall måste han ha velat se M plågas till döds.... för det gjorde han garanterat av blodförlust och blödning i hjärnan 😕😕