2017-01-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Finns det backup på bilderna?

Tror nog säkert att ett hundratal härinne har laddat ner bilderna. Så ja.
Citera
2017-01-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King1993
http://bayimg.com/eAIOoaaGL

Tack! Så sjukt att man tar bild efter man dödat någon. Eller har jag missuppfattat det?
Citera
2017-01-16, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DracoDargo
Kan väl hitta exif data rätt enkelt.

Om man hittar originalbilden.
Har man kopierat den/laddat upp den på vissa sidor osv, så kan den "omformateras" och exif-datan försvinner.
Citera
2017-01-16, 01:00
Medlem
Kylixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Om man hittar originalbilden.
Har man kopierat den/laddat upp den på vissa sidor osv, så kan den "omformateras" och exif-datan försvinner.

Grejen är väl att telefonen tar bilden som jpg som standard?
Och den bildsorten är väl inte EXIF info rik direkt?

Kan ha fel, men gissar det är så, gärna en rättning på det.

Kollat på bilden som jag REpostade tidigare i tråden som kom ut igår, och den verkar vara helt tom på information, vilket verkar vara logiskt.
Citera
2017-01-16, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Kan det ha varit personrån? Därför telefon hittades på annan plats. Han började försvara sig och blev skjuten och sedan kaos pga att GM var höga på knark. Vilka rånar i kvarteren med pickadoll på det där sättet?

Vem är den där somalier alla pratar om? Rånarmaterial?

Enligt flera vittnen "väntade" GM på AO. De attackerade honom direkt när han gick av bussen.

Så något personrån tror jag inte på. Då hade de dessutom tagit mobilen och ev jackan.
Citera
2017-01-16, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylix
Grejen är väl att telefonen tar bilden som jpg som standard?
Och den bildsorten är väl inte EXIF info rik direkt?

Kan ha fel, men gissar det är så, gärna en rättning på det.

Kollat på bilden som jag REpostade tidigare i tråden som kom ut igår, och den verkar vara helt tom på information, vilket verkar vara logiskt.

De flesta mobilmodeller sparar viss typ av EXIF-info.

Bilden som postats härinne har nog åkt ett antal vändor genom både Snapchat och webben, och på vägen "omformaterats" och förlorat eventuell EXIF.
Senast redigerad av Ollebollesolle 2017-01-16 kl. 01:53.
Citera
2017-01-16, 01:15
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Haha, du litar alltså på svensk MSM? Killen var 16 år! Är du under 15 är du inte ens straffmyndig.
Han kan ha hittat på en jävla massa skit, utan att MSM kan snappa upp det.

Oskyldig som ett lamm? Vi får se...

Nej, säkert inte oskylldig som ett lamm. Men han var i vart fall inget kriminellt råskinn som förtjänade det öde som han gick till mötes. Det är jag för egen del helt övertygad om. Dessutom inte stort mer än ett barn, med hela livet framför sig.

Därför anser jag det viktigt att identiteten på hans baneman röjs. Jag finns, via PM.
Citera
2017-01-16, 01:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Enligt flera vittnen "väntade" GM på AO. De attackerade honom direkt när han gick av bussen.

Så något personrån tror jag inte på. Då hade de dessutom tagit mobilen och ev jackan.

Telefon försvann men hittades av polis sedan. Ja de väntade på sitt offer men hoppade på han en bit bort på en plätt enligt polis. Luktar desperat rån som spårar ut. Ville ha hans telefon och jacka säkert.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2017-01-16 kl. 01:21.
Citera
2017-01-16, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fecesentusiasten
Har skett så många mord i Malmö den senaste tiden att han utan tvekan kan vara inblandad i något av dessa. Bara för att han inte är känd av polisen betyder det inte att han inte var kriminell. Tror att Albanerna har börjat hämnas efter morden på Sclembim och Blemrim men även Ibraj som dödades sist. Varför tror ni annars att mekky flydde till thailand? Han är rädd nu när hans springpojkar får ta smällarna.

Vem e mekky med där nu?
Citera
2017-01-16, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMontana
Vem e mekky med där nu?
Omar el har jag hört
Citera
2017-01-16, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Omar el har jag hört

Omar el e väl hemma med sin fru och barn?
Citera
2017-01-16, 01:24
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Telefon försvann men hittades av polis sedan. Ja de väntade på sitt offer men hoppade på han en bit bort på en plätt enligt polis. Luktar desperat rån som spårar ut. Ville ha hans telefon och jacka säkert.

Stämmer det så är vi i nivå med faelorna i sydamerika. Ett liv är inte värt mer än en jacka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in