2017-01-15, 21:56
Medlem
rex144s avatar
Jag undrar om trafikkameror vid infarter till Malmö spelar in filmer? Kan de urskilja reg nr?
Citera
2017-01-15, 21:58
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Verkar som att vår framlidne ekonomiprofessor och nobelpristagare,var med när en annan Ahmed fick bilen vandaliserad av ett gäng som både drog kniv och "annat tillhygge" när han undrade vad dom höll på med:

http://www.expressen.se/kvallsposten/ahmed-knivhotades-av-aggvandaler/

Det är Facebookgruppen "Politikfakta" som delar en bild där Ahmed medger att han varit involverad.

Ja, dåså.. 10 skott var befogade ändå....................
Citera
2017-01-15, 22:02
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Verkar som att vår framlidne ekonomiprofessor och nobelpristagare,var med när en annan Ahmed fick bilen vandaliserad av ett gäng som både drog kniv och "annat tillhygge" när han undrade vad dom höll på med:

http://www.expressen.se/kvallsposten/ahmed-knivhotades-av-aggvandaler/

Det är Facebookgruppen "Politikfakta" som delar en bild där Ahmed medger att han varit involverad.
Jo tjena, måste varit svårt att få loss liket från snuten på det äventyret efter att ha varit död i 3 timmar
Senast redigerad av Tomato 2017-01-15 kl. 22:10.
Citera
2017-01-15, 22:04
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Ja, dåså.. 10 skott var befogade ändå....................

Det har ingen påstått. Men bilden hittills har varit om honom som en ängel som "ville någonstans" och som nyligen köpte en miniräknare. Kopplingar till gängkriminalitet ströks direkt som tänkbart motiv.

Nu behöver det fortfarande inte handla om gängkriminalitet men liknande exempel (och framförallt umgänget) som i länken öppnar ju en burk full av maskar kring den unge Ahmeds verkliga förehavanden.
Citera
2017-01-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Det var jag som tog fotot och jag ångrar mig som fan, mår verkligen inte bra just nu
Och ja jag vet vem som sköt Ahmed

Då kan du göra det enda rätta, kontakta polisen. Berätta vem förövaren är.
Citera
2017-01-15, 22:08
Medlem
VWazzs avatar
En skrämmande tanke är ju att mördaren inte åker fast. Hur många lösa mördare ska få gå runt i stan tills det börjar ske ändringar? Hoppas alla potentiella vittnen förstår att i just detta fallet behöver man ibte frukta mördaren då hela staden vill få detta mordfall löst!
Citera
2017-01-15, 22:08
Medlem
Är det bara jag som ser ett samband mellan dessa bilder?
Alla är uppladdade av Sydsvenskan.
I två av bilderna syns en kille, där han har samma jacka på båda bilderna, men med mask på första.
Andra killen som ser ut att han har någon mask på sig, ser dessutom ut att bära på en pistol i ena bilden. Tre bilder är ifrån en minnesstund utomhus, och den fjärde är ifrån en minnesstund i någon moské.

https://postimg.org/gallery/f7u33lx0/
Citera
2017-01-15, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Du verkar inte fatta hur farligt det är dessutom skulle jag aldrig gola på någon fuck polisen
Step up din idiot
Citera
2017-01-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Hur unik, i Sverige eller? Jag vet inte men samma skit händer i Stockholm och götet med så att.

Nej samma sak händer varken i Göteborg eller Stockholm. Göteborg är åt helvete när det gäller skjutningar men inte lika ofta det är minderåriga inblandade. Ofta är dom som skjuter i Malmö även minderåriga, inte bara BO.

Malmö är en liten stad i jämnförelse med Stockholm och bra mycket mindre än Göteborg. För ett år sen var det en hangranat i veckan som sprängdes. Och den senaste månaden har det säkert varit runt 3 mord.

Malmö är unikt och det har att göra med att det är en extremt multikulturell stad där kidsen får lov att leka vilda västern med riktiga vapen. Inte nog med att det är en ut av de mäst multikulturella städerna så är det även en stad med extremt mycket bidragstagande.

Kollar man dessutom var det skjuts i Göteborg och Stockholm så är det oftast i förorterna. I Malmö skjuts det i staden eftersom alla utanförskapsområdena är i staden.

Malmö är det bästa exemplet på att visa att mångkultur inte bara är överskattat utan även extremt skadligt för ett land.
Citera
2017-01-15, 22:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsnoppen
Är det hemkommande isis terrorister som är gm?
Politikerna sa att dessa ska få lägenheter, körkort och pengar gratis.

Seriemördare kanske. Ett IS-äckel. Taktiken kanske är att så skräck hos shia.
Citera
2017-01-15, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Är det bara jag som ser ett samband mellan dessa bilder?
Alla är uppladdade av Sydsvenskan.
I två av bilderna syns en kille, där han har samma jacka på båda bilderna, men med mask på första.
Andra killen som ser ut att han har någon mask på sig, ser dessutom ut att bära på en pistol i ena bilden. Tre bilder är ifrån en minnesstund utomhus, och den fjärde är ifrån en minnesstund i någon moské.

https://postimg.org/gallery/f7u33lx0/

MEn hur vet vi att det är samma kille med jackan på två foton, sen, vad är sambandet? Vem är han ens?

Bära en pistol, hur ser man det, eller du? Nä, lite överkurs på det här och jag ser ingenting som kan kopplas ihop med bilderna.
Citera
2017-01-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Om denna användare talar sanning. Varför är då det rätta att gå till polisen?

Om en förövare kan gå fram att skjuta någon på öppen gata på dagtid. Förstår du då vad den personen är kapabel till då?
Eller ska man behöva förklara det för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in