2017-01-15, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Du verkar inte fatta hur farligt det är dessutom skulle jag aldrig gola på någon fuck polisen
Step up din idiot

Men jag ska säga dig en sak din smutsiga kurdjävel. Du säger att du vet vem som mördade killen men är rädd att träda fram. Jag tror inte att det är många som känner till mördaren, skulle du känna till det skulle mördaren känna till dig och inte tillåta dig tramsa här som du gör. Du är bara rövhål och inget annat.
Citera
2017-01-15, 22:14
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TykoSweden
Om denna användare talar sanning. Varför är då det rätta att gå till polisen?

Om en förövare kan gå fram att skjuta någon på öppen gata på dagtid. Förstår du då vad den personen är kapabel till då?
Eller ska man behöva förklara det för dig?

Användaren är ju rejält kaxig så varför inte.
Citera
2017-01-15, 22:15
Medlem
VWazzs avatar
Snack om IS för bara bort fokus vilket är en fördel för mördaren. Jag sätter mitt liv på att det INTE har med IS att göra. Ledtrådarna finns däremot i BOs telefon, intressen, skola, dator och framförallt umgängeskrets. Jag tror att motivet till detta mordet är antingen 1.avundsjuka/kärlek 2. Har med familjen att göra. Finns liksom inga andra alternativ, inte ens med världens bästa fantasi.
Citera
2017-01-15, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TykoSweden
Om denna användare talar sanning. Varför är då det rätta att gå till polisen?

Om en förövare kan gå fram att skjuta någon på öppen gata på dagtid. Förstår du då vad den personen är kapabel till då?
Eller ska man behöva förklara det för dig?

Men förstår du inte själv att han tramsar bara? Är det inte nästan samma sak att påstå sig känna till mördaren och avsölja det här? Tror du mördaren skulle hålla sig undan för att skjut pajasen som skriver det så öppet här att han vet vem som mördade killen?

Fan är det för idiotfolk här som dig som köper allt jävla skit snack?
Citera
2017-01-15, 22:16
Medlem
Citat:
Du verkar inte fatta hur farligt det är dessutom skulle jag aldrig gola på någon fuck polisen
Step up din idiot

Du kan inte må bra du?

En snabb koll på dina tidigare inlägg där du själv frågar om någon har bilder och kan posta dem till dig talar för att du antingen medicinerar tungt eller helt enkelt är dum i huvudet på riktigt.
Citera
2017-01-15, 22:17
Medlem
Citat:
Step up din idiot

Nu har jag läst din posthistorik. Du är uppenbarligen ett 13-årigt troll.
Undrar vad dina föräldrar tycker om ditt liv bakom skärmen?
Citera
2017-01-15, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aminagor
Men jag ska säga dig en sak din smutsiga kurdjävel. Du säger att du vet vem som mördade killen men är rädd att träda fram. Jag tror inte att det är många som känner till mördaren, skulle du känna till det skulle mördaren känna till dig och inte tillåta dig tramsa här som du gör. Du är bara rövhål och inget annat.
Finns fler som vet exakt vilka mördarna är din dumme jävel men folk vill inte berätta då kommer dom och deras familjer råka illa ut och dessutom är jag ingen kurd för fem öre.
Citera
2017-01-15, 22:18
Medlem
Citat:
Kan lova att det är många som vet vem skytten är.
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Användaren är ju rejält kaxig så varför inte.
Kaxig är en sak.
Att utsätta sitt liv är en annan sak.
Citera
2017-01-15, 22:19
Medlem
VWazzs avatar
Men herregud. Kan ni ignorera trollet och sluta mata det med uppmärksamhet.

Vad ser ni för möjliga motiv? Kärlek/avundsjuka, familjefejd (ny lr gammal från hemlandet), hatbrott? Finns inte så mycket att välja på, eller?
Citera
2017-01-15, 22:20
Medlem
Vad sysslar familjen med?
Citera
2017-01-15, 22:21
Medlem
Citat:
Om jag säger det så blir jag näste man, är ingen golare, men ville bara säga att det är jag som tog bilden och spred den på snap
Golare är precis vad vi behöver! Ärliga, sunda människor, som sätter dit pack. Du kom för övrigt snabbt in i Malmöpacket, trots att du precis flyttat från Vårby?

Du är inte ens ett bra troll. Man skäms faktiskt litet, av att läsa det du skriver. Du borde starta ett helt nytt konto, så din historik försvinner. Dessutom borde du träna på din trovärdighet.

När alla tonåringar tröttnat på att skicka bilder på mördade människor, som de tydligen njuter av, så vore det intressant om de seriösa kunde återrta diskussionen om brottet, som tråden handlar om.
Citera
2017-01-15, 22:21
Medlem
Citat:
Men förstår du inte själv att han tramsar bara? Är det inte nästan samma sak att påstå sig känna till mördaren och avsölja det här? Tror du mördaren skulle hålla sig undan för att skjut pajasen som skriver det så öppet här att han vet vem som mördade killen?

Fan är det för idiotfolk här som dig som köper allt jävla skit snack?
Var skriver jag att jag köper det hela?
Du har hört talas om mannen i Norrland som hängde här? Han som försökte förgifta sin flickvän.
Eller mordet på Flashback?

Allt är inte svart och vitt. Förutom vår flyktingpolitik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in