2017-01-15, 18:28
Medlem
Kylixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Vad vet man om mördaren? Kan det vara helt random eller är det kanske en ny Mangs?

Mangs kopia är det inte, det här är nog mer personligt skulle jag tro antingen har det blivit väldigt fel eller så är det en medveten avrättning.
Citera
2017-01-15, 18:28
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime.News.Goinge
Finns inte en chans att en vanlig 16-åring har kläder för dom beloppen annars.

Tänkte samma sak. När man såg bilderna på BO på Facebook hade han märkeskläder på varenda bild. Hur kan en 16-åring i ett utanförskapsområde ha det? Kopior är svaret. BO var inblandad i olagligheter med stora pengar i omlopp. Här kan svaret finns. Storebror vet förstås vad lillebror höll på med. Förmodligen vet han vem som sköt.
Citera
2017-01-15, 18:30
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Att peppra någon i kroppen för att sedan komma tillbaka och skjuta tre skott i fejjan = signalpolitik. Där är vi alla överens?
Eller så levde han fortfarande....eller rättare sagt, kanske gängingsmannen trodde att grabben fortfarande levde?
Det kan vara ett tecken på att den mördade grabben kände gärningsmannen, att han i alla fall skulle kunna identifiera den som sköt?
Det är möjligt att det finns vittnen som såg/vet vem som sköt, men som är rädda och skulle aldrig våga vittna i det Svenska kollapsade rättssamhället.
Men en person som sköts på det här sättet har ju inget att förlora, och det vet gärningsmannen.
Att komma tillbaks för att sätta 3 kulor i grabbens huvud kan tyda på att den skjutne måste tystas.
Citera
2017-01-15, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Vad vet man om mördaren? Kan det vara helt random eller är det kanske en ny Mangs?
Nej. Jag tror att Ahmed har råkat trampa någon på tårna och fått sota för det. Det nämndes tidigare ett ex, kanske en fader, broder eller släkting som ville hämnas.
Citera
2017-01-15, 18:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kylix
Mangs kopia är det inte, det här är nog mer personligt skulle jag tro antingen har det blivit väldigt fel eller så är det en medveten avrättning.

Om det är fel person borde rätt person vara skjuten vid det här laget. Hudfärg? Är det en neger så förklarar det varför så få vittnesuppgifter finns tillhanda. Dom syns nämligen inte i mörker.
Citera
2017-01-15, 18:32
Medlem
Brukar GM gå på något när de gör sånt här eller är de bara såhär förbannat kyliga?
Citera
2017-01-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SgtPatton
Brukar GM gå på något när de gör sånt här eller är de bara såhär förbannat kyliga?

Ofta benzo och cannabis enligt fup från andra skjutningar. Tillgången är väl god i kretsarna.
Citera
2017-01-15, 18:38
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Jag tror de har någon kombo av flunitrazépam, anabola, amfetamin +/- någon substans.
Citera
2017-01-15, 18:38
Medlem
Citat:
Jag tror att GM finns bland de nära som sörjer i sociala medier och media. Varför skulle man sprida en bild på sin egen broder, släkt eller nära vän? Kanske påtryckningar från någon eller något håll?
Citera
2017-01-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Hur var det med BO's föräldrars arbetssituation?

Och känner du till någonting om varför dom inte har något fordon skrivet på sig?

Det vore synd om nån försöker skapa trådsanningar som inte alls stämmer med verkligheten.
Befinner mig i Malmö nu, och kan intyga att unga köper snygga kopior-märkeskläder.
Har en bekant som känner familjen. Försöker inte skapa några tråd-sanningar.
Skriver inte ut något som blir fel.
Spekulerade om mobilen och offrets väska. Det var ingen fakta. Vet inte var mobilen hamnade efter mordet.
Tänker inte pumpa min bekant på information, i detalj. Skriver inte mera nu.
Citera
2017-01-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Bara genom några skroll på BO's facebook sida ser jag ett gucci bälte (2-3tusen), en moncler parka (minst 10k) två parajumpers jackor för 5k vardera, bilden som speids när han e skjuten har han en parajumpers parka för 9k. Som 16 åring. Är det nu ni ska säga att det är mer troligt att han äger falska replikor eller var han kriminell eller hade kriminella anknytningar?

Han har verkligen bara Ralph Lauren på överdelarna också. Är inte så hemma i stöldgodssvängen eller replikavärlden, men tycker det borde vara ansträngande att få ihop en hel garderob med bara stöldgods eller kopior man köpt och särskilt som tonåring när man växer som Ogräs, men det kanske blir som en hobby.
Citera
2017-01-15, 18:40
Medlem
Hur gamla är BOs äldre syskon och vilka kön är de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in