2016-12-07, 13:00
Medlem
Påpekade i en annan tråd att hon och många andra författare ger sig ut på
försäljningsturne strax före jul. Piratförlaget.
Citera
2016-12-07, 13:46
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Naturligtvis hade MH inte uppfattat kvinnans tillstånd när det smällde.
Vad vet du om det? Hon kanske har försökt att skaffa barn länge med sin otrogna ex-man och misslyckats och då fått ett psykbryt som aldrig går över och nu hatar hon hela världen och mest av allt alla gravida - säger de ett pip så blir det en lavett.

Vettiga mänskor slåss förstås inte. Att slå någon först helt utan orsak är knappast något ens den moderna moralens fanbärare och härförare kan tycka är okej.
Citera
2016-12-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Vad vet du om det? Hon kanske har försökt att skaffa barn länge med sin otrogna ex-man och misslyckats och då fått ett psykbryt som aldrig går över och nu hatar hon hela världen och mest av allt alla gravida - säger de ett pip så blir det en lavett.

Vettiga mänskor slåss förstås inte. Att slå någon först helt utan orsak är knappast något ens den moderna moralens fanbärare och härförare kan tycka är okej.

Hon har en massa barn med sin exman. Faktum är att få har så många barn som Martina Haag.
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2016-12-07, 20:06
Avslutat konto
Åsikter om Martina Haags utseende tas i lämplig tråd i (FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder. Där kan ni även posta bilder och/eller filmklipp på Martina Haag samt diskutera dessa. I Kändisskvaller är utgångspunkten för den här tråden just skvaller om Martina Haag och inget annat.

/Moderator
2016-12-30, 13:10
Medlem
Skvaller och skvaller. Men hon skall tydligen vinterprata (som Sommar fast på vintern)

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=2071

Hemma i köket !
Citera
2017-01-01, 08:47
Medlem
Lill-Einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
För det första kan det vara svårt att se om en kvinna är gravid under de första fem-sex månaderna, beror också på hur hon är klädd. Naturligtvis hade MH inte uppfattat kvinnans tillstånd när det smällde.

Sen måste ju den gravida burit sig riktigt illa åt, jag tippar på att hon hånat MH för att hon blivit övergiven av Erik H.

"måste" och "hade" vad bra att du vet precis vad som hände! Du är kär i MH va?
Citera
2017-01-01, 15:15
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Hur fan kan man ge sej på en gravid kvinna?
Hoppas hon hängs ut offentligt om det stämmer att hon misshandlat en gravid kvinna.
Ja om det inte var en förstföderska är det ju bra. Men det ska ju ske med institutionaliserat tvång. Dvs är man gravid med ett andra barn ska man tvångsaborteras.

Martina Haag: Rynkig gammal kärring. Såg förjävlig ut redan när jag såg henne sist 2012.
Citera
2017-01-01, 15:33
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Hänger Martina något med sin syster Bea? Hon har ju också gått igenom en något lugnare skillsmässa från pizza-ekonomen Henrik Schyffert. Den skillsmässan föregicks dock inte av något fall av otrohet av vad jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Martina Haag: Rynkig gammal kärring. Såg förjävlig ut redan när jag såg henne sist 2012.
Är inte du blind?
Citera
2017-01-01, 16:15
Medlem
Jag hörde henne i radions P1 VINTER
och jag fick känslan av att höra en tonåring som inte växt upp.
Hennes musikval hade hennes dotter valt men jag tror inte att
det låg så långt ifrån henne själv.
Ni kan ju själva lyssna och höra vad ny tycker:

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=2071
Citera
2017-01-15, 08:37
Medlem
Teleslingas avatar
Vem är adelsmannen hon dejtar?
Citera
2017-01-20, 20:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vem är adelsmannen hon dejtar?

Det är slut med adelsmannen. Martina var upptagen hela tiden, alldeles för svår nå tyckte han.
Citera
2017-01-22, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja om det inte var en förstföderska är det ju bra. Men det ska ju ske med institutionaliserat tvång. Dvs är man gravid med ett andra barn ska man tvångsaborteras.

Vad fan babblar du om? Utveckla gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in