2017-01-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solento
Jag har idag pratat med en person med insyn i fallet där jag sa vad jag trodde om vem som har utfört mordet men också vad jag trodde hindrade polisen från att göra en ordentlig utredning nu. Det hela skötte så illa från början att det blir genant för personer inom polisen om man börjar om.
Man slösade bort nio år på ett spår i stället för att arbeta förutsättningslöst. Min gissning är att BÖ är någon form av målvakt i detta.

Om det ligger prestige i att ta upp fallet igen och försöka rätta till det som blev fel då är det riktigt illa. Det innebär ju att det kommer inte att finnas något som helst förtroende för polisen. Dessutom bör det inte få finnas någon bromskloss i deras organisation, det hoppas jag verkligen inte att det gör.
Citera
2017-01-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisklisa
Jo, han har nog fullt upp nu med både det ena och det andra...

Bäst är att han får hantera fler motgångar, JK har lagt ned hans anmälan mot TV4...
Citera
2017-01-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Bäst är att han får hantera fler motgångar, JK har lagt ned hans anmälan mot TV4...

Se där! Skulle tro att motgångarna kommer slag i slag nu.
Citera
2017-01-14, 21:19
Medlem
Citat:
Jag har fått uppgift om att P använde amfetamin. Det har tidigare skrivits om att cyklisten som vittnet Sven såg verkade väldigt speedad. Dessutom var P uppe hela natten och var väldigt påstridig dagen efter och inte alls uppriven på lördagen.

Ja det var ju en del som höll på med både det ena och andra på den tiden. Var nog en del av dom som höll ihop p.g.a sitt drogberoende. Några av dom fixade till sitt liv och några gick det helt åt pipan för.

Är det någon förutom GM, om han höll på med droger, som vet vad som hände den kvällen så är det någon i den här kretsen.
Senast redigerad av Vidje 2017-01-14 kl. 21:42.
Citera
2017-01-15, 00:11
Medlem
Citat:
Jag har fått uppgift om att P använde amfetamin. Det har tidigare skrivits om att cyklisten som vittnet Sven såg verkade väldigt speedad. Dessutom var P uppe hela natten och var väldigt påstridig dagen efter och inte alls uppriven på lördagen.
Var de fler i sällskapet som var tillsammans kvällen som Eva mördades som använde amfetamin ?
Senast redigerad av poppebank 2017-01-15 kl. 00:13.
Citera
2017-01-15, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppebank
Var de fler i sällskapet som var tillsammans kvällen som Eva mördades som använde amfetamin ?
*var
Senast redigerad av poppebank 2017-01-15 kl. 00:14. Anledning: Frl
Citera
2017-01-15, 00:22
Medlem
Citat:

Nej, det var ju tjejer i den lokala ridklubben, inte några missbrukare.
Citera
2017-01-15, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Nej, det var ju tjejer i den lokala ridklubben, inte några missbrukare.
Okej medlem i lokala ridklubben innebär att man inte tar droger alltså . Var paj medlem ? ..stämmer det att Eva tidigare var i lag med flax
Citera
2017-01-15, 02:42
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Okej medlem i lokala ridklubben innebär att man inte tar droger alltså . Var paj medlem ? ..stämmer det att Eva tidigare var i lag med flax

Men Poppe, du vet ju att PAJ var medlem i ridklubben, att han tog droger och att han dansade naken på Kramm när han var påtänd, varför spelar du dum? Lämna någon vettig information istället.
Citera
2017-01-15, 02:59
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Det är givetvis möjligt att även PAJ's arbetskamrat, den s.k. "väninnan" (som skjutsade Eva och Laban på mordkvällen) kan ha tagit amfetamin ibland, men knappast A och definitivt inte Eva.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-01-15 kl. 03:11.
Citera
2017-01-15, 16:42
Medlem
P har nu startar upp sin Facebook igen men endast 140 personer passerade nålsögat.
Citera
2017-01-15, 18:16
Medlem
Citat:
P har nu startar upp sin Facebook igen men endast 140 personer passerade nålsögat.

Måste ha varit bättre att plocka bort vänner än att låtsas stänga ner. Men förvånad blir man inte, han måste väl kolla av läget runt sig.

Nålsögat skulle nog ha släppt igenom max 20 personer skulle jag tro, om ens det.
Senast redigerad av Vidje 2017-01-15 kl. 18:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in